Omdat ze anders alles wat ze nodig hebben niet mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom moeten vrouwen altijd een tasje bij zich hebben :/
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Jett het volgende:
Je denkt toch niet werkelijk dat ik 2 dagen in het zelfde ga rondlopen.
Omdat men vrouwenbroeken en rokken uitgevonden heeft zonder zakken waar je portemonnee iinkan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb 2 paar schoenen.
En een oorbel + ketting, meer heb ik niet nodig, nouja wat kleren.
mob., beurs, sleutels, lipgloss enz..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
Bij mij past toch ook alles in me zak ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ze anders alles wat ze nodig hebben niet mee kunnen nemen.
Niet alle kleding heeft zakken, en de kleding die het wel heeft past niet alles in. Bovendien is het niet prettig om met uitpuilende zakken te lopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij mij past toch ook alles in me zak ?
Van mij mag je hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Uit protest ga ik ook een tasje dragen verdomme !
Kut discriminatie ook altijd hier op dit forum
Dat verpest de gestroomlijnde vorm ook. Wees dus maar blij dat we tasjes gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet alle kleding heeft zakken, en de kleding die het wel heeft past niet alles in. Bovendien is het niet prettig om met uitpuilende zakken te lopen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee idd.. ik vind t lelijk als mensen hun hele zakken volproppen met van alles..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet alle kleding heeft zakken, en de kleding die het wel heeft past niet alles in. Bovendien is het niet prettig om met uitpuilende zakken te lopen.
Mijn ex droeg zijn boxershorts 2 dagen achterelkaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.
Dat mannen nou dezelfde kleren een week lang aan hebben...
En wat ik niet meer wil, loos ik van tijd tot tijd...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij mij past toch ook alles in me zak ?
gatverdamme wat goor.... dan was het bij mij ook welquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef Jett het volgende:
[..]
Mijn ex droeg zijn boxershorts 2 dagen achterelkaar.Volgende dag was het uit.
Je bent ook zo'n man die PMS bijna kan ruiken en zich er van verwijdert?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Ik zeg alleen dat vrouwen zo hun buien hebben
Fout, omdat ze weten dat ze alles bij hun vent in zijn jas en/of broek kunnen dumpen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat men vrouwenbroeken en rokken uitgevonden heeft zonder zakken waar je portemonnee iinkan.
Onzin, er zijn tegenwoordig burka's te koop met steekzakken en ingebouwde rugtas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is weer net niet altijd mijn stijl.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Onzin, er zijn tegenwoordig burka's te koop met steekzakken en ingebouwde rugtas.![]()
iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef Forcefuzz het volgende:
Maar 4 paar schoenen, 1 paar gympies om te sporten, 2 paar gewone stappers, en dan nog voor de wat specialere gelegenheden...![]()
Inderdaad, same here.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
idd
die gast is zelf net zo ijdel
Ik ben zelf vrouw en heb iets van 3 paar schoenen in totaal waarvan ik er eigenlijk maar 2 regelmatig draag ....
Dat is wel heel walgelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef Jett het volgende:
[..]
+ petjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
Die morrokanen die die neppe LV en Gucci tasjes dragenpriceless
Zo ongeveer wel ja. Ik heb mijn portie dramaqueens wel gehad, voorlopig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n man die PMS bijna kan ruiken en zich er van verwijdert?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef Jett het volgende:
[..]
Oohquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is weer net niet altijd mijn stijl.
Gat-ver-dammequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik zovaak 3 dagen...
Net of je onderbroeken elke dag dermate goor zijn dat ze uit moeten![]()
En ben je dan ook zo iemand die ijskoud beweert dat je wegloopt omdat je belangrijke dingen te doen hebt ipv te erkennen dat je geen zin hebt in dramaqueens?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Ik heb mijn portie dramaqueens wel gehad, voorlopig.
Wat is daar nou goor aanquote:
Bulgaren in Bulgarije vinden ook dat ze niet stinken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat is daar nou goor aanLeg me dat eens uit.
Ik stink toch niet ?
Je zweet, je verliest huidschilfers, het zit tegen "uitscheidingsmechanismen" (quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat is daar nou goor aanLeg me dat eens uit.
Ik stink toch niet ?
Mjah als je je elke dag douched (vaker 2x) en je onderbroeken zijn nog goed, dan ga je ze toch niet wisselen elke dagquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bulgaren in Bulgarije vinden ook dat ze niet stinken.
Alleen 's nachts verlies je al een liter vocht aan transpiratie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mjah als je je elke dag douched (vaker 2x) en je onderbroeken zijn nog goed, dan ga je ze toch niet wisselen elke dag
Een literquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen 's nachts verlies je al een liter vocht aan transpiratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |