Omdat ze anders alles wat ze nodig hebben niet mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom moeten vrouwen altijd een tasje bij zich hebben :/
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Jett het volgende:
Je denkt toch niet werkelijk dat ik 2 dagen in het zelfde ga rondlopen.
Omdat men vrouwenbroeken en rokken uitgevonden heeft zonder zakken waar je portemonnee iinkan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb 2 paar schoenen.
En een oorbel + ketting, meer heb ik niet nodig, nouja wat kleren.
mob., beurs, sleutels, lipgloss enz..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
Bij mij past toch ook alles in me zak ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ze anders alles wat ze nodig hebben niet mee kunnen nemen.
Niet alle kleding heeft zakken, en de kleding die het wel heeft past niet alles in. Bovendien is het niet prettig om met uitpuilende zakken te lopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij mij past toch ook alles in me zak ?
Van mij mag je hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Uit protest ga ik ook een tasje dragen verdomme !
Kut discriminatie ook altijd hier op dit forum
Dat verpest de gestroomlijnde vorm ook. Wees dus maar blij dat we tasjes gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet alle kleding heeft zakken, en de kleding die het wel heeft past niet alles in. Bovendien is het niet prettig om met uitpuilende zakken te lopen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee idd.. ik vind t lelijk als mensen hun hele zakken volproppen met van alles..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet alle kleding heeft zakken, en de kleding die het wel heeft past niet alles in. Bovendien is het niet prettig om met uitpuilende zakken te lopen.
Mijn ex droeg zijn boxershorts 2 dagen achterelkaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.
Dat mannen nou dezelfde kleren een week lang aan hebben...
En wat ik niet meer wil, loos ik van tijd tot tijd...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij mij past toch ook alles in me zak ?
gatverdamme wat goor.... dan was het bij mij ook welquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef Jett het volgende:
[..]
Mijn ex droeg zijn boxershorts 2 dagen achterelkaar.Volgende dag was het uit.
Je bent ook zo'n man die PMS bijna kan ruiken en zich er van verwijdert?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Ik zeg alleen dat vrouwen zo hun buien hebben
Fout, omdat ze weten dat ze alles bij hun vent in zijn jas en/of broek kunnen dumpen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat men vrouwenbroeken en rokken uitgevonden heeft zonder zakken waar je portemonnee iinkan.
Onzin, er zijn tegenwoordig burka's te koop met steekzakken en ingebouwde rugtas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is weer net niet altijd mijn stijl.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Onzin, er zijn tegenwoordig burka's te koop met steekzakken en ingebouwde rugtas.![]()
iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef Forcefuzz het volgende:
Maar 4 paar schoenen, 1 paar gympies om te sporten, 2 paar gewone stappers, en dan nog voor de wat specialere gelegenheden...![]()
Inderdaad, same here.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
idd
die gast is zelf net zo ijdel
Ik ben zelf vrouw en heb iets van 3 paar schoenen in totaal waarvan ik er eigenlijk maar 2 regelmatig draag ....
Dat is wel heel walgelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef Jett het volgende:
[..]
+ petjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
Die morrokanen die die neppe LV en Gucci tasjes dragenpriceless
Zo ongeveer wel ja. Ik heb mijn portie dramaqueens wel gehad, voorlopig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n man die PMS bijna kan ruiken en zich er van verwijdert?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef Jett het volgende:
[..]
Oohquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is weer net niet altijd mijn stijl.
Gat-ver-dammequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik zovaak 3 dagen...
Net of je onderbroeken elke dag dermate goor zijn dat ze uit moeten![]()
En ben je dan ook zo iemand die ijskoud beweert dat je wegloopt omdat je belangrijke dingen te doen hebt ipv te erkennen dat je geen zin hebt in dramaqueens?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Ik heb mijn portie dramaqueens wel gehad, voorlopig.
Wat is daar nou goor aanquote:
Bulgaren in Bulgarije vinden ook dat ze niet stinken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat is daar nou goor aanLeg me dat eens uit.
Ik stink toch niet ?
Je zweet, je verliest huidschilfers, het zit tegen "uitscheidingsmechanismen" (quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat is daar nou goor aanLeg me dat eens uit.
Ik stink toch niet ?
Mjah als je je elke dag douched (vaker 2x) en je onderbroeken zijn nog goed, dan ga je ze toch niet wisselen elke dagquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bulgaren in Bulgarije vinden ook dat ze niet stinken.
Alleen 's nachts verlies je al een liter vocht aan transpiratie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mjah als je je elke dag douched (vaker 2x) en je onderbroeken zijn nog goed, dan ga je ze toch niet wisselen elke dag
Een literquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen 's nachts verlies je al een liter vocht aan transpiratie.
Verdomme Jett, ben ik het zomaar met je eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef Jett het volgende:
Je denkt toch niet werkelijk dat ik 2 dagen in het zelfde ga rondlopen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen 's nachts verlies je al een liter vocht aan transpiratie.
Ok, ik geef toe dat ik moest lachen toen ik deze reactie las.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]Dan moet ik maar eens wat meer in bed gaan liggen, ben nog een paar kilo te zwaar naar eigen mening.
Goor ventje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik zovaak 3 dagen...
Net of je onderbroeken elke dag dermate goor zijn dat ze uit moeten![]()
Verstandig, we mochten er eens aanstoot aan nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat er hier een aantal vrouwen aanwezig zijn, die ik niet in mijn harnas wil hebben, noem ik het maar niet bij naam.
Snap je nu waarom dikke mensen geen vrienden hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]Dan moet ik maar eens wat meer in bed gaan liggen, ben nog een paar kilo te zwaar naar eigen mening.
Schijnheiligequote:
Omdat ze geen bed hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Snap je nu waarom dikke mensen geen vrienden hebben?
HUHquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een beetje vetklep kan zo op de grond liggen, die voelt de koude, harde vloer toch niet.quote:
Laminaat is koud hoor, vergis je nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een beetje vetklep kan zo op de grond liggen, die voelt de koude, harde vloer toch niet.
Ervaring mee ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een beetje vetklep kan zo op de grond liggen, die voelt de koude, harde vloer toch niet.
Slaap jij altijd naakt dan ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ooh jij kan dus iedere morgen zo in je boxershort stappen..![]()
ooh jij kan dus iedere morgen zo in je boxershort stappen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik draag een boxershort gewoon 4 dagen. Eerst 2 dagen en dan draai ik em binnenstebuiten.
Gewoon elke keer voor het slapen gaan een boterhammetje met een plakje frietvet en je merkt er niks van na een paar weken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Laminaat is koud hoor, vergis je niet
Zeker niet.quote:
Jij gebruikt een condoom ook zeker 3xquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik draag een boxershort gewoon 4 dagen. Eerst 2 dagen en dan draai ik em binnenstebuiten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:21 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jij gebruikt een condoom ook zeker 3x
1: gewoon
2: binnenstebuiten
3: als kauwgom.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
* heeft wel eens serieus een condoom uitgewassen omdat de kapotjes op waren![]()
Omgquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
* heeft wel eens serieus een condoom uitgewassen omdat de kapotjes op waren![]()
OMG! Maar 2 tassen! Ik heb er 28.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad, same here.
En ik heb twee (2!) tasjes. Een groene en een zwarte en ik wissel om de zoveel weken weer eens van tasje. Nou, heftig hoor.
En ik heb ook 1 normale klerenkast met kleren en daarvan draag ik hooguit een kwart regelmatig.
Wacht, ik ga mijn tasjes tellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
OMG! Maar 2 tassen! Ik heb er 28.![]()
Ik ben toch niet vies van me eigen kwakkiequote:
Als ik de plastic AH-tasjes die ik verzamel in een krat in de keuken mag meetellen kom ik ook wel aan meer dan 2quote:
Nou meid, als je het niet erg vindt kom ik niet bij jou eten, met zo'n idee van koken waag ik me toch liever nog eens aan de lokale Chinees.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef Salsagirl het volgende:
of hun boxershorts ,waar je blijkbaar soep van kan koken..
33quote:
Hahahahaha!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben toch niet vies van me eigen kwakkie![]()
Je spullen in dumpen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met 33 tasjes?!![]()
Wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ow en het is geen ziekte waar wij vrouwen aan lijden
[..]
Hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met 33 tasjes?!![]()
Jij sleurt zoveel troep met je mee dat je al die dingen tegelijk nodig hebt?quote:
Je doet elke dag een andere?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hebben
Nou van die 33 liggen er 7 klaar voor de buurmeisjes en rommelmarkten.
Oke dat maakt nog steeds 26
Nee, ik leur altijd een paar weken met een tas en dan wissel ik 'm om met een andere, waar ik vervolgens weer een paar weken meer rondhobbel. En als ik ze zat ben doneer ik ze aan m'n zus/vriendinnen/buurmeisjesquote:
Koopzucht is een symptoon van meerdere ziektes hoor. Zelfde geldt voor je eenzaamheid wegeten met chocolade.quote:
Hihi, soms.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij sleurt zoveel troep met je mee dat je al die dingen tegelijk nodig hebt?
Aha, je zet gewoon indirect je eigen fanclub op.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee, ik leur altijd een paar weken met een tas en dan wissel ik 'm om met een andere, waar ik vervolgens weer een paar weken meer rondhobbel. En als ik ze zat ben doneer ik ze aan m'n zus/vriendinnen/buurmeisjes
Wat is daar mis mee? Ik bedoel, als ik een oranje trui aan heb kan ik moeiijk met een roze tas lopen.quote:
Hou mij er 's buitenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Koopzucht is een symptoon van meerdere ziektes hoor. Zelfde geldt voor je eenzaamheid wegeten met chocolade.
Dat kán best hoor. Het is niet alsof je dan ineens niet meer kan bewegen ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik bedoel, als ik een oranje trui aan heb kan ik moeiijk met een roze tas lopen.
NEE!!! NEE!! DOE ME DAT BEELD NIET AAN!! NEEEEEE!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik bedoel, als ik een oranje trui aan heb kan ik moeiijk met een roze tas lopen.
Ik combineer nooit met tasjes en kleding. Als ik zin heb in mijn felrode houthakkers tas bij mijn nette rok en dito jasje, dan doe ik dat gewoon.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Verkade heeft een goede klant aan jou.quote:
Heiden!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik combineer nooit met tasjes en kleding. Als ik zin heb in mijn felrode houthakkers tas bij mijn nette rok en dito jasje, dan doe ik dat gewoon.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Verkade heeft een goede klant aan jou.![]()
Kinderverkade?quote:
someone call the fashion police!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik combineer nooit met tasjes en kleding. Als ik zin heb in mijn felrode houthakkers tas bij mijn nette rok en dito jasje, dan doe ik dat gewoon.
Ik heb nooit gezegd dat ik gevoel voor mode heb.quote:
Neger alsjeblieft.quote:
Maar gedeeld door een factor 10 gaat het nog wel vind ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
Ik zou knotsgek worden als ik 30 tasjes en 50 paar schoenen zou hebben...
Ja dat is wel okquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar gedeeld door een factor 10 gaat het nog wel vind ik.
Misschien ik ook maar eens.. Ik raak steeds in opspraak door mijn tas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat is wel ok
Binnenkort maar eens voor een tas gaan kijken, die ene zwarte valt toch bijna uit elkaar, zo oud is 'ie.
Vertelquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ik ook maar eens.. Ik raak steeds in opspraak door mijn tas.
Als in "het leeft nog?"quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
klik
Worden de hele tijd flauwe grapjes over gemaakt.
Ja, of dat hij ondervoed is, of hij ook bijt, dat het zielig was voor de cavia, dat het geen wonder is dat honden een hekel aan me hebben etc.quote:
Moeten we maar eens doen ja.quote:Sorry, maar ik kán me er iets bij voorstellen![]()
Moeten we samen maar aan de shop voor een tas
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, of dat hij ondervoed is, of hij ook bijt, dat het zielig was voor de cavia, dat het geen wonder is dat honden een hekel aan me hebben etc.
Bij de tandarts is me zelfs een keer gezegd dat honden niet naar binnen mogen.
[..]
Leukquote:Moeten we maar eens doen ja.![]()
Hoe kleiner het tasje hoe meer ze mee willen nemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tandartsen zijn hip. Mijn tandarts heeft me ooit eens uitgelachen omdat ik van die enorme wandelschoenen aan had. Moest ik helemaal uitleggen dat ik ze aan het inlopen was
Hebben het er nog over.quote:Leuk
Hmm... Misschien. Maar ik heb bewust geen achterlijk grote tas genomen, omdat ik anders allemaal overbodige zooi ga meenemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hoe kleiner het tasje hoe meer ze mee willen nemen
Wat ben jij een hufter.quote:
quote:
Dat zijn metroseksuelen, die moeten ook hun make-up bijwerken voordat ze de chickies versieren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat je tegenwoordig ook al veel mannen met een tas ziet
Dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder om te jankenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zijn metroseksuelen, die moeten ook hun make-up bijwerken voordat ze de chickies versieren.
Niet doen, je wilt niet dat je mascara uitloopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder om te janken
whehehequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet doen, je wilt niet dat je mascara uitloopt.
Tuurlijk is het geen ziekte. Onderkenning is het begin ervanquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef Salsagirl het volgende:
okee ik beken: ik maak me ook vaak schuldig aan het kopen van bijpassende tasjes..of was het nou bijpassende laarzen/schoenen bij die tasjes..
en ja ik heb best veel kleding..so what?
en ja ik kleed me graag om vaak zelfs 2x per dag.. nou en!!!
beter dan sommige boys zo in hun broek kunnen jumpen van smerigheid..
of hun boxershorts ,waar je blijkbaar soep van kan koken..
ow en het is geen ziekte waar wij vrouwen aan lijden:..noemen we gewoon ijdel en verzorgd zijn..of er gewoon goed uit willen zijn,.,waar jullie tenslotte van mee genieten![]()
Neuh, die hangt dan aan de kapstokquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:44 schreef Frappelsien het volgende:
Tasje erbij?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef vrouwtje het volgende:
Ik heb alleen een theelepel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |