quote:Manchester United keert terug op Amsterdam Tournament
Amsterdam, 25 januari 2006
The International Event Partnership (IEP) is verheugd te kunnen melden dat Manchester United Football Club hun deelname heeft bevestigd aan het LG Amsterdam Tournament. Het toernooi zal tijdens het eerste weekend van augustus 2006 gespeeld worden.
Manchester United en thuisclub AFC Ajax vormen de eerste twee deelnemers van het toernooi dat in de Amsterdam ArenA gespeeld zal worden. IEP verwacht de twee laatste deelnemers aan het toernooi binnen enkele weken bekend te kunnen maken.
David Broomhall, IEP’s Chief Executive, zegt: ,,Wij als organisator van het Amsterdam Tournament zijn uiteraard zeer trots op het feit dat Manchester United voor de tweede keer meedoet. Dit bewijst opnieuw dat het toernooi de beste en meest prestigieuze clubs in de wereld aantrekt.”
,,De laatste keer dat Manchester United meedeed, in 2002, hebben we een record aantal kaartjes verkocht. Meer dan 95.000 bezoekers over 2 dagen. We verwachten dit jaar hetzelfde. Daarnaast verwachten we live televisieuitzendingen in meer dan 100 landen. Ook dit bewijst weer dat het toernooi vele fans kent en dat de opzet garant staat voor een wereldwijd televisiespektakel .”
Sir Alex Ferguson, Manchester United’s Manager, is enthousiast: ,,We zijn verheugd dat we weer uitgenodigd zijn. Dit is het meest prestigieuze pre-season toernooi in Europa, dat altijd kwaliteit biedt. De ArenA is fantastisch en wij verheugen ons op deelname.”
Ajax-trainer, Danny Blind verheugt zich ook op de wedstrijd: ,,Ajax heeft een relatief jong team. Om tegen een meer ervaren ploeg als Manchester United te kunnen spelen, is voor ons heel nuttig. Dit moet voor onze spelers een geweldige wedstrijd zijn om te mogen spelen. En daarnaast denk ik dat dit ook voor de toeschouwers een wedstrijd is om naar uit te kijken."
De hoofdsponsor van het toernooi zal wederom de Koreaanse gigant LG Electronics zijn die doorgaat met het invullen van hun langetermijnovereenkomst.
Ik zie het wel zitten in Jenner, maar verwacht geen wonderen van hem op de korte termijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Hoe zien jullie de eventuele komst van Jenner? Ik ben er nog niet zo positief over.
Ik zie liever Maarten Martens van RKC komen, al speelt die dan op links.
Leuke bewegingen, maar nog niet echt constant aanwezig. En al redelijk op leeftijd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie het wel zitten in Jenner, maar verwacht geen wonderen van hem op de korte termijn.
Het is geen speler die er meteen staat, maar concurrentie voor Mauro Rosales is nooit weg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Hoe zien jullie de eventuele komst van Jenner? Ik ben er nog niet zo positief over.
In NL lopen maar weinig fatsoenlijke linksbuitens en ook Maarten Martens is geen Ajax-niveau.quote:Ik zie liever Maarten Martens van RKC komen, al speelt die dan op links.
Blijft grappig inderdaad, vooral Galasek vind ik briljant!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef jna het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5584001035680148040&q=ajax
Toch weer leuk om terug te zien.
Wil je ook echt antwoord??quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is geen speler die er meteen staat, maar concurrentie voor Mauro Rosales is nooit weg.
[..]
In NL lopen maar weinig fatsoenlijke linksbuitens en ook Maarten Martens is geen Ajax-niveau.
Omdat BansheeBoy verbannen is, stel ik zijn vraag nog maar eens: "Is Anouar Diba niets voor Ajax?"![]()
Nee. Einde Diba discussie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat BansheeBoy verbannen is, stel ik zijn vraag nog maar eens: "Is Anouar Diba niets voor Ajax?"![]()
Maarten Martens vind ik een veelbelovender speler dan Jenner hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is geen speler die er meteen staat, maar concurrentie voor Mauro Rosales is nooit weg.
[..]
In NL lopen maar weinig fatsoenlijke linksbuitens en ook Maarten Martens is geen Ajax-niveau.
Vraag me van beide af of ze het benodigde niveau hebben... Maar afwachtenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maarten Martens vind ik een veelbelovender speler dan Jenner hoor.
Waar is BSB?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef Messenga het volgende:
hele onopvallende TVP
Martens is beter dan Jenner, maar ja, dat is een belg toch?
Ik ben sowieso van de partij, dit jaar alleen de uitwedstrijden tegen RBC, PSV, FC Utrecht en Arsenal geweest (thuis wél alles), maar Feyenoord-uit wil ik ook per sé heen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie van jullie gaan er nou werkelijk naar de Kuip 5 februari? Normaal gesproken zitten jullie bijna allemaal op FOK! als Ajax thuis moet voetballen, en nu hebben jullie opeens kaarten voor het uitvak.
Dat begrijp ik. Maar ik zie opeens allemaal mensen die zelfs met thuis wedstrijden van Ajax hier gewoon op FOK! zijn, nu opeens wel een kaartje voor in de Kuip hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van de partij, dit jaar alleen de uitwedstrijden tegen RBC, PSV, FC Utrecht en Arsenal geweest (thuis wél alles), maar Feyenoord-uit wil ik ook per sé heen.
Feyenoord-uit is dan ook wel ff iets anders he..quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie van jullie gaan er nou werkelijk naar de Kuip 5 februari? Normaal gesproken zitten jullie bijna allemaal op FOK! als Ajax thuis moet voetballen, en nu hebben jullie opeens kaarten voor het uitvak.
Ik denk het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Erwtensoep het volgende:
"Ajax-trainer, Danny Blind verheugt zich ook op de wedstrijd"
Denk niet dat hij er dan nog zit
En dat is erg omdat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar ik zie opeens allemaal mensen die zelfs met thuis wedstrijden van Ajax hier gewoon op FOK! zijn, nu opeens wel een kaartje voor in de Kuip hebben.
Ja dan zit je tenmiste in een echt stadion hequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Feyenoord-uit is dan ook wel ff iets anders he..
na dit filmpje gezien te hebben weet ik wat ik mis.... ibraquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef jna het volgende:
ja en nederlands voetbal op canal+quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
na dit filmpje gezien te hebben weet ik wat ik mis.... ibra![]()
Als de mogenlijkheid er is ben ik er elke wedstrijd. Het begin van het seizoen veel wedstrijden gemist omdat ik mijn been had gebroken, daar een paar keer aan geopereerd ben dus niet kon gaan omdat ik met het been omhoog moest liggen. Maar voor de rest ben ik er bijna altijd bij. Dus tegen Ajax ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Wanneer zat jij voor het laatst in de Kuip, Dirkie en ben jij ook van de partij in de Kuip bij F'noord-Ajax?
Hoe download je dit filmpje naar je HD?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef jna het volgende:
Okee, heb hem al.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef jna het volgende:
"download" rechts op de pagina
Ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga ook, vind je een knappe kerel als je mij dit seizoen tijdens een thuiswedstrijd op FOK kunt betrappen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er dan misschien mensen buiten de boot vallen die het hele seizoen al gaan?quote:
Die hoeven in principe nooit buiten de boot te vallen omdat ze een voorangskaart (kunnen) hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Er dan misschien mensen buiten de boot vallen die het hele seizoen al gaan?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die hoeven in principe nooit buiten de boot te vallen omdat ze een voorangskaart (kunnen) hebben.
Dat is natuurlijk de situatie waar de KNVB naar toe wil.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef gras het volgende:
[..]
![]()
Overigens lijkt me dit het laatste bezoek aan de Kuip voor de komende jaren.
De NS/Gemeente Rotterdam zal ongetwijfeld een leuk kunstje flikken. Verkeerde wissels open laten staan of een sporttas met ballonen op één van de tussenliggende stations neerzetten met alle gevolgen van dien...
Woon je dan niet in Raalte?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als de mogenlijkheid er is ben ik er elke wedstrijd. Het begin van het seizoen veel wedstrijden gemist omdat ik mijn been had gebroken, daar een paar keer aan geopereerd ben dus niet kon gaan omdat ik met het been omhoog moest liggen. Maar voor de rest ben ik er bijna altijd bij. Dus tegen Ajax ook.
quote:Majstorovic mag Twente verlaten bij goed bod, Ajax geïnteresseerd
Nog geen enkele club heeft zich bij FC Twente gemeld voor Daniël Majstorovic. Dat meldde technisch directeur Johan Plageman van de Tukkers vandaag in de Twentsche Courant Tubantia. Majstorovic, die in verband wordt gebracht met Ajax, heeft bij de Twentse clubleiding een transferverzoek ingediend en zag dat gehonoreerd worden. Volgens de verdediger heeft dat echter niets van doen met het opstootje van vorige week met spits Blaise N'Kufo.
Naar aanleiding van het incident op de training werd Majstorovic (28) door FC Twente-trainer Rini Coolen naar huis gestuurd. "Ik heb altijd gezegd dat FC Twente niet mijn eindstation is", reageert de Zweed op de geruchten rondom zijn persoon. Volgens de website FC Twente.net circuleert de naam van Majstorovic behalve bij Ajax ook bij clubs uit Engeland en Griekenland.
Overigens staat ook Plageman niet onwelwillend tegenover een vertrek van de robuuste voorstopper. "Als een club het bedrag betaalt wat wij voor hem willen hebben, mag hij per direct weg", zegt de directeur in De Telegraaf. "Het is geen geheim dat hij Twente altijd als opstap heeft gezien naar een grotere club." Over de vraagprijs voor Majstorovic, die bij Twente aan zijn tweede seizoen bezig is, wenste Plageman nog geen mededelingen te doen.
quote:25/1/2006 - '8 clubs informeerden naar Boukhari'
Volgens Martin van Geel hebben zo'n acht clubs bij Ajax geinformeerd naar Nourdin Boukhari. Omdat diens contract afloopt verwijst de technisch directeur alle interesse door naar de aanvaller zelf.Volgens VI is een van de geinteresseerde clubs het Engelse Stoke City van de Nederlandse trainer Jan Boskamp. Boukhari zou een voorkeur hebben voor Engeland of Spanje.
Nou, ben benieuwd dan.quote:Overigens gaat Vito Wormgoor, na Vitesse zo goed als afgewezen te hebben, volgend jaar naar Ajax.
lathum? Ede?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Neen, in een dorp ten oosten van Arnhem.
Vito Wormgoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:33 schreef methodmich het volgende:
Hmm, in Veenendaal zijn ze er bijna zeker van:
[..]
Nou, ben benieuwd dan.
quote:Volgens Football Italia zou Ariedo Braida van AC Milan gisteren naar Amsterdam zijn gevlogen. De algemeen directeur zou namens de Milanezen de onderhandelingen met Ajax willen openen over Wesley Sneijder. De 21-jarige middenvelder van Oranje is een gewild object in Europa.
Sneijder zou komende zomer de Rossoneri moeten gaan versterken. Een transfer naar AC Milan zou Ajax veel geld opleveren, aangezien de middenvelder recentelijk nog zijn contract verlengde tot medio 2009.
Het is echter nog maar de vraag of Ajax het talent wil laten gaan. Technisch directeur Martin van Geel bouwt namelijk aan een elftal, waarin Wesley Sneijder een belangrijke schakel moet worden. Bovendien gaf de Utrechter zelf aan het liefst 'nog jaren' bij zijn rood-witte liefde te willen spelen.
Handig voor jong Ajax neem ik aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:33 schreef methodmich het volgende:
Hmm, in Veenendaal zijn ze er bijna zeker van:
[..]
Nou, ben benieuwd dan.
Tenzij het een groots talent is dat erg schaars is:quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
17 jarige speler van DOVO
[afbeelding]
Overgens heeft hij geen basisplaats daar.... Dus ik betwijfel of het wat is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja joh?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef Bananenman het volgende:
Zaterdag even tickets halen voor Ado en dinsdag voor 010
Sooo ben jij eventjes stoer zegquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef Bananenman het volgende:
Zaterdag even tickets halen voor Ado en dinsdag voor 010
Ga jij eens naar je eigen topic, boefjequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sooo ben jij eventjes stoer zeg![]()
Zeg wat nuttigs, of ga wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dirk-Kuijt knijpt hem nu al, zo te zienquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jezus wat een kutkop, je krijgt spontaan een hekel aan hem. Hoop voor hem dat ie kan voetballen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sjonge jonge, nog zo'n negatieveling. Boukhari is voor bijna elke ploeg in Nederland een aanwinst.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ontopic
8 clubs geinteresseerd in boukhari? Is er een tekort aan ballenjongens in europa ofzo?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
Jezus wat een kutkop, je krijgt spontaan een hekel aan hem.
Jenner is een leuke speler om naar te kijken. Wat ik in hem waardeer is dat hij eigenlijk altijd voor de actie gaat. Net als Cristiano Ronaldo, waar ik overigens ook een fan van ban, maakt hij zijn acties tot vervelens toe, al lukt het hem 10 keer niet, 1 keer zal hij er langs moeten MET TRUC!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie het wel zitten in Jenner, maar verwacht geen wonderen van hem op de korte termijn.
quote dan ook allesquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]Lekker belangrijk zeg, het gaat om zijn voetbalkwaliteiten.
Hij zou wel een aanwinst zijn voor bijna iedere ploeg, maar in zijn geval geldt echt:"Te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken." De Top3 en AZ is dus niks voor hem.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sjonge jonge, nog zo'n negatieveling. Boukhari is voor bijna elke ploeg in Nederland een aanwinst.
Sinds wanneer is Delft een dorp?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:23 schreef Badabingea het volgende:
Dorpsgenoot van me, ken m alleen niet
Tuurlijk moet een speler goed genoeg zijn voor Ajax, maar om te zeggen dat je um al haat om 'zijn kutkop' is ook wat overdreven.quote:
Vito Wormgoor, is-ie zo duur?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef JaWi het volgende:
Voor 25 miljoen mogen ze hem hebben.
quote:
Wormgoor, da's de nieuwe BABELquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
MM zorgt wel dat er over Wormgoor gesproken wordt hier.
Doc, zal ik maar weer achter de kaarten aan gaan voor het AT.quote:
Ah duh.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:28 schreef Houniet het volgende:
'Ook Juventus wil Maxwell'
Aldus Voetbalzone
I take that als een ja?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef Doc het volgende:
Is het echt waar dat die lijers op het toernooi komen? Al die lelijke SCUM supporter die met hun baggerharses door Amsterdam gaan banjeren? Mooie gelegenheid om misschien eens zo'n gek op de bakkes te beuken. Wat heb ik een hekel aan dat volk ...
Als je dacht dat ik tegen AFC uit m'n dak ging, dan ben je in voor een verrassing dan...
Je kan er in ieder geval donder op zeggen dat ik een LFC shirtje aan doe!
zoals je ziet heb ik afgelopen zondag al helemaal verwerkt
Ik ga een leuk plekje voor ons uitzoeken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:29 schreef tong80 het volgende:
En Golfert. Achter het doel is ok. Op de eretribune met Doc overleven we niet.
We pakken scumquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]
Manchester United keert terug op Amsterdam Tournament
Mooie foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |