Shirt kun je gewoon bestellen bij Jawat zelfquote:
Vet! Heb al een mailtje gestuurd naar dat mailadres wat daar op de Nalden.net site staat, maak denk ik binnenkort ff het geld e.d over!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:53 schreef dnzl het volgende:
[..]
Shirt kun je gewoon bestellen bij Jawat zelf¤25 overmaken, 2 dagen later issie binnen!
Heb 'm ook!
Dat komt uit een track van Spuugdingen. Ben zo ff kwijt welke..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Catch22- het volgende:
trouwens.. In 1 van de nummers rapt Rico "Dus ik sproei met mijn douchekopflow acuut paraplu's vol" (iets anders)
dat rapte hij ook in dat filmpje van Gewest
quote:[En waar komt dat geluid dan vandaan van [WOEF WOEF]]
[Sticks]
Jawel, hoe issut? Dames, troopers, alles goed? Tast toe, voer voor je woofers
Proef het, dat ding met muziek voor de toekomst
Znder vermoeiende foefjes, bellen en toeters
Recht voor je raap rap, zo gaat het
Voor wie zich in het nachtleven stort, zonder vaste slaapplek
Gewoon gaan, zo dieper in een trance, wakker van espresso's
Geen Wiener Melange met een weekendtas knapzak of koffer
op je band lekker los, drank aan de bar poffers
de flow maar van stereo-slachtoffers, de catastrofe
de bas klapt door je boxen zo gezegd is zo gedaan
en zo gerapt is zo verstaan zo relaxt voor zo'n grote naam
opgezwolle ondergronds als need for speed
stick en ri en dippie d die ons van beats voorziet
misschien is het ff wennen je stemming is uitgelaten
we blijven rappers wegzappen, ruik je later
Onze naam zit op je lippen, maar dit is geen blistex
we spitten alsof we moeten pissen van six-packs
nodig, dit muziek is niet voor ieder wat wils
je hoort, ruikt, voelt, proeft en ziet het verschil
we brengen je dag hoe dan ook goed op gang
sochtendsvroeg, naar je werk, voer voor je hoedenplank
voer voor je hoedenplank, hoedenplank, tast toe proef die woofer (4x)
[Rico]
Ik ga hard, harder dan flamman & abraxas
100.000 watt-woofer in de kofferbak (biatch)
klusjesmannen gaan naar de gamma en de praxis
Ik ga me gang, haal me gram, voor spanning en actie
als onze Hanzestad-taxi chauffeurs in de nacht
hier een zak snoep, je wordt thuis gebracht
dat is hoe het zit in zwolle tegenover
Snack Point Kolk wissel ik mn woorden
en kabouters spelen midgetgolf
misselijk hiphopvolk zo is het tegenwoordig
voel de bass, de woofers zitten tussen je oren
tis allemaal psychisch, dr is geen competitie
op en top conditie, freak muziek compositie's
fix je licht voor politie, voor en achter
voor de beats, kruidig en pittig, rode peper en basilicum
dus ga piepelen, met je piepertjes, swiebertje
voer voor je hoedenplank, hoedenplank, tast toe proef die woofer (4x)
komt van ''als die mic aanstaat'' op spuugdingenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Catch22- het volgende:
trouwens.. In 1 van de nummers rapt Rico "Dus ik sproei met mijn douchekopflow acuut paraplu's vol" (iets anders)
Sowieso hoor je regelmatig stukjes uit eerdere nummers ("mama" uit "zonder handen" bijv. of gedeeltes van zinnen die ze al wel vaker hebben gebruikt). Vind ik wel dope gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Echte nlhiphop voelers hoeven hem niet 3/4 x te draaien om het te waarderen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef Hellrazor het volgende:
1e keer dacht ik ook ff wtf![]()
maar dit is gewoon 1 van de beste nl hiphopalbums.
deze shit is gewoon af en dat voel je ook
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
Echte nlhiphop voelers hoeven hem niet 3/4 x te draaien om het te waarderen.
maar kunnen dat al de eerste keer.
Echte NLhiphop voelers hebben en grafhekel aan Nederhop.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
En er dan nog een flink aantal posts op doorgaan, dan krijg je ipv één loze post er een meerderequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Mip1988 het volgende:
sorry hoor maar echte Nlhiphoppers?
wat een term, laat me niet lachen![]()
echt alsof het stoer is als je em na de eerste keer al goed vindt ofzo..
beetje inhoudsloze posts
Haha, zegt hij met een Ali B, Lange Frans & Baas B, Yes-R e.d. usericonquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
Tuurlijk man, rellen hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:52 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
En er dan nog een flink aantal posts op doorgaan, dan krijg je ipv één loze post er een meerdere![]()
Volgens mij stond op de site dat daar de laatste limited editions worden verkocht, dus voor wie nog niet heeft...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:50 schreef nelisb het volgende:
vanavond jaja buitenwesten paradiso amsterdam lekker rocken!
sommige dingen moet je leren waarderen. zoals bier en koffie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:27 schreef Plots het volgende:
ik bedoel. je gaat toch iets niet 3/4 x proeven voordat je denkt dat het lekker is ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
Zodra je je ook maar enigzins verdiept in muziek in het algemeen zal je erachter komen dat het regelmatig zo werkt... vooral bij diepgaandere muziek en daarbij komt dat je sommige muziek stap voor stap meer kan gaan waarderen! Daarom is muziek juist zo interessant!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:27 schreef Plots het volgende:
ik bedoel. je gaat toch iets niet 3/4 x proeven voordat je denkt dat het lekker is ?
Waarom diequote:
"Perquisite produceert voor Typhoon"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef S-Two het volgende:
Mooi interview hier, er komt dus nog veel meer![]()
[url=http://www.statemagazine.nl/forum.php/article?data[articleid]=750]http://www.statemagazine.nl/forum.php/article?data[articleid]=750[/url]
Aight... ben echt benieuwd naar z'n album!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
uit het Pete Philly topic:
[..]
"Perquisite produceert voor Typhoon"
ik ben ook geweest gisteren, was echt de moeite waard!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:09 schreef nelisb het volgende:
jezus wat was buitenwesten BBBBBBRRRRRRRUUUUUUUTTTTTTTTT HOE ERG WAS DIE SHOW!!!!!!!!!!!!
Het optreden in Atak Enschede vorige week was van de Eigen wereld tour...quote:
ik hou er absoluut niet van.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef Martuh het volgende:
Waarom die![]()
D.A.C. is zeker een van de vetste Nederlandstalige hiphop acts, ook al zijn ze zo goed als uit elkaar.
Ik hou er ook niet vanquote:
Ik merk ook dat ik die plaat al een week lang nonstop draaiquote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef skiczukie het volgende:
Zit de nieuwe cd te luisteren (dank Derek). Dit is té vet gewoon. Dit is geen underground ofzo, dit is gewoon een compleet nieuw Nederlands hip-hop level.
Gerda stond voor me tijdens het optreden in Enschede. Wat een achterlijk wijf, niet normaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef dnzl het volgende:
Bij 'Gekke Gerrit' moest ik meteen aan deze debiel denken:
[afbeelding]
![]()
Iemand Gerda al tegen gekomen?
hmm zo hebben 3 kwart van alle mensen die ik ken wel koffie en bier of wijn leren drinken...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:27 schreef Plots het volgende:
Jawat staat ook op de plaat, "Gekkenhuis" Heerlijk nummer. Maar de flows van Stickz daar komt niemand aan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef ivosnivo het volgende:
mijn god wat een cd. echt ik ben normaal helemaal niet zo in to dit genre. maar ik moet ze gewoon binnenkort live zien. geweldige muziek. zoveel beter dan duvel duvel of jawat.
Ja tekstueel pakt hij mij ook niet, maar hij heeft echt een dope flow!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef ivosnivo het volgende:
ik vind die cd van hem helemaal nergens op slaan. allemaal kut teksten, net als duvel duvel. tuurlijk die nummers zwarte koffie en de rest op eigen wereld zijn wel vet.
Zijn tekst in Gekkenhuis is dan wel weer goed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:45 schreef ivosnivo het volgende:
ik vind dat ie niets te melden heeft, en als je niks te melden hebt kun je beter je mond houden
Duvel is lijp,quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef ivosnivo het volgende:
ik vind die cd van hem helemaal nergens op slaan. allemaal kut teksten, net als duvel duvel. tuurlijk die nummers zwarte koffie en de rest op eigen wereld zijn wel vet.
ik vind Jawat ook kut.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef ivosnivo het volgende:
jaja tuurlijk, maar als ze niet zouden kunnen rappen en wel goeden teksten zouden hebben dan zou ik er niet naar luisterenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef ivosnivo het volgende:
ja maar je luisterd toch ook naar wat ze rappen. daarom vind ik opgezwolle zo enorm dope. alles klinkt tof eigen style enzo.
Ook aan de Kubus- Beats op het album?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
ik erger me bijna aan alles van Jawat
ik ben geen groot Kubus fan neequote:Op woensdag 1 februari 2006 13:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ook aan de Kubus- Beats op het album?!
Aight! Ik vind hem echt zwaar vernieuwend bezig... Ik vind hem een van de betere producers van de afgelopen tijd!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ben geen groot Kubus fan nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |