`quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[afbeelding]
You would tell me if you were in a German scheisse video wouldn't you?
dit zijn de moffe (duitsers)quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Vanaf heden is de Poolse politie ook gemobiliseerd.
lacherde lachquote:Op donderdag 6 april 2006 19:24 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Oké hijs maar weer op, die is schoon!
JONGE dat is voor als je op Mars aan moet vallen toch!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:16 schreef ginder het volgende:
.
.
[afbeelding]
.
.
Meevaller voor defensie.
\"Afgelopen jaar hebben we flink kunnen bezuinigen door het gebruik van een nieuwe camouflageverf.\"
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:58 schreef Angelotus het volgende:
[afbeelding]
Amsterdam - Frank en Ronald de Boer hebben nee gezegd tegen Van Basten. Ze wensen niet meer mee te doen met het WK2006 in Duitsland, omdat ze volgens eigen zeggen niet meer zo goed zien, als voorheen. "Ik vertik het om een bril op te doen", aldus Ronald, "Maar als ik dan het veld sta dan weet ik zeker dat ik een bal om mijn bakkes krijg!"
[afbeelding]
Amsterdam - Frank en Ronald de Boer hebben nee gezegd tegen Van Basten. Ze wensen niet meer mee te doen met het WK2006 in Duitsland, omdat ze volgens eigen zeggen niet meer zo goed zien, als voorheen. "Ik vertik het om een bril op te doen", aldus Ronald, "Maar als ik dan het veld sta dan weet ik zeker dat ik een bal om mijn bakkes krijg!"
quote:Op zondag 9 april 2006 00:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[afbeelding]
KLPD nog niet tevreden met nieuwe undercover auto's.
[afbeelding]
dit zou meer gollem worden danquote:Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe aziatische lord of the rings cast voor gandalf geen succes
quote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
alle kandidaten achter zich latend rende de ethiopier een eenzame tocht nadat hem verteld was dat hij een MARS® zou aantreffen aan de finishlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |