quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat ben je een in en in triest figuur zeg.

dus jij bent zo'n figuur die met hoge snelheid op een verkeerslicht afstormd, absoluut geen controle heeft over het voertuig of inzicht in de situatie en dus maar door rood heen rijdt!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan mekker ik niet, kan gebeuren, te laat geremd, jammer dan.

Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
dus jij bent zo'n figuur die met hoge snelheid op een verkeerslicht afstormd, absoluut geen controle heeft over het voertuig of inzicht in de situatie en dus maar door rood heen rijdt!
quote:dat soort figuren moeten ze al helemaal het rijbewijs afpakken. door rood rijden is gevaarlijker dan 180 rijden op de autosnelweg

ik neem zelf al een tijdje deel aan het verkeer en ik erger mij uitermate aan mensen die nog ff door rood gaan of een noodstop moeten maken. getuigd van geen controle over ht voertuig of inzicht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee.
[..]![]()
![]()
Wat een gelul zeg. Was je erbij ofzo?

Ja, Nederlanders zijn echt kutluiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik neem zelf al een tijdje deel aan het verkeer en ik erger mij uitermate aan mensen die nog ff door rood gaan of een noodstop moeten maken. getuigd van geen controle over ht voertuig of inzicht.
maar ja, de gemiddelde nederlander rijdt toch belabberd ...

En dan tref jij me nog op mijn goeie dagen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]Vind je het zelf niet grappig dat RonaldV. - iemand die altijd bot is en op discussianten inhakt ineens moderator is. Ik vind dat uitermate kolderiek

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:02 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dat noem jij borrelpraat. Het leuke is dat als je wat ouder wordt en een beetje kritisch om je heen kijkt je er achter komt dat die zogenaamde borrelpraat op eens verdacht veel op de realiteit begint te lijken.
...

er is al een minimale snelheid op de snelweg. verder:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:25 schreef RonaldV het volgende:
En als het systeem dan toch wordt aangepast: laten we ook een minimale snelheid invoeren (files uitgezonderd). 60KM/u op een snelweg waar de rest 120 rijdt is net zo levensgevaarlijk (misschien nog wel gevaarlijker) als iemand die op de snelweg 180KM/u rijdt.
wat is het nouquote:is iets anders als 50KM/u te hard op een 120KM/u weg (40%) in Friesland of Groningen.

dat zijn criteria geen categorieėn...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Mishandeling bestaat uit meerdere categorieen. Ze kijken naar het letsel, naar recidiven etc etc.
alsjeblieft, doe niet zo popie jopie. je bweet ookwel dat dat anders is. beetje jammer btw!.quote:Als jij iemand op straat op zijn bek slaat, nooit eerder in contact bent geweest met justitie, er sprake is van lichte verwondingen dan krijg je 220 euro klaar.
En je moet het heel bont maken wil je 15 jaar cel krijgen. Komop he dat krijg je voor moord vaak niet eens![]()
het verschil is, is dat daar alle wegen en autogrbeuikers zijn ingesteld op 220 km. en hier lekekr nietquote:En 40 kilometer te hard is poging tot doodslag? Als je dat beweert ben je dus niet goed bij je hoofd dan ben je dus inderdaad gebrainwashed door Ko Spee en zijn vriendjes. RIj even 200 km naar het oosten en je mag 250km/h als je wilt. ZIjn al die Duitsers nou opeens potentiele moordenaars? Echt werkelijk de wereld op zijn kop.

Nee, die is er niet, die is een tijd geleden afgeschaft.quote:Op zondag 29 januari 2006 08:35 schreef donald_dick het volgende:
er is al een minimale snelheid op de snelweg.

Dus ik mag 70 rijden op een 120 km weg ff zwart-wit gezien?quote:Op zondag 29 januari 2006 09:56 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nee, die is er niet, die is een tijd geleden afgeschaft.

Onjuist. De minimale snelheid is al begin jaren 90 afgeschaft.quote:Op zondag 29 januari 2006 08:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er is al een minimale snelheid op de snelweg. verder:
Als je de hele zin achter elkaar had gekwoot had je misschien begrepen wat er stond. Lees het nog maar een keer. Het antwoord staat er echt.quote:[..]
wat is het nouis het nou niet levensgevaarlijk of wel. persoonlijk houd ik er geen rekening mee dat er iemand 180 rijd op en autoweg, dus ik kan er niet op anticiperen...

Je mag zelfs 30quote:Op zondag 29 januari 2006 10:04 schreef Divel het volgende:
[..]
Dus ik mag 70 rijden op een 120 km weg ff zwart-wit gezien?![]()

De Duitse snelwegen zijn net zo ingesteld op hardrijden als de Nederlandse. Ook daar houdt de overheid er niet van als je harder dan 130 (de duitse adviessnelheid) rijdt. Er is alleen geen meerderheid te viden om die snelheid ook daadwerkelijk het maximum te maken, dat zou het parlement dan aan de kiezer moeten uitleggen. Nederlandse wegen zijn zelfs beter ingesteld op hoge snelheden, in Duitsland heb je veel kortere in- en uitvoegstroken bijvoorbeeld, waardoor verkeer al op de snelweg begint af te remmen of op te trekken, in plaats van op de in- en uitvoegstroken.quote:Op zondag 29 januari 2006 08:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het verschil is, is dat daar alle wegen en autogrbeuikers zijn ingesteld op 220 km. en hier lekekr nietbekijk het als bowlen met een 20 kilo wegend bowlingbal endan die door de kalverstraat gooien. en dan als er brokken vallen zeggen datje het op een bowlingbaan wel mag doen
![]()
![]()

gelul. reken maar dat je van de weg gehaald wordt.quote:

Ja en die eikel kreeg niet eens een boete.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:39 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gelul. reken maar dat je van de weg gehaald wordt.
nb. gister nog op wegmisbruikers () gezien zelfs

dat noemen wij een Jackie, links lullen rechts vullenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Onjuist. De minimale snelheid is al begin jaren 90 afgeschaft.
[..]
Als je de hele zin achter elkaar had gekwoot had je misschien begrepen wat er stond. Lees het nog maar een keer. Het antwoord staat er echt.

das heel fijn, het feit blijft dat je daar elk moment kan verwachten dat er iemand met 220 langs je gaat. dat verwacht je helaas niet in nederland, daarom is het ook gewoon levensgevaarlijker. puntquote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De Duitse snelwegen zijn net zo ingesteld op hardrijden als de Nederlandse. Ook daar houdt de overheid er niet van als je harder dan 130 (de duitse adviessnelheid) rijdt. Er is alleen geen meerderheid te viden om die snelheid ook daadwerkelijk het maximum te maken, dat zou het parlement dan aan de kiezer moeten uitleggen. Nederlandse wegen zijn zelfs beter ingesteld op hoge snelheden, in Duitsland heb je veel kortere in- en uitvoegstroken bijvoorbeeld, waardoor verkeer al op de snelweg begint af te remmen of op te trekken, in plaats van op de in- en uitvoegstroken.

nee de daadwerkelijek snelheid is idd weg, zou leuk worden in filesquote:Op zondag 29 januari 2006 09:56 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nee, die is er niet, die is een tijd geleden afgeschaft.

Dat heeft naar verluidt meer te maken met de duitse autoindustry-lobby (Audi, BMW, MB VW etc)quote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef RonaldV het volgende:
De Duitse snelwegen zijn net zo ingesteld op hardrijden als de Nederlandse. Ook daar houdt de overheid er niet van als je harder dan 130 (de duitse adviessnelheid) rijdt. Er is alleen geen meerderheid te viden om die snelheid ook daadwerkelijk het maximum te maken, dat zou het parlement dan aan de kiezer moeten uitleggen.

Als ik niet langzamer rijdt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee de daadwerkelijek snelheid is idd weg, zou leuk worden in filesfeit blijft staan als jij niet <80 rijd waar je 100 mag, dat je nog steeds van de weg wordt gehaald

En hoeveel kiezers denk je dat in de auto-industrie werken? IGMetal is misschien wel de grootste vakbond van het land, en de gehele autoindustrie valt daaronder.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat heeft naar verluidt meer te maken met de duitse autoindustry-lobby (Audi, BMW, MB VW etc)

Ik verwacht op elk moment overal door een idioot met 220 te worden ingehaald dus doe ik zoals ik geleerd heb: spiegelen en anticiperen. Alleen mensen die geen idee hebben waarvoor de spiegels op je auto dienen en die alleen hun voorruit gebruiken (en dat zijn er verbazingwekkend veelquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das heel fijn, het feit blijft dat je daar elk moment kan verwachten dat er iemand met 220 langs je gaat. dat verwacht je helaas niet in nederland, daarom is het ook gewoon levensgevaarlijker. punt![]()

Wat probeer je nu te zeggen? Ben je het nu met me eens of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En hoeveel kiezers denk je dat in de auto-industrie werken? IGMetal is misschien wel de grootste vakbond van het land, en de gehele autoindustrie valt daaronder.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |