Ik kende iemand die echt niet voor 10 uur op werk was en steevast voor 16 uur weer weg was.... En niemand die er wat van zeiquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:24 schreef Baleog het volgende:
en als je ambtenaar bent mag je helemaal niet klagen, bij mij stage bij het ministerie van sociale zaken hadden we minimaal 10x koffiepauze per dag (nouja hadden.. iedereen deed het gewoon)
aah lang leve de overheidsbanenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik kende iemand die echt niet voor 10 uur op werk was en steevast voor 16 uur weer weg was.... En niemand die er wat van zei
Nee gelukkig niet....quote:
mwah maakt weinig verschil dan, behalve dat je op je reet kan zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef crazy-diesel het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet....
Werk op een callcenter....
je hoeft toch maar een x aantal calls op een dag te doen? harder werker 's ochtends, meer rookpauze 's middagsquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef crazy-diesel het volgende:
Door de gladheid van vanmorgen.....![]()
Bah wat een k#tsmoes....![]()
Ik ga eerder van huis om optijd op het werk te komen.![]()
Doe dat dan zelf ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan me hier zo dood aan ergeren....
Nou werk ik me de pleuris omdat zij te laat zijn..![]()
Weet niet bij welke overheidsinstantie jij werkt.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:31 schreef Baleog het volgende:
[..]
je hoeft toch maar een x aantal calls op een dag te doen? harder werker 's ochtends, meer rookpauze 's middags![]()
Maar een wachtrij van 50 is niet echt motiverend.......quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mwah maakt weinig verschil dan, behalve dat je op je reet kan zitten.
Meer dan 1 telefoontje tegelijk doe je nooit neem ik aan? dus verschil maakt het eigenlijk niet of je collega er wel of niet is.
Inderdaad: ze moeten het gaan verbieden om kinderen te krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:32 schreef Bert-Spies het volgende:
nee, collega's met kinderen: dat is leuk...altijd te laat, vaak naar huis als het kroost weer eens ziek is, altijd zeiken over de kinderen en altijd voorrang claimen op vakantie tijden want ze moeten in de schoolvakantie periode en dus kunnen de kinderlozen zelden in die periode...
bs
Ach, bij Eneco doen ze daar ook niet al te moeilijk over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef crazy-diesel het volgende:
[..]
Maar een wachtrij van 50 is niet echt motiverend.......![]()
![]()
en wat dan nog? lekker doorfokken dan zitten we straks op 10 miljard mensen... denk je echt dat het dan fijn is om gewoon met je 65 ste met pernsioen te gaan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Odulla het volgende:
[..]
Inderdaad: ze moeten het gaan verbieden om kinderen te krijgen.
Afschaffen die handel! Kan jij lekker tot je tachtigste blijven werken.![]()
Het feit is dat steeds meer vrouwen op latere leeftijd kinderen krijgen en er geen gezinnen met 10 kids rondhobbelen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:39 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
en wat dan nog? lekker doorfokken dan zitten we straks op 10 miljard mensen... denk je echt dat het dan fijn is om gewoon met je 65 ste met pernsioen te gaan?
BS
Nou d8 het toch echt wel.. Ik ben eerder van huis gegaan en was netjes op tijd voor mijn werk..quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:08 schreef buzzer het volgende:
Ik weet niet in welk deel van het land jij woont, maar in bepaalde delen van Nederland was het een behoorlijke puinhoop op de weg vanochtend, en dan helpt vroeger van huis gaan ook niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |