Heeft te maken met herkenbaarheid denk ik zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:46 schreef Thrilled het volgende:
Inderdaad, had reacties verwacht als: haha sukkel, had je maar beter moeten plannen, eigen schuld enzo, je zal gaan zakken!!!!
maar die zijn er dus niet
De grappenmakers onder ons zullen die nu wel gaan posten enzo, quasi-grappig doen... ik zal jullie alvast bedanken voor die posts..![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:46 schreef Thrilled het volgende:
Inderdaad, had reacties verwacht als: haha sukkel, had je maar beter moeten plannen, eigen schuld enzo, je zal gaan zakken!!!!
Toch wel, maar op een nette manier gezegd/gevraagdquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Beter plannen een idee?
Hopen dat t voldoende is wat je in je GR hebt gezet, succes![]()
kutquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[..]
Toch wel, maar op een nette manier gezegd/gevraagd![]()
Zieligquote:
Zie hier het nieuwe KLBquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:46 schreef Thrilled het volgende:
nou vooruit dan maar: voortaan beter plannen, maar evengoed succesquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bedankt he, nu is mijn topic dood
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar: voortaan beter plannen, maar evengoed succes
Lees het topic door, ik ben al klaar..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
Nee Fokken, dat helpt danga es ff beetje snel doorlezen dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |