Maar het vlees komt toch van de turkquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet als mijn moeder het maakt
fotoquote:
Nee, de meeste mensen halen hun vlees in de supermarkt. Eigenlijk is de meeste shoarma niet eens schapenvlees.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar het vlees komt toch van de turk
ohyeahquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nigga sup ?
Westside pimpin mayo
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
foto
het lijkt alleen op die foto of ze niet helemaal gelijk zijn volgens mij..maar dat is wel zo
hoe oud is hij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohyeahen hij begint zelfs groupies te krijgen
ja weet ik, sommige halen ze helemaal weg. Tis gewoon niet wat ik gewend benquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Ik ken mensen die hun wenkbrauwen weg halen tot er maar een lijntje van 1 mm. over is ofzo
erg slecht, die dingen hebben ook een doel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja weet ik, sommige halen ze helemaal weg.
Ah, kijkquote:Tis gewoon niet wat ik gewend ben
wordt in de zomer 17, maar hijs cool hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoe oud is hij?
Het viel me vandaag op hoe erg mijn broertje gaat puberen, jemig wat irritant. Hij gaat volgend jaar al naar de 1e, maar hij is nog zo klein
ooh okquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wordt in de zomer 17, maar hijs cool hoor
vorige week naar zn eerste optreden geweest
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohyeahen hij begint zelfs groupies te krijgen
hiphop, rappen, ik weet niet hoe je het moet noemenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ooh ok
Wat speelt hij? Of is het een soort zanger Bob figuur?
Niet mijn smaakquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hiphop, rappen, ik weet niet hoe je het moet noemen
ook niet de mijnequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet mijn smaakMaar ok, het zal best ok zijn
Zeg hem maar dat dat slecht isquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Bummerquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
right en daar zal die naar luisteren als dr allemaal gillende meisjes om hem heen hangen als die zo'n optreden geeftquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg hem maar dat dat slecht is
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ook niet de mijne
Maar tis wel vet om em zo te zien hoor, tis wel maastrichtse hiphop he
niet van die nederlanse zwjik ofzo![]()
Ik zeg: Velvet revolver.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Je moet sjieke muziek maken
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
right en daar zal die naar luisteren als dr allemaal gillende meisjes om hem heen hangen als die zo'n optreden geeft
in limburg is het natuurlijk wel te verstaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]ok. Dus al helemaal niet meer te verstaan?
Ik heb vrienden in Mestreech zitten
neequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wat liev...
Loopt hij ook buiten zijn schoenen?
De enige CD die jij luisterd is van Velvet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Je moet sjieke muziek maken
Praat jij dus ook met zagte gee?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
in limburg is het natuurlijk wel te verstaan
quote:
muse ook gewoon helemaal ^^quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
De enige CD die jij luisterd is van Velvet.
Ik zeg Anberlin, 12 Stones, klein beetje Muse, Red Hot Chili Peppers enzo
jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Praat jij dus ook met zagte gee?
Niet...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
De enige CD die jij luisterd is van Velvet.
Ik zeg Anberlin, 12 Stones, klein beetje Muse, Red Hot Chili Peppers enzo
In sommige van hun liedjes zit echt té veel emotie... Dan krijg ik echt flashbacks naar nooit eindigende nachtmerries.quote:
quote:[..]
ja
Ik heb jouw dat echt 10 keer zien zeggen, dat je naar velvet revolver luisterdquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet...
Als je er niks van weet moet je niks zeggen.
Muse is ook wel chill. Heb ik 1 CD van
quote:
Heb ik dan opstaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb jouw dat echt 10 keer zien zeggen, dat je naar velvet revolver luisterd
Ik luister naar de radioquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ik dan opstaan
NU luister ik RHCP heb ik 5 a 6 cd 's van
Die komen waarschijnlijk op Pinkpop en dan zie ik ze !quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef snopprinses het volgende:
ik heb franz ferdinand weer es opstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |