Ik heb nooit gezegd dat ik gevoel voor mode heb.quote:
Neger alsjeblieft.quote:
Maar gedeeld door een factor 10 gaat het nog wel vind ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
Ik zou knotsgek worden als ik 30 tasjes en 50 paar schoenen zou hebben...
Ja dat is wel okquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar gedeeld door een factor 10 gaat het nog wel vind ik.
Misschien ik ook maar eens.. Ik raak steeds in opspraak door mijn tas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat is wel ok
Binnenkort maar eens voor een tas gaan kijken, die ene zwarte valt toch bijna uit elkaar, zo oud is 'ie.
Vertelquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ik ook maar eens.. Ik raak steeds in opspraak door mijn tas.
Als in "het leeft nog?"quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
klik
Worden de hele tijd flauwe grapjes over gemaakt.
Ja, of dat hij ondervoed is, of hij ook bijt, dat het zielig was voor de cavia, dat het geen wonder is dat honden een hekel aan me hebben etc.quote:
Moeten we maar eens doen ja.quote:Sorry, maar ik kán me er iets bij voorstellen![]()
Moeten we samen maar aan de shop voor een tas
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, of dat hij ondervoed is, of hij ook bijt, dat het zielig was voor de cavia, dat het geen wonder is dat honden een hekel aan me hebben etc.
Bij de tandarts is me zelfs een keer gezegd dat honden niet naar binnen mogen.
[..]
Leukquote:Moeten we maar eens doen ja.![]()
Hoe kleiner het tasje hoe meer ze mee willen nemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ze anders alles wat ze nodig hebben niet mee kunnen nemen.
Kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tandartsen zijn hip. Mijn tandarts heeft me ooit eens uitgelachen omdat ik van die enorme wandelschoenen aan had. Moest ik helemaal uitleggen dat ik ze aan het inlopen was
Hebben het er nog over.quote:Leuk
Hmm... Misschien. Maar ik heb bewust geen achterlijk grote tas genomen, omdat ik anders allemaal overbodige zooi ga meenemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hoe kleiner het tasje hoe meer ze mee willen nemen
Wat ben jij een hufter.quote:
quote:
Dat zijn metroseksuelen, die moeten ook hun make-up bijwerken voordat ze de chickies versieren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat je tegenwoordig ook al veel mannen met een tas ziet
Dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder om te jankenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zijn metroseksuelen, die moeten ook hun make-up bijwerken voordat ze de chickies versieren.
Niet doen, je wilt niet dat je mascara uitloopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder om te janken
whehehequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet doen, je wilt niet dat je mascara uitloopt.
Tuurlijk is het geen ziekte. Onderkenning is het begin ervanquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef Salsagirl het volgende:
okee ik beken: ik maak me ook vaak schuldig aan het kopen van bijpassende tasjes..of was het nou bijpassende laarzen/schoenen bij die tasjes..
en ja ik heb best veel kleding..so what?
en ja ik kleed me graag om vaak zelfs 2x per dag.. nou en!!!
beter dan sommige boys zo in hun broek kunnen jumpen van smerigheid..
of hun boxershorts ,waar je blijkbaar soep van kan koken..
ow en het is geen ziekte waar wij vrouwen aan lijden:..noemen we gewoon ijdel en verzorgd zijn..of er gewoon goed uit willen zijn,.,waar jullie tenslotte van mee genieten![]()
Neuh, die hangt dan aan de kapstokquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:44 schreef Frappelsien het volgende:
Tasje erbij?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef vrouwtje het volgende:
Ik heb alleen een theelepel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |