Ik zit dus af en toe elders waar het minder druk is online, om ff zaken op orde te zetten. Het is hier nog altijd een zoektocht naar mijn identiteit en dat zal het ook blijven. Maar het schiet ook wel op, in ieder geval denk ik dat ik vooruit ga door me te blijven uitdrukken via schrijven en praten en zoeken.
Het is niet zo serieus als het lijkt. Maar ik vecht nog steeds iedere dag tegen mogelijke inzakking en ik probeer nog altijd de "gevaren" van het bestaan in te zien.
Gevaren kun je zien als verdwalen en terugvallen in een depressie of gewoon jezelf verliezen. Echt gevaarlijk is het ook alweer niet, een beetje bewust leven en de rest komt vanzelf wel goed
![]()
Heb naast fok nog 2 andere forums waar ik vaker kom iedere dag. Ook schrijven en schrijven. Ik wil dus gewoon mezelf terug vinden.
ff zingen van...
" Ik ben mezelf niet en al die jaren nooit geweest
![]()
"
Is ook belangrijk als ik straks een vrouwtje ga vinden, dan wil ik sowieso niet labiel zijn en niets te bieden hebben eigenlijk. Ik bedoel, ik wil sterk zijn en sterk in mijn leven staan met alles erop en eraan.
En dat eist hier gewoon werk. Omdat ik gewoon de hele dag overal dingen in mijn hoofd krijg. Alles wat ik meemaak zorgt voor impulsen omdat mijn hoofd open staat voor alles.
Is ook wel een uitdaging van de ene kant omdat ik me zelden hoef te vervelen maar ook een opdracht om alles samen te voegen tot 1 geheel. De kans op ontsporen is aanwezig als je vatbaar bent voor van alles en nog wat dat in je geest terecht komt
![]()
Maar het is niet zo serieus. Ik geniet van het leven en heb steun als jij zo zegt dat het niet uitmaakt hoe je overkomt. Wat Danny ook heeft als ondertitel " It's better to be hated for what you are then to be loved for what you are not".
Maar het heeft dan niets met haten te maken. Het is dan het oordeel wat anderen vellen over jou. Het imago dat je hebt. Het beeld dat mensen vormen terwijl ze je niet kennen.
Maar dat is gewoon dom om je daar druk om te maken. Mensen scheppen altijd een beeld, en mensen kunnen niet in je ziel kijken. Dus ieder beeld dat geschetst wordt is bij voorbaad foutief. Omdat je als mens zijnde iedere minuut waarschijnlijk veranderd. Mensen zijn geen statische wezens die altijd hetzelfde zijn als je het mij vraagt, zelfs karakter kan veranderen na verloop van tijd, hoewel de basis-eigenschappen aanwezig zullen blijven. Maar de rest van het geheel vormt zich naar verloop van tijd verder.
Ben weer aanwezig nu
![]()
Alleen combineer ik vaker om tot rust te komen als het ware.
Gedichten schrijven zorgt hier ook voor rust. Dan laat ik gedachtes nog beter stromen. Maar gedichten schrijven wil ik beter beheersen nog.
Lang bericht weer. Maar goed, ik heb nog altijd zin erin
![]()
In het leven dus. En alles dat ermee samenhangt.
Barra
![]()
Jij ook bedankt
![]()
Als mensen je nemen voor wie je bent dan geeft dat moed. Maar veel mensen nemen je voor wie je bent. Maar als ik soms zie dat mensen vooroordelen hebben, dan wegen die vooroordelen gewoon zwaarder. Ik richt me gewoon teveel op het negatieve.
En nee ik heb geen teer zieltje. Alleen ben ik perfectionistisch aangelegd misschien. En sta ik erg open voor alles. Dus ook voor het negatieve. Als je erg open staat dan krijg je vanzelf alles binnen en raakt alles je. ( ook het positieve dus, niet alleen het negatieve uiteraard)
En zelfs al had ik een teer zieltje, wat maakt dat uit. Maar ik heb geen teer zieltje en wil geen teer zieltje hebben, omdat ik niet wil ontsporen
![]()
En ga zo door, tot in de eeuwigheid der eeuwigheid.
Sterk zijn en sterk in de schoenen staan dus
![]()
En wat dat betreft kan er hier nooit genoeg gewerkt worden. Het houdt gewoon niet op. In mijn persoonlijke geval dus.
Niet hier in de zin van...op fok. Ik heb het puur over mijn eigen.
Zo nu ff sigaret roken weer
Ben redelijk rustig en heb zin om straks lekker te ontspannen. Ben al ontspannen maar het kan altijd beter.
Het kan altijd beter. Waarom kan het altijd beter? Waarom ben ik nooit tevreden?
Ik zoek dus naar iets, naar mekka. Naar hemel op aarde qua voelen. Misschien ben ik daarom nooit tevreden
![]()
Omdat ik het verschil goed ken tussen brak voelen en goed voelen, daarom ben ik misschien ook nog meer op zoek naar nog beter voelen. Dat ik op zoek ben naar de top van het goed voelen, maar dan wel met beide benen op de grond.
[ Bericht 28% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-01-2006 21:02:00 ]