quote:Op maandag 23 januari 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo, voor de mensen die ons niet geloven
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:41 schreef K-jozz het volgende:
afbeelding
We doen het nu toch al zo'n 6/7 jaar met elkaar... al gaan we af en toe ook wel eens vreemd. Maar nooit geen gezeur met haar. Het was wel vervelend toen ze in het gips zat![]()
doe datquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien vandaag weer een foto maken
het gaat niet enkel om het uiterlijk hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:10 schreef Ayaxola het volgende:
Die op die laatste foto van Maikuuul ziet er heel anders uit als die eerst.
neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:18 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
het gaat niet enkel om het uiterlijk he
Ja, en wat dan nog?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:18 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
het gaat niet enkel om het uiterlijk he
Misschien heeft hij de kriebelziekte.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, en wat dan nog?
Dan kan het nog wel een foto van iemand anders zijn![]()
Neejquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:25 schreef snopprinses het volgende:
post dan die foto uit je msnavatardies liev
Thanxquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
maikuuul ik vind dat meisje wel bij je passen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:08 schreef dolledingo het volgende:
als mijn vriendin zelf nog een tiener is en ikzelf niet meer mag ik hier dan wel posten?
romantischquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag nieuwe fotos gemaakt in de macdonalds
Ik had zoiets van: kom we gaan luxe uitetenquote:
Nou waar blijven de foto's?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had zoiets van: kom we gaan luxe uiteten![]()
Echt sjiek manquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had zoiets van: kom we gaan luxe uiteten![]()
dan geloof ik wel dat ze een strak lichaam heeft als ze 4 fucking uur gaat sportenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ze is nu aant sporten op de sportschool
Niet dat ze dik is ofzo hoor want haar figuur is perfect
Maar ze heeft dus het fototoestel bij zichdus jullie moeten geduld hebben tot een uur of 10 ofzo
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef hallo_mensen het volgende:
Mooie hamburger op die foto Maikuuul
heb je die mee genomen?
Ga je naar Amerika? Of komt zij hier heen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef Relneger18 het volgende:
mag je ook toekomstige vriendinnen posten..ik ga binnenkort met haar op een date..
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga je naar Amerika? Of komt zij hier heen?
Ze volgt dezelfde opleiding als mij en ik ken haar persoonlijk...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga je naar Amerika? Of komt zij hier heen?
In Amerika bestaan ook ICT opleidingen. Je kent haar dus persoonlijk via msn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:14 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ze volgt dezelfde opleiding als mij en ik ken haar persoonlijk...![]()
ik bedoel in het echte leven en ik doe geen ict..quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
In Amerika bestaan ook ICT opleidingen. Je kent haar dus persoonlijk via msn?
waar baseer je dat opquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef Ayaxola het volgende:
Die foto's zien er anders een beetje Amerikaans uit![]()
ik snap wat je bedoeld jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef Ayaxola het volgende:
Die foto's zien er anders een beetje Amerikaans uit![]()
En dat post je op fok omdat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef Casperrrr het volgende:
* SIngle is en leuke meid zoekt *
Als jij het weet.... zou ik zelf ook wel si willen weten..... hoop......quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |