Geen water thuisquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Mabelle het volgende:
Gatverdamme ... niet douchen betekent niet dat er niets kan. Je kan je toch een beetje wassen en opfrissen![]()
Ik heb met jou collega's te doen ... ik had zelf een raam bij je open getrokken![]()
Een paar flessen water kopen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geen water thuis![]()
Of moet ik mijn handdoek en tandeborstel meenemen naar mijn werk ?
Uhuh, ik ga me met Bar-le-duc a 1 euro per liter ofzo wassenquote:
Weetje hoe koud het buiten isquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:53 schreef Natalie het volgende:
Vaak ruik je het zelf niet eens als het stinkt, omdat je de hele tijd in die lucht hangt.
Maar 't kan geen kwaad; een beetje frisse lucht. Of het nu stinkt of niet.
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:10 schreef Ingrate het volgende:
neem je flinke deo douche, die werken altijd
Tandpasta niet vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geen water thuis![]()
Idd, gatverdammequote:
Of mondspray?quote:
Uitgeslotenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef teh_m0nkey het volgende:
Verder gewoon veel deo gebruiken.. als je in een beetje normale buurt woont of iig een beetje overweg kan met de buren kan je daar toch wel ff douchen![]()
Buren?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geen water thuis![]()
Dat vind je vies, maar zelf stinken niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
UitgeslotenIk ga me niet douchen bij de buren, met de kans schaamharen van de buurvrouw van 65 in het doucheputje te vinden
![]()
![]()
kauwgum als alternatief voor tandenpoetsenquote:
Ja lekker ja, sinaasappelsap over de tandenborstel met tandpastaquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:35 schreef Baleog het volgende:
maar tandenpoetsen kan prima, desnoods spoel je met sinaasappelsap als je geen bronwater in huis hebt.
of iets anders, je hebt toch vast wel iets vloeibaars in de koelkast staan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja lekker ja, sinaasappelsap over de tandenborstel met tandpasta![]()
Frituurvetquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:43 schreef Baleog het volgende:
[..]
of iets anders, je hebt toch vast wel iets vloeibaars in de koelkast staan?
Jawel we hebben bier en 7-up thuis, maar daar ga ik lauw me tanden mee poetsenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef Baleog het volgende:
[..]
drogen jullie niet uit zonder drinken in huis?![]()
Ik dacht al, hij wordt wel erg weinig gebashtquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef buzzer het volgende:
topic opgeruimd, gewoon ontopic, en don't bash TS
Sinds gisteren, tot morgenvroegquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Heb je geen vrienden waar je kunt douchen? Of ben je daar ook bang dat je tijdens je zoektocht ()op de bodem van de douche van hem/haar schaamharen tegen komt?
Hoe lang al heb je geen water (dus hoelang heb je je al niet gedouched?..dus hoelang zit je al in je eigen lucht te meuren?) raam open dussss..
Fris ventjequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik zovaak 3 dagen...
Net of je onderbroeken elke dag dermate goor zijn dat ze uit moeten![]()
gemakzucht verkiezen boven hygienequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sinds gisteren, tot morgenvroeg![]()
En neuh, ga niet bij mijn vrienden douchen, dan moet ik dat of smorgens voor 7 uur doen, of savonds na 10 en. Ik wacht wel tot morgenvroeg.
hij is de "kazige" lucht van zn boxer zo gewend, dat ie vast ontwenningsverschijnselen krijgt in de frisse luchtquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
TS is me al vaker opgevallen met zijn opinie over wat wel fris is en wat niet, bijvoorbeeld over het al dan niet elke dag dragen van schoon ondergoed:
[..]
Fris ventje
Ik vind het dan ook niet zo gek dat 'ie weinig voelt voor een raampje open.
2 dagen niet douchen is inderdaad geen ramp (ookal vind ik het niet fris), maar 2 dagen niet douchen terwijl je klust en het zweet je in je bilnaad loopt, dat is wel een ramp.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net of 2 dagen niet douchen zo'n ramp is.
Wil niet zeggen dat ik maar 1x per week douche, doe het dagelijks
ik zou gewoon ergens een douchebeurt versieren en dus jouw hele probleem niet hebben, je collega heeft overigens gelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah, lach me maar uit, jullie zouden vast hetzelfde doen en klagen over die irritante collega. Heb sowieso verdomme al de hele nacht geen oog dicht gedaan. Tot 12:00 vannacht eraan gewerkt en vervolgens nog een paar biertjes gedronken met de gasten die meehielpen.
Gelukkig na vanavond klaar.
Jup dat was ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef Duvel het volgende:
Zeg TS, was jij niet die knakker die ooit zijn condoom uitspoelde om 'm vervolgens vrolijk opnieuw te gebruiken? Ik meen dat ergens te hebben gelezen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jup dat was ik![]()
Als ze op zijn en je hebt er nog maar 1 ja![]()
Mjah zal wel. Net of jij midden in de nacht nog ergens condooms gaat kopen als je ze nodig hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Duvel het volgende:
[..]Jij gaat voor de Fok!-ranzigheidsaward dit jaar? Sterke nominatie...
Sorry, er zijn grenzen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mjah zal wel. Net of jij midden in de nacht nog ergens condooms gaat kopen als je ze nodig hebtKun je beter je laatste een keer uitspoelen hoor
![]()
Whaha! en...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef Duvel het volgende:
Zeg TS, was jij niet die knakker die ooit zijn condoom uitspoelde om 'm vervolgens vrolijk opnieuw te gebruiken? Ik meen dat ergens te hebben gelezen.
Partnerquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Whaha! en...... en dat liet je partner toe?
Goed, dat verklaart t een en ander..
Next topic...
iets in me zegt dat je nu single bent, of dat je een vriendin van het kamp hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Partner
Vriendin
En nee die wist er niks van![]()
![]()
Tja, ik denk; ik houd t maar ff neutraal, voor dat de TS homo blijkt te zijn..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Partner
Vriendin
En nee die wist er niks van![]()
![]()
Dat is behoorlijk ranzig jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou héél hard wegrennen van een kerel die;
Zich niet doucht, om de 3 dagen eens een schone onderbroek aantrekt, condooms recycled en niet ventileert.
*rilt*
...en er ook nog es topics over start en er dood normaal over doet..quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou héél hard wegrennen van een kerel die;
Zich niet doucht, om de 3 dagen eens een schone onderbroek aantrekt, condooms recycled en niet ventileert.
*rilt*
Oh god, nog zoeenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
Meteen stinken als je je 2 dagen niet douchedpriceless
Dat zijn twee goede redenen. Heb je je al gedouched?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Omdat ik me dagen niet douche omdat ik aan het verbouwen ben, en omdat ik 1x een condoom omgespoeld heb
Hij zegt niets terug, zou het dan, zou het??quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zijn twee goede redenen. Heb je je al gedouched?
Morgenvroeg he !quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zijn twee goede redenen. Heb je je al gedouched?
Pas maar op dat je geen hendige slip maakt over die aangekoekte vuilkorstenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Morgenvroeg he !
Hendig sjiek douchen !![]()
Je denkt echt dat ik momenteel zit gaar te koken in mijn eigen zweet, pis en strontresten he ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen hendige slip maakt over die aangekoekte vuilkorsten
Je voelt je wel aangesprokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ik momenteel zit gaar te koken in mijn eigen zweet, pis en strontresten he ?
Dat jij zulke vriendjes had, wil niet zeggen dat ik elke dag 10 liter zweet weg werk
Neuh, maar dit topic gaat over mij dus ik neem aan dat je het tegen mij hebtquote:
Kijk niet raar op als mensen 20 cent-stukken voor je voeten beginnen te gooienquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neuh, maar dit topic gaat over mij dus ik neem aan dat je het tegen mij hebt![]()
Goed dat je nog niet weet dat ik zojuist een hele bak shoarma met knoflook op heb, en dadelijk zonder tandenpoetsen mn bed in gaMaar als ik wakker wordt is het morgen en zal ik weer geaccepteerd worden in deze harde samenleving
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk niet raar op als mensen 20 cent-stukken voor je voeten beginnen te gooien.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net of 2 dagen niet douchen zo'n ramp is.
Wil niet zeggen dat ik maar 1x per week douche, doe het dagelijks
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef Duvel het volgende:
Alhoewel, je kunt er toch weer een blikje SMAC van kopen...
Zo heej, je schopt het nog een keer tot FA!quote:
hoezo ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo heej, je schopt het nog een keer tot FA!
Gatverdammequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Komt er net een collega van me binnengelopen om even wat documenten af te leveren, het eerste wat hij zegt; Boh, wat stinkt dat hier, zet jij nooit een raam open ofzo ?
Kreeg ik erna een preek van hem dat dat kei ongezond is nooit ventileren enzo, blablabla. Waar bemoeit die gast zich mee in godsnaam, zolang ik mijn werk maar op tijd af krijg.
Gelukkig heeft hij niet meer door gevraagd op het verhaal stinkenHad me namelijk gisteren en vandaag niet kunnen douchen omdat ons huis verbouwd wordt en de waterleiding afgesloten was
Gelukkig zit ik toch maar alleen op een kamer
![]()
Prinsheerlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:22 schreef Vipers het volgende:
TS gelukkig heb je vandaag weer kunnen douchen en hopelijk ook je onderbroek verschoond, want dan kan je weer lekker fris naar je werk.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef Taproot het volgende:
Als iemand zo'n opmerking maakt dan antwoord ik met: "Ja, wie komt er hier net binnen!"
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:57 schreef Relneger18 het volgende:
gewoon van die goedkope kankerverwekkende, CFK-houdende aldi vanille potspray kopen en die hele kamer volspuiten, ik garandeer je dat je collega je niet meer zal irriteren (vanwege acute longkanker ofzo)
Nope, Dixi in de voortuinquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:29 schreef Ghosty het volgende:
je kan op zn minst water kopen om even je tanden mee te poetsen, en om met een washandje ff jezelf wassen.
je hebt zeker het toilet ook 3 dagen gewoon gebruikt zonder door te trekken?
Ja, ga maar ergens anders de lolbroek uithangenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neuh, maar dit topic gaat over mij dus ik neem aan dat je het tegen mij hebt![]()
Goed dat je nog niet weet dat ik zojuist een hele bak shoarma met knoflook op heb, en dadelijk zonder tandenpoetsen mn bed in gaMaar als ik wakker wordt is het morgen en zal ik weer geaccepteerd worden in deze harde samenleving
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |