quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:09 schreef Sugar het volgende:
In de auto zitten met z'n allen en denken: als we nu een ongeluk krijgen en allemaal eraan gaan, dan soit, is dat maar zo. Rot dus.
*even uit lurkstand komt*quote:[b]Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef
Ik doe wel lief tegen Storm.
Ik vind het zielig als hij huilt of krampjes heeft.
Ik klets tegen hem en knuffel hem.
Maar ik weet niet of ik het allemaal dóe of allemaal vóel.![]()
Sugarquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:09 schreef Sugar het volgende:
. In de auto zitten met z'n allen en denken: als we nu een ongeluk krijgen en allemaal eraan gaan, dan soit, is dat maar zo. Rot dus.
Ik weet niet of je er nog steeds mee loopt, meen wel zoiets te hebben gelezen in het moeders-topic. Maar doe iets! Ik zeg dit niet om je te kwetsen, maar Djeez toont zich ook niet als de meest stabiele vader op deze aardkloot. Dus zorg dat jezelf weer 100% wordt. Dat heeft Kim nodig. Ik schrik elke keer weer als jullie weer een 'akkefietje' hebben. Zorg voor een veilige geborgen omgeving voor Kim. Je weet het hè (en dit geldt ook voor Sugar), ookal klinkt het zo soft: Je kunt alleen van een ander houden als je eerst van jezelf houdt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:46 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Sugar
Dat soort gedachten herken ik.
Ik hoop dat je snel iemand vindt. En het belangrijkste, dat het klikt met diegene. Want als ik je een adviesje hierin mag geven, als het niet goed voelt, zoek snel een ander. Blijf niet hangen omdat deze nu eenmaal snel plek had, of omdat je vindt dat je moet doorzetten. Wil je iets aan een psych hebben, dan is vertrouwen en je prettig voelen een essentiele voorwaarde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:19 schreef Sugar het volgende:
Eerst dus maar op zoek naar een psycholoog die heel snel plek heeft
Echt niet erg, hoor! Ik sprak me daarna toch net zo direct uit erover en dat maakte het voor allebei duidelijk? Geen worries dus daarover.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:44 schreef owlet het volgende:
SugarSoms zit ik er nog wel mee dat ik zo direct tegen je was over Storm en de BV. Dat was niet nodig en achteraf gezien al helemaal niet handig
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel iemand vindt. En het belangrijkste, dat het klikt met diegene. Want als ik je een adviesje hierin mag geven, als het niet goed voelt, zoek snel een ander. Blijf niet hangen omdat deze nu eenmaal snel plek had, of omdat je vindt dat je moet doorzetten. Wil je iets aan een psych hebben, dan is vertrouwen en je prettig voelen een essentiele voorwaarde.
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |