Dhr Spee is het boegbeeld van de nietsontziende graaimachine van de KLPD ... dat roept bij een hoop mensen nogal wat aversie op. Een rechtvaardiging voor bedreiging e.d. is dat niet, maar dat hij regelmatig op de hak wordt genomen is m.i. een logisch gevolg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is het gerechtvaardigd om hem te demoniseren en te bedreigen.
Waar wordt ie dan bedreigd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is het gerechtvaardigd om hem te demoniseren en te bedreigen.
Nee, vind ik niet. Ik vind dat het veel te veel op zijn persoon wordt gespeeld. Hij voert gewoon beleid uit, dan moet je de beleidsmakers aanspreken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:12 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Dhr Spee is het boegbeeld van de nietsontziende graaimachine van de KLPD ... dat roept bij een hoop mensen nogal wat aversie op. Een rechtvaardiging voor bedreiging e.d. is dat niet, maar dat hij regelmatig op de hak wordt genomen is m.i. een logisch gevolg.
Ja dus? Jij kan wel zien dat ie bedreigende mails krijgt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet iedereen stuurt de inhoud van zijn mailboxje dagelijks door naar het ANP zoals Wilders.
Dat hij er niet mee naar buiten treedt, betekent niet dat hij niet wordt bedreigd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja dus? Jij kan wel zien dat ie bedreigende mails krijgt?![]()
Zo kan ik wel van iedereen beweren dat ie bedreigd word. Nee SCH die redenering slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hij er niet mee naar buiten treedt, betekent niet dat hij niet wordt bedreigd.
Hij word vooral belachelijk gemaakt (is ook niet heel moeilijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:23 schreef SCH het volgende:
En hij is natuurlijk al zo in het openbaar bedreigd door die tuftuffers.
Niet van iedereen maar dat Spee van alles over zich heen krijgt is toch niet zo'n rare bewering. Er wordt een hele gerichte campagne tegen hem gevoerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:41 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Zo kan ik wel van iedereen beweren dat ie bedreigd word. Nee SCH die redenering slaat nergens op.
Jij denkt dat hij geen mailtjes krijgt met teksten als: we weten je wel te vinden, kolerelijer?quote:Hij word vooral belachelijk gemaakt (is ook niet heel moeilijk) maar bedreigingen heb ik nog nergens gezien. Als ie echt bedreigd word zal ie de zaak breed uitmeten in de media als hij de verantwoordelijke personen voor de rechter brengt, net zoals ie met Frank Jacobs heeft gedaan.
Maar laat die bedreigingen maar eens zien als je kan.
Allemaal speculatie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet van iedereen maar dat Spee van alles over zich heen krijgt is toch niet zo'n rare bewering. Er wordt een hele gerichte campagne tegen hem gevoerd.
[..]
Jij denkt dat hij geen mailtjes krijgt met teksten als: we weten je wel te vinden, kolerelijer?
Nee hoor, datgene wat jij belachelijk maken noemt, komt behoorlijk in de richting van bedreigend.quote:
Geef eens een voorbeeld.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, datgene wat jij belachelijk maken noemt, komt behoorlijk in de richting van bedreigend.
Waar die hele rechtszaak over gevoerd wordt.quote:
Kom op man dat is geen bedreigen, als Wilders en Hirsi Ali met de dood bedreig worden (let wel met de dood, dat hebben ze bij ome Koos nog niet gedaan) dan wuif jij dat ook weg als een beetje plagen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar die hele rechtszaak over gevoerd wordt.
Je moet maar eens bedenken hoe je het zou vinden als er over jou op die manier wordt geschreven en gesproken zoals dat in die tuf tuf wereld gaat.
En wat is het nut? Lekker een persoon afbranden omdat hij toevallig het beleid van de regering uitvoert. Je bent volstrekt aan het verkeerde adres met deze persoonlijke bash. Het zou al die wegpiraten sieren dat ze dat eens in gaan zien.
Nee hoor. Een beetje plagen. Maar goed, jij vindt een prima manier van met elkaar omgaan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:30 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Kom op man dat is geen bedreigen, als Wilders en Hirsi Ali met de dood bedreig worden (let wel met de dood, dat hebben ze bij ome Koos nog niet gedaan) dan wuif jij dat ook weg als een beetje plagen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zo'n man moeten ze executeren als ie weer een opname maakt langs de weg.
Wegpiratenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
. Het zou al die wegpiraten sieren dat ze dat eens in gaan zien.
Dat was tijdens de processen van Neurenberg ook een vaak gehoord argument.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekker een persoon afbranden omdat hij toevallig het beleid van de regering uitvoert.
Ja zeg... dat stelletje proleten had de gore moed om te dreigen hem heel hard voorbij te rijden!quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hij er niet mee naar buiten treedt, betekent niet dat hij niet wordt bedreigd.[quote]
Je hebt gelijk. Een beetje heer doet daar in het openbaar geen uitspraken over, dat doe ik ook niet.
[quote]
En hij is natuurlijk al zo in het openbaar bedreigd door die tuftuffers.
Je hebt je aan de regels te houdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Wegpiraten![]()
Iemand die nu 90 rijdt waar je een paar maanden geleden nog 100 mocht is een wegpiraat![]()
Ja tuurlijk, laten we het in die sfeer trekkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Dat was tijdens de processen van Neurenberg ook een vaak gehoord argument.
" Ik doe gewoon mijn werk "
![]()
Koos is GEEN NSBer!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:51 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Dat was tijdens de processen van Neurenberg ook een vaak gehoord argument.
" Ik doe gewoon mijn werk "
![]()
Nee hoor, het zijn allemaal lieverdjes johquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja zeg... dat stelletje proleten had de gore moed om te dreigen hem heel hard voorbij te rijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |