Hallo, ik ben er ook weer, voor een half uurtje!!quote:
wat is dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hallo, ik ben er ook weer, voor een half uurtje!!
heb vanmiddag een synthesizer gekocht
vetquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn 2 nieuwe truitjes
[afbeelding]
[afbeelding]
gaaaaafquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een soort keyboard, maar dan meer mogelijkheden!!
Moah beats niet echt, maar wel computer en trance geluiden, maar ook weer heel veel retro geluiden, echt super gaaf ding, zal wel ff plaatje postenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
gaaaaaf![]()
zo eentje waar je ook beats op kan maken enzo?![]()
dat ziet er wel uit alsof dat het waard isquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
maarja nu is mun stufi al wel weer op
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Moah beats niet echt, maar wel computer en trance geluiden, maar ook weer heel veel retro geluiden, echt super gaaf ding, zal wel ff plaatje posten
Hmmz ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
maarja nu is mun stufi al wel weer op
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben ook weer terug van de stad
gaaaaaaaaafquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef guitarist.nl het volgende:
ja en het klinkt ook nog goed *trots*
kzal binnenkort wel ff wat leuks opnemen als ik dat ding een beetje onder de knie heb,
zitten teveel funties op, ook een vocoder, die vervormt je stem enzo, vet cuwl![]()
Vast wel moet allemaal nog ff uitvogelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaf![]()
kun je dan ook een soort van 'opera-stem' maken?![]()
Eetsmakelijk, ik ben met 8 min. ook weer weg want dan is mijn pizza klaarquote:
Sjenx yoequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
smakelijk snop en maikuuul sjike kleding
Maikuuul de gangster oet mestreech maan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjenx yoe
Mijn vriendin vond ook dat ik altijd mooie kleren droeg![]()
Jeweet he gek, boh zo chillen bij jasperquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maikuuul de gangster oet mestreech maan.
Wie is Jasperquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweet he gek, boh zo chillen bij jasper
MaddoxX zit hier ook op het forum, ik en hem hebben de Kees rage laten ontstaanquote:
Dat durf(de) ik dan niet zo te doen.. 'T is toch wel knap als je het kan, dus doe ik het ook. Maar 1 op de 10 doet het... (havo 20%, vmbo 70%)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mn vriend is ook van vwo afgegaan, omdat hij toch wist dat hij geen opleiding op universitair niveau wilde gaan doen.
Is je ScOoTaH tank zo groot dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
Zo ik ben tanken enzo, dus tot vanavond ofzo
nee man, das mn broertjequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maikuuul de gangster oet mestreech maan.
'heb je je huiswerk af?'quote:
Heb jij je huiswerk al gemaakt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
'heb je je huiswerk af?'
'ja'
'echt?'
'ja'
'weet je het zeker?'
*zucht* 'ja'
'heel zeker?'
'jaahaaaaaaaa'
aaaaaaargh, is 1 keer ja niet goed genoeg?![]()
jah!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Heb jij je huiswerk al gemaakt?
Niet als mijn moeder het maaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |