Je ziet toch hopelijk zelf wel hoe sneu je reageert - je doet me denken aan hoe fanatieke monomane moslims over Ayaan Hirsi Ali praten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Koos is GEEN NSBer!![]()
trek die post ff in, anders sta je ook 6 keer onterecht voor de rechter, en wordt je de 7e keer met een non-straf weggestuurd. Koos weet prima hoe je iemand failliet moet krijgen met de spullen van de baas

En wat is het verschil? Tijdens de Neurenberg processen stonden mensen terecht die regeringsbeleid uitvoerden, die iets deden wat op dat moment volstrekt legaal, maar moreel volkomen verwerpelijk was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, laten we het in die sfeer trekken![]()

Dus Koos is wel een NSBer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet toch hopelijk zelf wel hoe sneu je reageert - je doet me denken aan hoe fanatieke monomane moslims over Ayaan Hirsi Ali praten.

Je wilt de Nazi-praktijken vergelijken met het verkeersbeleid?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En wat is het verschil? Tijdens de Neurenberg processen stonden mensen terecht die regeringsbeleid uitvoerden, die iets deden wat op dat moment volstrekt legaal, maar moreel volkomen verwerpelijk was.
Spee doet niet anders: hij voert een beleid uit dat gebaseerd is op leugens en bangmakerij. Hij draait zelfs eigenhandig de werking van een internationaal verdrag de nek om, en komt daarmee weg, omdat zijn baas (MinJus) hem afschermt. De man is een misdadiger.

Als er 50.000 mensen op de Dam demonstreren voor een ruimer asielbeleid dan moet daar volgens jou gehoor aan gegeven worden, als er per jaar 7.900.000 snelheidsboetes uitgeschreven worden moet je je gewoon aan de regels houden en is er verder niks mis met de regels.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt de Nazi-praktijken vergelijken met het verkeersbeleid?![]()
Ik vind jouw soort mensen die hier zo fanatiek in doordraven best eng en gevaarlijk. Rij gewoon 80 of 120 en luister lekker naar de radio

Prima column van die Bas. Hij verwoordt de mening van de meeste Nederlandse automobilisten. Spee is gewoon een gore zakkenvuller, zoals het een goed omhooggevallen regeringslid betaamt. Als-t-ie zelf ooit geflitst wordt, zorgt-ie wel dat dit bewijs in het plastic of metalen archief (de prullemnamd) verdwijnt. Zó is Koos ook wel weer. Ik mot 'm ook niet als-ie bij Van der Toorn telkens weer duidelijk laat blijken dat-ie heel geil wordt als-t-ie vertelt wat-ie de argeloze automobilist nu weer aan gaat doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Kadesh het volgende:
Koos Spee was niet zo blij met een column die in de autoweek stond. Column:
[..]
Waarna Koos deze brief naar autoweek stuurde om zijn abonement op te zeggen:
[afbeelding]
Een brief geschreven op BVOM briefpapier, envelop en postzegel. Koos gebruikt wel eens vaker Staat middelen om zijn eigen gelijk te halen. (7 keer Frank Jacobs voor de rechter dagen omdat die hem persoonlijk beledigd zou hebben) De minister zou hem moeten ontslaan wegens het misbruiken van Staatseigendommen.

Ik vergelijk geen praktijken maar principes. En om je dat een beetje simpeler uit te leggen: als ik nu iets doe dat volstrekt legaal is (wat dan ook), en dit voorjaar wordt de wet veranderd waardoor het dan niet meer legaal is, kan ik dan voor mijn eerdere handelingen gestraft worden? Nee toch? Toch gebeurde dat in Neurenberg, en er is geen zinnig mens op de wereld die dat in twijfel trekt. Hetzelfde gebeurt nu in Irak, en ook daar trekt niemand het in twijfel. Wat in Duitsland en Irak gebeurde was op dat moment ter plaatse weliswaar acceptabel, maar international gesproken niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt de Nazi-praktijken vergelijken met het verkeersbeleid?![]()
Ik vind jouw soort mensen die hier zo fanatiek in doordraven best eng en gevaarlijk. Rij gewoon 80 of 120 en luister lekker naar de radio

Laten we de discussie wel zuiver houden. Spee vult niet zijn eigen zakken, maar int geld voor de NL overheid. Hij maakt ook geen deel uit van de regering, maar is slechts in dienst van de overheid, die aangestuurd wordt door de Regering.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:11 schreef progrock het volgende:
[..]
Prima column van die Bas. Hij verwoordt de mening van de meeste Nederlandse automobilisten. Spee is gewoon een gore zakkenvuller, zoals het een goed omhooggevallen regeringslid betaamt.
Volgens mij wordt hij er niet geil van. Ik zie een man die de grootste moeite heeft om zijn belerende onzin-praatjes zelf geloofwaardig te presenteren. Zelfs de politie-agenten die zijn beleid moeten uitvoeren zitten regelmatig met open mond van verbazing naar hun baas te kijken.quote:Als-t-ie zelf ooit geflitst wordt, zorgt-ie wel dat dit bewijs in het plastic of metalen archief (de prullemnamd) verdwijnt. Zó is Koos ook wel weer. Ik mot 'm ook niet als-ie bij Van der Toorn telkens weer duidelijk laat blijken dat-ie heel geil wordt als-t-ie vertelt wat-ie de argeloze automobilist nu weer aan gaat doen.

daar heb ik het niet over.quote:

Het kan best zijn dat er wat mis is met de regels maar daarvoor moet je niet bij Koos Spee zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:04 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Als er 50.000 mensen op de Dam demonstreren voor een ruimer asielbeleid dan moet daar volgens jou gehoor aan gegeven worden, als er per jaar 7.900.000 snelheidsboetes uitgeschreven worden moet je je gewoon aan de regels houden en is er verder niks mis met de regels.![]()

Nee, probeer bij de overheid aan te kloppen. Dat helpt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat er wat mis is met de regels maar daarvoor moet je niet bij Koos Spee zijn.

Koos als lid van de regeringquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:11 schreef progrock het volgende:
[..]
Prima column van die Bas. Hij verwoordt de mening van de meeste Nederlandse automobilisten. Spee is gewoon een gore zakkenvuller, zoals het een goed omhooggevallen regeringslid betaamt. Als-t-ie zelf ooit geflitst wordt, zorgt-ie wel dat dit bewijs in het plastic of metalen archief (de prullemnamd) verdwijnt. Zó is Koos ook wel weer. Ik mot 'm ook niet als-ie bij Van der Toorn telkens weer duidelijk laat blijken dat-ie heel geil wordt als-t-ie vertelt wat-ie de argeloze automobilist nu weer aan gaat doen.

Ik lees een hoop onzin in jouw post.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Koos als lid van de regering![]()
En je schijnt 'm goed te kennen als je zo precies weet wat Koos allemaal doet![]()
Verder lees ik nogal een hoop onzin in dit topic. In onze democratie kiezen we een parlement, die uiteindelijk de wil van meerderheid doordrukt. En de meerdereid wil maximale snelheden zoals ze nu zijn. Punt. Dat veel mensen de maximumsnelheid als minimumsnelheid beschouwen lijkt me hun probleem. Als je te hard wilt rijden moet je gewoon dokken.![]()

bronquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
De meerderheid wil dat helemaal niet.

Je moet dus bij zijn baas zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef RonaldV het volgende:
en het bewust aan de kant zetten van een internationaal verdrag (dat bovendien door de Hoge Raad van toepassing is verklaard) door dhr Spee (en blijkbaar gesanctioneerd door zijn baas)?

quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
bron![]()
Maar je hebt gelijk, niet over elk itempje worden er verkiezingen gehouden. In NL stemmen we op partijen waar we het in meer of mindere mate eens zijn, die onze stem in het parlement verwoorden. Ben je daar niet mee eens, ga emigreren of stem D66![]()

Zijn baas is een man die de meest vreemde zaken de wereld instuurt. Laten we wel zijn: er zijn in dit land niet veel mensen die onze minister van Justitie serieus nemen. Hij is een handpop die keurig roept wat hem wordt ingefluisterd, maar inhoudelijk stelt hij weinig voor (al moet ik toegeven dat hij me aan het begin van de Balkenende-tragedie even tuk had, wat dit betreft).quote:

Mag ik even hard lachenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is het gerechtvaardigd om hem te demoniseren en te bedreigen.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt....quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef ACT-F het volgende:
Wie zaait zal oogsten, da's al eerder genoemd.

Je bedoelt minister Donner, de politicus van het jaar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zijn baas is een man die de meest vreemde zaken de wereld instuurt. Laten we wel zijn: er zijn in dit land niet veel mensen die onze minister van Justitie serieus nemen. Hij is een handpop die keurig roept wat hem wordt ingefluisterd, maar inhoudelijk stelt hij weinig voor (al moet ik toegeven dat hij me aan het begin van de Balkenende-tragedie even tuk had, wat dit betreft).

Ja en Koos dient geen overheidsmiddelen te misbruiken door zijn abonement van Autoweek op te zeggen op papier van het BVOM.quote:

quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt minister Donner, de politicus van het jaar?

Nou, nou, nou - het is echt een schande hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja en Koos dient geen overheidsmiddelen te misbruiken door zijn abonement van Autoweek op te zeggen op papier van het BVOM.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |