Ach ja, zijn teksten zijn misschien niet briljant maar zijn flow daarintegen is zeker wel goed. En zijn verschijning opzich natuurlijk, zo'n klein adhd mannetje op het podium die iedereen los laat gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef ivosnivo het volgende:
zo rapt jawat jeweet. kut teksten die nergens op slaan. ik probeerde een punt te maken.
ahahah die beats van Aap-O-Theek zijn gruwelijk manquote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Thomas B. het volgende:
Superpolm :\\\')
Vind die stemmen van Duvel Duvel vreselijk irritant. De raps zijn niet zo slecht maar ik vind het gewoon kut om naar zn muziek te luisteren, omdat het echt van die ghettorappers zijn met gare beats.
Als ik aan iemand vraag of hij een vette gitaarsolo wil spelen die past bij mijn beat en ik neem het op dan schrijf ik die shit dus niet zelfquote:Op zondag 5 februari 2006 06:07 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hij schrijft z\\\'n shit wel zelf want die lui spelen wat hij vraagt. Ga me niet vertellen dat je denkt dat Delic dingen door een ander laat verzinnen..
[..]
Omg, je speelt het niet zelf maar je schrijft het wel zelf, Delic laat die lui stukjes spelen of gaat met ze aan het kutten.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:10 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Als ik aan iemand vraag of hij een vette gitaarsolo wil spelen die past bij mijn beat en ik neem het op dan schrijf ik die shit dus niet zelf![]()
Als je het nou eens met goede interpunctie zou schrijven word het vast al wel makkelijker en beter te begrijpent. Zo lijkt het ook net een boel woorden op een hoop. Ik vind jawat wel roff, heb z'n CD niet maar het klapt wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef ivosnivo het volgende:
dit is voor degene die denken dat wij niet weten dat hun manier van spreken van ons is afgekeken dat onze preken worden verwoven naar kreten in een ander jasje gestOken, en weer terug gesmeten
het doet geen pijn als mijn stijl wordt gebeten want elk gedropte line is er een uitgescheten en ik hoef niet te lopen met die shit op mijn geweten je bent wat je eet en men denkt naar wat we weten
triest hoor die jawat
heyyy wie is utquote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef Thomas B. het volgende:
aap-o-theek is wel oke idd... alleen ik vind die stemmen van die gasten vooral gewoon irritant.
dat was trouwens toch ook van die plaat met clip dat ze in die apenpakken zo heel vaag door rotterdam gingen lopen? hoe heette die ookalweer? die was te droog :\\\\\\\')
ik begrijp dat je de cd van jawat nog niet geluisterd hebt.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:21 schreef Chrishop het volgende:
Als je het nou eens met goede interpunctie zou schrijven word het vast al wel makkelijker en beter te begrijpent. Zo lijkt het ook net een boel woorden op een hoop.
Ik ben bang omdat ze gewoonweg niet op de beat kunnen rappen!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:01 schreef Hellrazor het volgende:
ik begrijp nog steeds niet waarom die 2 gasten (nu 1) van duvel duvel zo vaak zo fucking off beat gaan dat klinkt gewoon te wack soms he
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik ben bang omdat ze gewoonweg niet op de beat kunnen rappen!![]()
Hoezo zit er geen interpunctie in de CD? Je kan me van alles vertellen maar Jawat rapt technisch gezien niet slecht. Bedoel dat mensen kunnen zeuren over supahdupah snap ik maar jawat's stijl etc vind ik niks mis. Deze mening heb ik opgebouwd na de collabo's met opge, heel goed en zwarte koffie. Misschien is zn album anders.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ik begrijp dat je de cd van jawat nog niet geluisterd hebt.
zwarte koffie is een collab met opgequote:Op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hoezo zit er geen interpunctie in de CD? Je kan me van alles vertellen maar Jawat rapt technisch gezien niet slecht. Bedoel dat mensen kunnen zeuren over supahdupah snap ik maar jawat\'s stijl etc vind ik niks mis. Deze mening heb ik opgebouwd na de collabo\'s met opge, heel goed en zwarte koffie. Misschien is zn album anders.
het waren er toch 3 en nu 2?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:01 schreef Hellrazor het volgende:
ik begrijp nog steeds niet waarom die 2 gasten (nu 1) van duvel duvel zo vaak zo fucking off beat gaan dat klinkt gewoon te wack soms he
Ik vind dat er op z'n album zeker wel lekkere nummers staan: Vondeling, Zo Alleen bijv...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:20 schreef ivosnivo het volgende:
ja kijk die nummers vind ik ook tof, maar zonder hun is het echt helemaal niks.
duvel vind ik meestal zo slecht nog niet maar die andere 2 zijn vaak zo gaarquote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het waren er toch 3 en nu 2?
Duvel en SupahDupah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |