quote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
Mama ?
Ik wist het wel hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 21:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
helemaal op het einde hoor je het beter
mja zal idd wel dan... vind het meer vaag gekreunquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
Mama ?
sample van opgeduveld - zonder handenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
mja zal idd wel dan... vind het meer vaag gekreun
Mamaaaaaaa mag ik buiten spelen ?quote:
heejaquote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
sample van opgeduveld - zonder handen![]()
Zoals sticks zei in Enschede, we zijn spuugdingen voorbij strak rappen kunnen er wel meer.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:51 schreef Hellrazor het volgende:
ik hoop dat opgezwolle ook weer wat nummers maakt in \\\'\\\'spuugdingen\\\'\\\' style
gewoon keiharde flows met harde beats![]()
eigen wereld is ook de shit maar tog op een andere manier van spuugdingen krijg ik gewoon adrenaline van die flows![]()
en
kubus,sticks - vakman heerijk![]()
ik merk nu wel dat ze steeds diepere teksten schrijven dat is ook dope maar tog zou ik ook wel nog wat van die andere shit willenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Zoals sticks zei in Enschede, we zijn spuugdingen voorbij strak rappen kunnen er wel meer.
Ik denk dat het grootste verschil in de beats zit en dat verschil vind ik niet zo erg. Delic ging van grimey naar electronisch naar zigeuner, ik word alleen maar nieuwsgieriger wat hij nu weer verzint.
Park ook!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Passievrucht/Bosmuis is wel apart, ben nu een aantal nummers aan het beluisteren. Ukkie is![]()
ik ook. zoals ze op bepaalde nummers op Spuugdingen rappen......quote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ik merk nu wel dat ze steeds diepere teksten schrijven dat is ook dope maar tog zou ik ook wel nog wat van die andere shit willen
Ik vind dit ook gewoon een heel goed album, maar ik heb het idee dat ik, zeker Vloeistof, wel beter vond.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ook. zoals ze op bepaalde nummers op Spuugdingen rappen......![]()
ik weet het wel zekerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind dit ook gewoon een heel goed album, maar ik heb het idee dat ik, zeker Vloeistof, wel beter vond.
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 5 februari 2006 23:51 schreef Hellrazor het volgende:
ik hoop dat opgezwolle ook weer wat nummers maakt in \\\'\\\'spuugdingen\\\'\\\' style
gewoon keiharde flows met harde beats![]()
eigen wereld is ook de shit maar tog op een andere manier van spuugdingen krijg ik gewoon adrenaline van die flows![]()
en
kubus,sticks - vakman heerijk![]()
Klopt zeker, en daarnaast zijn hun samenwerkingen ook nog eens bijna allemaal heel goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker
maar toch props voor Opgezwolle, want 3 goede albums afleveren kunnen er maar weinig.![]()
Parkquote:
Mama inderdaad, komt van Zonder handen (van Opgeduveld).was al gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:31 schreef Thomas B. het volgende:
In Ukkie... dan zegt rico van \"Het is...\" Wat zegt die vage stem dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |