ik zie alleen maar mensenjes met blauwe sjaaltjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
Kikker ontsnapt, wie helpt zoeken?
Beetje matig, ik weet het.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
eigenwijze zwartepiet hardhandig het land uit gezet
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Nieuws over door Oranje gewonnen EK 1988 bereikt nu ook Urk.
DIe lui op NWS zijn humorloosquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef Trancelocator het volgende:
Nu nog meer onderschriften bij Fok!
[afbeelding]
en voor de andere moet je hier zijn:
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 24]
Nee de TS is pas grappigquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
DIe lui op NWS zijn humorloos![]()
Heb werkelijk nog om geen onderschrift moeten lachen![]()
en wanneer kom jij met je bijdrage?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef Bakkes het volgende:
De originaliteit spat er werkelijk vanaf.
Mijn advies: stop met ademen.
Die komt niet. Lijkt me een nepuser (met een snor). Waarschijnlijk uit Urk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en wanneer kom jij met je bijdrage?
Ik zie er een gezicht in.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef ginder het volgende:
[afbeelding]
.
Rusland na legalisering drugsbeleid
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
ik zie alleen maar mensenjes met blauwe sjaaltjes
Bedankt, nu heb ik buikpijn van het lachen... :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:38 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Ik moet plassen , meester!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:47 schreef ginder het volgende:
.
.
[afbeelding]
\\\"Kom er maar uit Bert !!\\\"
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 09:12 schreef ginder het volgende:
.
.
[afbeelding]
Woningnood in Randstad neemt zorgelijke vormen aan.
Casie en Dresie klagen dumb en dumber aan wegens portretrecht.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:01 schreef ginder het volgende:
.[afbeelding]
Casie en Dresie ontevreden over tweede plaats in programma \'Tweeling\'
Gehaktballen nu ook populair bij allochtone bevolkingquote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Ik had die laatste bitterbal moeten laten staan !
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:28 schreef MiestOr het volgende:
[..]
Gehaktballen nu ook populair bij allochtone bevolking
LOLquote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Rydell het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe Nissan Vanette, onverwoestbaar!
Niewe kloon Maikuuul pakt verkeerd uitquote:Op maandag 6 februari 2006 16:24 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Ohhh ja zóóóó , lekker warm!
Hahehehequote:Op maandag 6 februari 2006 16:24 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Ohhh ja zóóóó , lekker warm!
De relatie tussen allochtonen en autotochtonen verbetert: twee mensen wijzen elkaar vriendelijk de wegquote:
hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef ginder het volgende:
.
.
[afbeelding]
.
Sony komt met nieuwe mp3 speler
Die is leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef ginder het volgende:
.
.
.
[afbeelding]
.
.
Zweedse jongeren tevreden met vrijer drugsbeleid
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:43 schreef ginder het volgende:
.
[afbeelding]
.
Tante Annie, Fransje en nicht Wilma oefenen vóór hun emigratie naar Australië.
Hijs is goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef Bopmorn het volgende:
[afbeelding]
BANGLADESH-
Man laat krentenbol in telefooncel liggen...
"Hehehehh ehhrr nee hoor mijn vrouw heeft gelijk, apenhersentjes smaken helemaal niet verkeerd.. brpquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef Goingin het volgende:
Bungeejumper vindt strijkplank
Meneer Henkmanz, ik heb jou volgens mij al een keer bij de voetbalonderschriften gezien. Veel geblaat, bijdragen 0.0. Als jij het zo goed weet bedenk dan zelf eens wat en anders houd je commentaar voor je, want dan heb je in dit topic simpelweg niets te zoeken.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:35 schreef Henkmanz het volgende:
Het is niet te geloven hoe zoveel leuke foto's met veel potentie compleet verneukt worden door de minst grappige onderschriften die ik óóit gezien heb. Willen jullie mij beloven nóóit cabaretier te worden? Bedankt.
Volgens mij mag ik best melden dat ik het gewoonweg bout vind. En zeg nou zelf, als ik nu nog wat zou toevoegen zou dat hoogstwaarschijnlijk ook niet gewaardeerd worden: vanwege het feit dat ik nu commentaar heb geleverd en daarna vast niet meer grappig geworden kan worden plus het feit dat ik dus een ander gevoel voor humor heb dan jij (jullie) en daardoor de plank toch mis sla.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Meneer Henkmanz, ik heb jou volgens mij al een keer bij de voetbalonderschriften gezien. Veel geblaat, bijdragen 0.0. Als jij het zo goed weet bedenk dan zelf eens wat en anders houd je commentaar voor je, want dan heb je in dit topic simpelweg niets te zoeken.
Je bent zeker zo een die rotte tomaten gooit naar iemand die je niet kan vermaken.![]()
Dat weet je niet, omdat iedereen een andere gevoel voor humor heeft. Maar wat zou er gebeuren als iedereen hier commentaar zou geven? Dat doen ze maar bij FB.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik best melden dat ik het gewoonweg bout vind. En zeg nou zelf, als ik nu nog wat zou toevoegen zou dat hoogstwaarschijnlijk ook niet gewaardeerd worden: vanwege het feit dat ik nu commentaar heb geleverd en daarna vast niet meer grappig geworden kan worden plus het feit dat ik dus een ander gevoel voor humor heb dan jij (jullie) en daardoor de plank toch mis sla.
Toch?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
Volgens mij mag ik best melden dat ik het gewoonweg bout vind. En zeg nou zelf, als ik nu nog wat zou toevoegen zou dat hoogstwaarschijnlijk ook niet gewaardeerd worden: vanwege het feit dat ik nu commentaar heb geleverd en daarna vast niet meer grappig geworden kan worden plus het feit dat ik dus een ander gevoel voor humor heb dan jij (jullie) en daardoor de plank toch mis sla.
Toch?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:45 schreef Manono het volgende:
[afbeelding]
"Hmmmm wat zal ik voor coole user name bedenken voor Fok.. Wacht eens! ik heet Henk, weet je wat, Ik noem me gewoon Henkmanz! Ik ben BRILJANT!"
niemand is hier op zijn pik getrapt hoor, men heeft gewoon geen bal te doenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:00 schreef Henkmanz het volgende:
[..]. Goeie vondst. Ik heb mezelf alleen niet zo genoemd
.
-edit-
lol, hoe jullie op je pik getrapt zijn als ik zeg dat ik jullie niet grappig vind ;D ik noem nergens namen, er zitten heus wel 's grappige tussen. Slechts sporadisch, maar dat doet er niet toe. Veel plezier verder met googlen op mijn naam en het posten van foto's uit mijn fotoboek.
Haha, mooi verhaal.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:10 schreef Manono het volgende:
niemand is hier op zijn pik getrapt hoor, men heeft gewoon geen bal te doen
en vooral, het is tegen de Fok-etiquette om commentaar te leveren zonder bijdrage
je post al drie keer in een topic waar je niks aan toevoegt, hou eens op met kletsen en POST EEN FOTO MET JOUW BIJZONDER GRAPPIGE TEKST ERONDERWE KUNNEN NAMELIJK NIET WACHTEN
![]()
Okay, nu genoeg modder gegooid. Wees 's eerlijk: zou je nu nog objectief kunnen kijken naar een foto die ik zou posten? Zou je nog daadwerkelijk denken van "goh, da's best grappig" of iets in die zin? Dacht het niet toch. Plus, ik ga toch écht niet op commando shit doen hier.quote:
tuurlijk kan ik dat denken, ben geen 12 meer. That is, als je grappig bent dan .quote:Op maandag 20 februari 2006 13:20 schreef Henkmanz het volgende:
Wees 's eerlijk: zou je nu nog objectief kunnen kijken naar een foto die ik zou posten? Zou je nog daadwerkelijk denken van "goh, da's best grappig" of iets in die zin? Dacht het niet toch. Plus, ik ga toch écht niet op commando shit doen hier.
Wacht gespannen af....quote:Op maandag 20 februari 2006 13:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou begin ik als buitenstaander ook wel aardig benieuwd te worden naar Henkmanz zijn toevoeging aan dit topic...![]()
daar moest ik nog stiekem om lachen ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[afbeelding]
'Ik zal die Henkmanz neerkrijgen,' aldus Manono.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef Harvest het volgende:
[afbeelding]
minima sterven bij bosjes door ondervoeding
wel heel erg flauwquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:26 schreef withxhonor het volgende:
[afbeelding]
ik had nog zo gezegd.. Geen Bommetje!
Nee hoor... het zijn TOM CRUISE en OPRAH beiden na plastische chirurgie!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:23 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Will Smith eerste nieuwe gast bij Oprah na plastische chirurgie.
argus is altijd grappigquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
"Nee, 1 bami pangang en 2 nasi goreng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
"Nee, 1 bami pangang en 2 nasi goreng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
ROTFLquote:Op zondag 19 februari 2006 06:04 schreef Tichelaar het volgende:
[afbeelding]
"Iek ben Jood, Moslim en homo"
Ik ruik een vrouwquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
Er moest hier ergens een vrouw rondlopen..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:37 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Patient verveelde zich dood bij optreden cliniclowns
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:39 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Hé Bertus, moet je die meid zien met die grote flaporen.Geen gezicht!
Omfgquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
.quote:
Wie is de man, zou je je spontaan gaan afvragenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:35 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[afbeelding]
Dat ding tussen die man en vrouw onderin zou een kruk kunnen zijn, maar ook iets heel anders![]()
Na verbod op Oranje nazihelmen komt het legioen met een nieuw product om de duitsers te jennen: De Oranje Leopold-tank...quote:
Verrek..een kikker!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef MI55ILLE het volgende:
[afbeelding]
Jonge vent komt vroegtijdig klaar
[afbeelding]
NIEUWE JAPANSE "WERP-STER" GROOT SUCCES!
`quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[afbeelding]
You would tell me if you were in a German scheisse video wouldn't you?
dit zijn de moffe (duitsers)quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Vanaf heden is de Poolse politie ook gemobiliseerd.
lacherde lachquote:Op donderdag 6 april 2006 19:24 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Oké hijs maar weer op, die is schoon!
JONGE dat is voor als je op Mars aan moet vallen toch!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:16 schreef ginder het volgende:
.
.
[afbeelding]
.
.
Meevaller voor defensie.
\"Afgelopen jaar hebben we flink kunnen bezuinigen door het gebruik van een nieuwe camouflageverf.\"
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:58 schreef Angelotus het volgende:
[afbeelding]
Amsterdam - Frank en Ronald de Boer hebben nee gezegd tegen Van Basten. Ze wensen niet meer mee te doen met het WK2006 in Duitsland, omdat ze volgens eigen zeggen niet meer zo goed zien, als voorheen. "Ik vertik het om een bril op te doen", aldus Ronald, "Maar als ik dan het veld sta dan weet ik zeker dat ik een bal om mijn bakkes krijg!"
[afbeelding]
Amsterdam - Frank en Ronald de Boer hebben nee gezegd tegen Van Basten. Ze wensen niet meer mee te doen met het WK2006 in Duitsland, omdat ze volgens eigen zeggen niet meer zo goed zien, als voorheen. "Ik vertik het om een bril op te doen", aldus Ronald, "Maar als ik dan het veld sta dan weet ik zeker dat ik een bal om mijn bakkes krijg!"
quote:Op zondag 9 april 2006 00:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[afbeelding]
KLPD nog niet tevreden met nieuwe undercover auto's.
[afbeelding]
dit zou meer gollem worden danquote:Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe aziatische lord of the rings cast voor gandalf geen succes
quote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
alle kandidaten achter zich latend rende de ethiopier een eenzame tocht nadat hem verteld was dat hij een MARS® zou aantreffen aan de finishlijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |