heb je je ingeschreven met een nederlandse naam?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:39 schreef Baleog het volgende:
ik had me netjes ingeschreven bij een niet nader te noemen uitzendbureau, omdat ik nu eenmaal niet graag een steuntrekker ben. zouden ze me de dag erna bellen voor werk...
niet dus het is nu 2 weken geleden en ik heb 6x naar ze gebeld en iedere keer weer het smoesje dat er geen werk is, complete bullshit, ik snap niet wat ze nou moeilijk doen
mja eigenlijk dom dat ik me maar bij 1 heb ingeschreven, heb ik iig wat te doen vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:41 schreef Herkauwer het volgende:
Tip... Schrijf je in bij meerdere uitzendbureau's en heb je je cv al op alle bekende vacature sites staan?
Welke vooropleiding heb je af ? Mavo/Havo/Vwo ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:44 schreef Baleog het volgende:
[..]
mja eigenlijk dom dat ik me maar bij 1 heb ingeschreven, heb ik iig wat te doen vandaag
cv achterlaten bij vacature sites is in dit geval enigzins onzig, ik heb (nog) geen noemenswaardige diploma's + ik zoek tijdelijk werk, na de zomervakantie begint mn nieuwe opleiding![]()
mavo.. en 4,5 jaar mbo (3 verschillende opleidingen, geen diploma'squote:Op woensdag 25 januari 2006 09:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Welke vooropleiding heb je af ? Mavo/Havo/Vwo ?
jep, die heb ik namelijk meegekregen bij mn geboortequote:Op woensdag 25 januari 2006 09:42 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
heb je je ingeschreven met een nederlandse naam?
BS
dat is een compleet irrelevante en suggestieve vraagquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:42 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
heb je je ingeschreven met een nederlandse naam?
BS
Hehehe, tjah, leuke onzinnige reacties op de KLB>quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:16 schreef .elxmetalhead het volgende:
die edit had je je kunnen besparen. ONZ is op 49
Waarom laat je hem staan dan, als je hem zonodig onzinnig vindtquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:20 schreef buzzer het volgende:
dat is een compleet irrelevante en suggestieve vraag
keurig aangemeld bij uitzendbureau, er achter aan gebeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Aangezien iemand het blijkbaar leuk vond mijn reactie weg te halen stel ik nog maar de vraag (aangezien die totaal NIET offtopic was):
Wat heeft de TS'er ZELF gedaan om werk te zoeken in plaats van te gaan zeiken op het uitzendbureau?
bijjna 3000 posts in 3 jaar is niet bijster veel dacht ik zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Misschien moet je minder Fokken ?
En in al die gevallen is het jou dus blijkbaar ook niet gelukt werk te vinden; ben je dan niet heel erg snel met je conclusies over het uitzendbureau?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef Baleog het volgende:
[..]
keurig aangemeld bij uitzendbureau, er achter aan gebeld
op internet naar werk gezocht
via kennisen/vrienden
etc
ik neem aan dat een uitzendbureau meer connecties heeft als het aankomt op werk, denk je ook niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En in al die gevallen is het jou dus blijkbaar ook niet gelukt werk te vinden; ben je dan niet heel erg snel met je conclusies over het uitzendbureau?
Uit eigen ervaring kan ik je melden dat het beter is zelf te zoeken. Bij een uitzendbureau moet je er echt constant achteraan blijven zitten; en op die manier is zelf zoeken veel effectiever....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:38 schreef Baleog het volgende:
ik neem aan dat een uitzendbureau meer connecties heeft als het aankomt op werk, denk je ook niet?
Vooropleiding is mavo dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:17 schreef Baleog het volgende:
[..]
mavo.. en 4,5 jaar mbo (3 verschillende opleidingen, geen diploma's)
klagen op fok helpt schijnbaar ook, ik kreeg aan de hand van dit topic een mailtje met een aanbod voor een baan van een oud collegaquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik je melden dat het beter is zelf te zoeken. Bij een uitzendbureau moet je er echt constant achteraan blijven zitten; en op die manier is zelf zoeken veel effectiever....
Hehehe, ok...ook andere methodes werken dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:52 schreef Baleog het volgende:
[..]
klagen op fok helpt schijnbaar ook, ik kreeg aan de hand van dit topic een mailtje met een aanbod voor een baan van een oud collega![]()
![]()
Voor het eerst dat ik je gelijk geefquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:17 schreef 2609 het volgende:
jonge pak gewoon die uitkering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |