abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34565027
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:47 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Gadverdamme, wat ben je een in en in triest figuur zeg.
Vind je het zelf niet grappig dat RonaldV. - iemand die altijd bot is en op discussianten inhakt ineens moderator is. Ik vind dat uitermate kolderiek
  zaterdag 28 januari 2006 @ 23:27:56 #277
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34565299
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef SCH het volgende:

[..]

En dan mekker ik niet, kan gebeuren, te laat geremd, jammer dan.
dus jij bent zo'n figuur die met hoge snelheid op een verkeerslicht afstormd, absoluut geen controle heeft over het voertuig of inzicht in de situatie en dus maar door rood heen rijdt!

dat soort figuren moeten ze al helemaal het rijbewijs afpakken. door rood rijden is gevaarlijker dan 180 rijden op de autosnelweg
De wereld is op hol geslagen
pi_34565341
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

dus jij bent zo'n figuur die met hoge snelheid op een verkeerslicht afstormd, absoluut geen controle heeft over het voertuig of inzicht in de situatie en dus maar door rood heen rijdt!
Nee.
quote:
dat soort figuren moeten ze al helemaal het rijbewijs afpakken. door rood rijden is gevaarlijker dan 180 rijden op de autosnelweg

Wat een gelul zeg. Was je erbij ofzo?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 23:32:59 #279
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34565490
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Wat een gelul zeg. Was je erbij ofzo?
ik neem zelf al een tijdje deel aan het verkeer en ik erger mij uitermate aan mensen die nog ff door rood gaan of een noodstop moeten maken. getuigd van geen controle over ht voertuig of inzicht.

maar ja, de gemiddelde nederlander rijdt toch belabberd ...
De wereld is op hol geslagen
pi_34566084
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

ik neem zelf al een tijdje deel aan het verkeer en ik erger mij uitermate aan mensen die nog ff door rood gaan of een noodstop moeten maken. getuigd van geen controle over ht voertuig of inzicht.

maar ja, de gemiddelde nederlander rijdt toch belabberd ...
Ja, Nederlanders zijn echt kutlui
  zondag 29 januari 2006 @ 00:08:55 #281
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34566843
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind je het zelf niet grappig dat RonaldV. - iemand die altijd bot is en op discussianten inhakt ineens moderator is. Ik vind dat uitermate kolderiek
En dan tref jij me nog op mijn goeie dagen!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34572415
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:02 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Dat noem jij borrelpraat. Het leuke is dat als je wat ouder wordt en een beetje kritisch om je heen kijkt je er achter komt dat die zogenaamde borrelpraat op eens verdacht veel op de realiteit begint te lijken.
...
Jij bent van 1977, ik ken mijn eigen geboortedatum heel goed en ik weet dus ook wie er ouder is. Maar eigenlijk doet dat er niet toe. Ik ben aardig ingevoerd in het Haagse en ik denk echt dat je de heer Spee te veel eer geeft. Natuurlijk hebben topambtenaren invloed, maar het is in het algemeen niet zo dat ze aan de touwtjes trekken. Er zal best eens een minister worden gepiepeld door de eigen ambtenaren, maar dat is echt uitzondering en geen regel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2006 08:03:22 ]
  Eindredactie Games zondag 29 januari 2006 @ 08:35:26 #283
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34572452
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:25 schreef RonaldV het volgende:
En als het systeem dan toch wordt aangepast: laten we ook een minimale snelheid invoeren (files uitgezonderd). 60KM/u op een snelweg waar de rest 120 rijdt is net zo levensgevaarlijk (misschien nog wel gevaarlijker) als iemand die op de snelweg 180KM/u rijdt.
er is al een minimale snelheid op de snelweg. verder:
quote:
is iets anders als 50KM/u te hard op een 120KM/u weg (40%) in Friesland of Groningen.
wat is het nou is het nou niet levensgevaarlijk of wel. persoonlijk houd ik er geen rekening mee dat er iemand 180 rijd op en autoweg, dus ik kan er niet op anticiperen...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 29 januari 2006 @ 08:41:03 #284
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34572464
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Mishandeling bestaat uit meerdere categorieen. Ze kijken naar het letsel, naar recidiven etc etc.
dat zijn criteria geen categorieėn...
quote:
Als jij iemand op straat op zijn bek slaat, nooit eerder in contact bent geweest met justitie, er sprake is van lichte verwondingen dan krijg je 220 euro klaar.
En je moet het heel bont maken wil je 15 jaar cel krijgen. Komop he dat krijg je voor moord vaak niet eens
alsjeblieft, doe niet zo popie jopie. je bweet ookwel dat dat anders is. beetje jammer btw!.
quote:
En 40 kilometer te hard is poging tot doodslag? Als je dat beweert ben je dus niet goed bij je hoofd dan ben je dus inderdaad gebrainwashed door Ko Spee en zijn vriendjes. RIj even 200 km naar het oosten en je mag 250km/h als je wilt. ZIjn al die Duitsers nou opeens potentiele moordenaars? Echt werkelijk de wereld op zijn kop.
het verschil is, is dat daar alle wegen en autogrbeuikers zijn ingesteld op 220 km. en hier lekekr niet bekijk het als bowlen met een 20 kilo wegend bowlingbal endan die door de kalverstraat gooien. en dan als er brokken vallen zeggen datje het op een bowlingbaan wel mag doen
[/quote]
Sterker nog als ik nu op de A10 west bij Amsterdam gepakt wordt terwijl ik 114 rijd dan ben ik nu dus een potentiele moordenaar en 3 maanden terug maakte ik slechts een lichte verkeersovertreding. Zie je nou zelf ook niet in hoe krom je verhaal?
[/quote]nee hoor, ik rijd daar elke dag en ik weet dat ze vooral bij West zich houden aan de 80 km grens. en als ik ergens een hekel aan heb is een kutmajoor die ff met 120 me probeerd af te snijden of als iemand komt ienvoegen met 60 en dan rijd jij er met 114 km langs. hopeljk rijd je geen fiat panda....
  zondag 29 januari 2006 @ 09:56:46 #285
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_34572738
quote:
Op zondag 29 januari 2006 08:35 schreef donald_dick het volgende:
er is al een minimale snelheid op de snelweg.
Nee, die is er niet, die is een tijd geleden afgeschaft.
pi_34572798
quote:
Op zondag 29 januari 2006 09:56 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dus ik mag 70 rijden op een 120 km weg ff zwart-wit gezien?
  zondag 29 januari 2006 @ 10:27:31 #287
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34573044
quote:
Op zondag 29 januari 2006 08:35 schreef donald_dick het volgende:

[..]

er is al een minimale snelheid op de snelweg. verder:
Onjuist. De minimale snelheid is al begin jaren 90 afgeschaft.
quote:
[..]

wat is het nou is het nou niet levensgevaarlijk of wel. persoonlijk houd ik er geen rekening mee dat er iemand 180 rijd op en autoweg, dus ik kan er niet op anticiperen...
Als je de hele zin achter elkaar had gekwoot had je misschien begrepen wat er stond. Lees het nog maar een keer. Het antwoord staat er echt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 29 januari 2006 @ 10:27:52 #288
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34573047
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:04 schreef Divel het volgende:

[..]

Dus ik mag 70 rijden op een 120 km weg ff zwart-wit gezien?
Je mag zelfs 30
- Privacy Matters
  zondag 29 januari 2006 @ 10:33:50 #289
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34573142
quote:
Op zondag 29 januari 2006 08:41 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het verschil is, is dat daar alle wegen en autogrbeuikers zijn ingesteld op 220 km. en hier lekekr niet bekijk het als bowlen met een 20 kilo wegend bowlingbal endan die door de kalverstraat gooien. en dan als er brokken vallen zeggen datje het op een bowlingbaan wel mag doen
De Duitse snelwegen zijn net zo ingesteld op hardrijden als de Nederlandse. Ook daar houdt de overheid er niet van als je harder dan 130 (de duitse adviessnelheid) rijdt. Er is alleen geen meerderheid te viden om die snelheid ook daadwerkelijk het maximum te maken, dat zou het parlement dan aan de kiezer moeten uitleggen. Nederlandse wegen zijn zelfs beter ingesteld op hoge snelheden, in Duitsland heb je veel kortere in- en uitvoegstroken bijvoorbeeld, waardoor verkeer al op de snelweg begint af te remmen of op te trekken, in plaats van op de in- en uitvoegstroken.
- Privacy Matters
  zondag 29 januari 2006 @ 10:39:41 #290
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34573240
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je mag zelfs 30
gelul. reken maar dat je van de weg gehaald wordt.

nb. gister nog op wegmisbruikers ( ) gezien zelfs
  zondag 29 januari 2006 @ 16:09:26 #291
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34583252
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:39 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

gelul. reken maar dat je van de weg gehaald wordt.

nb. gister nog op wegmisbruikers ( ) gezien zelfs
Ja en die eikel kreeg niet eens een boete. Meteen een artikel 5 voor die idioot. Maar nee een gezellig praatje, even blazen en hij mocht zo weer verder.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_34659508
Er is geen minimale snelheid op de snelweg. Anders zou iedereen in de file een boete kunnen krijgen. Echter, je voertuig moet minimaal 60 km/u kunnen rijden!

Verder is onnodig 30 km/u (of andere absurd lage snelheden) rijden op de snelweg wel degelijk strafbaar. Daar is namelijk artikel 5 voor! En die boete is niet mals...
  Eindredactie Games woensdag 1 februari 2006 @ 11:29:28 #293
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34674463
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Onjuist. De minimale snelheid is al begin jaren 90 afgeschaft.
[..]

Als je de hele zin achter elkaar had gekwoot had je misschien begrepen wat er stond. Lees het nog maar een keer. Het antwoord staat er echt.
dat noemen wij een Jackie, links lullen rechts vullen
  Eindredactie Games woensdag 1 februari 2006 @ 11:32:10 #294
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34674538
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

De Duitse snelwegen zijn net zo ingesteld op hardrijden als de Nederlandse. Ook daar houdt de overheid er niet van als je harder dan 130 (de duitse adviessnelheid) rijdt. Er is alleen geen meerderheid te viden om die snelheid ook daadwerkelijk het maximum te maken, dat zou het parlement dan aan de kiezer moeten uitleggen. Nederlandse wegen zijn zelfs beter ingesteld op hoge snelheden, in Duitsland heb je veel kortere in- en uitvoegstroken bijvoorbeeld, waardoor verkeer al op de snelweg begint af te remmen of op te trekken, in plaats van op de in- en uitvoegstroken.
das heel fijn, het feit blijft dat je daar elk moment kan verwachten dat er iemand met 220 langs je gaat. dat verwacht je helaas niet in nederland, daarom is het ook gewoon levensgevaarlijker. punt
  Eindredactie Games woensdag 1 februari 2006 @ 11:33:31 #295
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34674572
quote:
Op zondag 29 januari 2006 09:56 schreef Lithion het volgende:

[..]

nee de daadwerkelijek snelheid is idd weg, zou leuk worden in files feit blijft staan als jij niet <80 rijd waar je 100 mag, dat je nog steeds van de weg wordt gehaald
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:35:42 #296
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_34674638
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef RonaldV het volgende:
De Duitse snelwegen zijn net zo ingesteld op hardrijden als de Nederlandse. Ook daar houdt de overheid er niet van als je harder dan 130 (de duitse adviessnelheid) rijdt. Er is alleen geen meerderheid te viden om die snelheid ook daadwerkelijk het maximum te maken, dat zou het parlement dan aan de kiezer moeten uitleggen.
Dat heeft naar verluidt meer te maken met de duitse autoindustry-lobby (Audi, BMW, MB VW etc)
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:41:28 #297
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34674815
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:33 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee de daadwerkelijek snelheid is idd weg, zou leuk worden in files feit blijft staan als jij niet <80 rijd waar je 100 mag, dat je nog steeds van de weg wordt gehaald
Als ik niet langzamer rijdt?

pijltje omkeren?
- Privacy Matters
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:43:17 #298
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34674860
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:35 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat heeft naar verluidt meer te maken met de duitse autoindustry-lobby (Audi, BMW, MB VW etc)
En hoeveel kiezers denk je dat in de auto-industrie werken? IGMetal is misschien wel de grootste vakbond van het land, en de gehele autoindustrie valt daaronder.
- Privacy Matters
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:50:52 #299
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34675084
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

das heel fijn, het feit blijft dat je daar elk moment kan verwachten dat er iemand met 220 langs je gaat. dat verwacht je helaas niet in nederland, daarom is het ook gewoon levensgevaarlijker. punt
Ik verwacht op elk moment overal door een idioot met 220 te worden ingehaald dus doe ik zoals ik geleerd heb: spiegelen en anticiperen. Alleen mensen die geen idee hebben waarvoor de spiegels op je auto dienen en die alleen hun voorruit gebruiken (en dat zijn er verbazingwekkend veel ) worden verrast. Dan moet je niet 100% de schuld geven aan de snelrijders, maar zeker de helft ervan bij de blinde idioten op de weg leggen.
- Privacy Matters
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:03:28 #300
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_34675430
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En hoeveel kiezers denk je dat in de auto-industrie werken? IGMetal is misschien wel de grootste vakbond van het land, en de gehele autoindustrie valt daaronder.
Wat probeer je nu te zeggen? Ben je het nu met me eens of niet?
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')