Hier ben ik alquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef nokwanda het volgende:
@Meeeeeeetrooooooo!!!!!!!!!
Waar beeeeen jeeeee????
Kunnen we je nou dan echt feliciteren?
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hier ben ik alje mag me feliciteren
![]()
ik ben huiseigenaar
![]()
Moet alleen mijn opstal verzekering nog goed regelen, heb nu een tijdelijke dekking maar dat komt wel goed
Gefeliciteerd! Voelt goed he ?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
ik ben huiseigenaar
![]()
Moet alleen mijn opstal verzekering nog goed regelen, heb nu een tijdelijke dekking maar dat komt wel goed
.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Voelt goed he ?
quote:
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:21 schreef Mirage het volgende:
Gefeliciteerd een
[afbeelding] voor Metro !!
![]()
![]()
![]()
goeiemiddagquote:
zijn er onderhand al fotos van???quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Past beter bij mijn duivelse innerlijk.
nee fucking warm... heb de ramen open staanquote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
goeiemiddag
Het is hier kkkkkkkkkoud, daar ook ?
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
ik ben huiseigenaar
![]()
je weet toch dat Barra het orakel altijd gelijk heeft!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd. nu durf ik het pas te zeggen
Ja.... zit ik ook op te wachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn er onderhand al fotos van???
geweldig....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey vamp ... hoest met jou?
Vertelquote:
quote:
* vamperotica mompelt iets over overactieve hormoontjes enzo....quote:
spottedquote:Op maandag 30 januari 2006 20:00 schreef Oversight het volgende:
Is er al een woordvoerder aangewezen?
![]()
La la laaaaaaaaaaaa
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
"the more, the merrier..."
Lalaaaaaaa
WIJquote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga puur uit principe OOK de smiley voor de zin zetten.
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef coz het volgende:anders gaan jullie even snel weg als ik kom ofzo
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef nokwanda het volgende:
Waarom alleen in deze slowchat structureel de smiley voor de zin?
protest is immers protest
jij ook al?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:58 schreef nokwanda het volgende:Goeiemorgen mensjes
Ik heb mijn vreemde dromen ook weer overleefd, gelukkig.
quote:
dat had ik dus niet.... tot kwart over 7 had ik een of andere paranoia droomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmmm, ja. Ik zal em eens in het centraal dromentopic pleuren. Misschien is er iemand die er iets over kan zeggen dat me enige clue geeft.
Gelukkig had ik die droom toen ik in slaap viel en kon ik eruit wakker worden en op een normale manier weer in slaap vallen. Daardoor werd ik er iig niet mee wakker en had het de kans niet om vervolgens mijn hele dag te kleuren aangezien ik de rest van de nacht heerlijk heb liggen knorren.
Heb de mijne in het centraal dromentopic gezet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat had ik dus niet.... tot kwart over 7 had ik een of andere paranoia droom
ow okquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:29 schreef coz het volgende:
sorry sara , maar TRU is toch iets anders dan ONZ en R&P en hier is het ook geen FB of dromentopic
als je er al antwoord op krijgt en ik denk het niet want het is in principe een deeltopic en niet een leg aub mijn droom uit topic is het in dat topic zelf![]()
denk persoonlijk dat je meer kans hebt om uitleg te krijgen met een mailtje naar yvonne@fok.nl![]()
ik zit nooit in R&Pquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:46 schreef coz het volgende:
geeft niet , ik stoor me aan vrij weinig op fok![]()
denk ik zeg het maar , zodat je bijvoorbeeld niet morgen hoeft te miepen in R&P over dat jij je genegeerd voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |