quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:03 schreef Blik het volgende:Calgary, Canada: slecht vliegveld, helemaal niks te doen na douane, niet verwacht van een Olympische stad
Tja dat was wel 18 jaar geleden hoor! Okay ik weet het, ze maken nog steeds reclame met het feit dat de Olympische Spelen er in 1988 waren maaaarja...dat is alleen op het vliegveld en het Olympisch park. Je hebt wel gelijk met dat er niks te doen is, een broodjes en koffie verkooppunt en dat is het zo'n beetje! Ik zal m'n lijst herhalen met positieve/negatieve opmerkingen:
12x Amsterdam (NL) > Inderdaad een van de beste, overzichtelijk en goede service
4x London (UK) > Heathrow - redelijk veel te doen, wel erg druk en soms wat smalle gangen
1x Frankfurt > onoverzichtelijk, de info-post mensjes konden bijna geen engels, traag vervoer tussen terminals (ik had haast ja)
1x Reykjavik (Ijsland) > Klein vliegveldje en dus absoluut niks te doen als je er laat in de avond bent voor een overstap -- ze moesten de lichten aan doen voor ons! Alles was gesloten en donker
2x Montego Bay (Jamaica) > tja 3e wereld land - erg chaotisch en on professioneel, toen ik er was werkte de airco niet dus was het bloedheet
1x Halifax (Canada) > te kort geweest om een indruk te krijgen, service was goed en te klein om onverzichtelijk te zijn
6x Toronto (Canada) > voor de verbouwing > slechte service en onoverzichtelijk voor internationale vluchten -- na de verbouwing > goed, schoon en overzichtelijk, snelle service tussen de terminals en overal hulp als je je weg niet kan vinden
1x Regina (Canada) > klein en gezellig, na de verbouwing in 2005 een stuk moderner en goede service
2x Saskatoon (Canada) > klein, niets te doen, wel goede en snelle service
4x Calgary (Canada) > veel te weinig te doen voor een middelgroot vliegveld, wel goede service
2x Edmonton (Canada) > hetzelde als Calgary - wel wat meer shopping
1x Minneapolis (USA) > toen ik er was kon ik moeilijk hulp vinden om de juiste gate te vinden, voorderest een aantal standaard amerikaanse winkels en geen comfortabele stoelen in de gangen om in te slapen als je 4 uur moet wachten