Nietes.quote:
Maar Duiveltja had niet over de uitreiking, maar in het algemeen over de SHO-awards. Als hij zegt "Volgend jaar geen awards" neem ik aan dat hij die van eind 2007 bedoelt. Dit zijn toch ook de awards vaan 2005?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zozo.
De awards zijn dit jaar uitgereikt. Volgend jaar volgt er geen uitreiking meer en dus is het logische gevolg dat er ook geen nominatieronde is.
Nou, dat is wel errug klein.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
http://iconresizer.phserver.net/index.php
Maar da's alleen voor avatars.
Jouw aanname is dus een foutievequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef Svensational het volgende:
Maar Duiveltja had niet over de uitreiking, maar in het algemeen over de SHO-awards. Als hij zegt "Volgend jaar geen awards" neem ik aan dat hij die van eind 2007 bedoelt. Dit zijn toch ook de awards vaan 2005?
Ja, ik weet wel wat Duifje bedoelt, maar wat er staat klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw aanname is dus een foutieve.
http://www.resize2mail.com/quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Paltos het volgende:
Weet iemand een site met een goede image resizer?![]()
Kutcookies!quote:
Cookies.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kutcookies!
Die link had ik als Bupa moeten geven en het bedankje moest van Paltos komen!
Wel als je de logica volgt van Buup, Duiveltja en mij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik weet wel wat Duifje bedoelt, maar wat er staat klopt gewoon niet.
Hmm, dat zwart maakt je toch wat dikker.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe outfit?
[afbeelding]
Ganz geil, nah!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe outfit?
[afbeelding]
Voor vijf euro mag je extra lang likken.quote:
Goeie uitleg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, daar had ik dus al gepost, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |