Ik kende iemand die echt niet voor 10 uur op werk was en steevast voor 16 uur weer weg was.... En niemand die er wat van zeiquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:24 schreef Baleog het volgende:
en als je ambtenaar bent mag je helemaal niet klagen, bij mij stage bij het ministerie van sociale zaken hadden we minimaal 10x koffiepauze per dag (nouja hadden.. iedereen deed het gewoon)
aah lang leve de overheidsbanenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik kende iemand die echt niet voor 10 uur op werk was en steevast voor 16 uur weer weg was.... En niemand die er wat van zei
Nee gelukkig niet....quote:
mwah maakt weinig verschil dan, behalve dat je op je reet kan zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef crazy-diesel het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet....
Werk op een callcenter....
je hoeft toch maar een x aantal calls op een dag te doen? harder werker 's ochtends, meer rookpauze 's middagsquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef crazy-diesel het volgende:
Door de gladheid van vanmorgen.....![]()
Bah wat een k#tsmoes....![]()
Ik ga eerder van huis om optijd op het werk te komen.![]()
Doe dat dan zelf ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan me hier zo dood aan ergeren....
Nou werk ik me de pleuris omdat zij te laat zijn..![]()
Weet niet bij welke overheidsinstantie jij werkt.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:31 schreef Baleog het volgende:
[..]
je hoeft toch maar een x aantal calls op een dag te doen? harder werker 's ochtends, meer rookpauze 's middags![]()
Maar een wachtrij van 50 is niet echt motiverend.......quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mwah maakt weinig verschil dan, behalve dat je op je reet kan zitten.
Meer dan 1 telefoontje tegelijk doe je nooit neem ik aan? dus verschil maakt het eigenlijk niet of je collega er wel of niet is.
Inderdaad: ze moeten het gaan verbieden om kinderen te krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:32 schreef Bert-Spies het volgende:
nee, collega's met kinderen: dat is leuk...altijd te laat, vaak naar huis als het kroost weer eens ziek is, altijd zeiken over de kinderen en altijd voorrang claimen op vakantie tijden want ze moeten in de schoolvakantie periode en dus kunnen de kinderlozen zelden in die periode...
bs
Ach, bij Eneco doen ze daar ook niet al te moeilijk over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef crazy-diesel het volgende:
[..]
Maar een wachtrij van 50 is niet echt motiverend.......![]()
![]()
en wat dan nog? lekker doorfokken dan zitten we straks op 10 miljard mensen... denk je echt dat het dan fijn is om gewoon met je 65 ste met pernsioen te gaan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef Odulla het volgende:
[..]
Inderdaad: ze moeten het gaan verbieden om kinderen te krijgen.
Afschaffen die handel! Kan jij lekker tot je tachtigste blijven werken.![]()
Het feit is dat steeds meer vrouwen op latere leeftijd kinderen krijgen en er geen gezinnen met 10 kids rondhobbelen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:39 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
en wat dan nog? lekker doorfokken dan zitten we straks op 10 miljard mensen... denk je echt dat het dan fijn is om gewoon met je 65 ste met pernsioen te gaan?
BS
Nou d8 het toch echt wel.. Ik ben eerder van huis gegaan en was netjes op tijd voor mijn werk..quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:08 schreef buzzer het volgende:
Ik weet niet in welk deel van het land jij woont, maar in bepaalde delen van Nederland was het een behoorlijke puinhoop op de weg vanochtend, en dan helpt vroeger van huis gaan ook niet echt.
Niet als er zich ineens ijzel vormt op de weg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:20 schreef crazy-diesel het volgende:
[..]
Nou d8 het toch echt wel.. Ik ben eerder van huis gegaan en was netjes op tijd voor mijn werk..
Dus helpt wel degelijk.
Er is vanmorgen een uitgebreide waarschuwing geweest op het journaal en op de radio dat er kans op ijzel was. Dus vandaar ook dat ik eerder weg ben gegaan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:33 schreef Odulla het volgende:
[..]
Niet als er zich ineens ijzel vormt op de weg.
Er zijn mensen die het 's ochtends te druk hebben (lees: kinderen) om uitvoerig naar het journaal en/of radio te luisteren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:46 schreef crazy-diesel het volgende:
[..]
Er is vanmorgen een uitgebreide waarschuwing geweest op het journaal en op de radio dat er kans op ijzel was. Dus vandaar ook dat ik eerder weg ben gegaan...
Ik persoonlijk kan meestal niet eerder vertrekken dan dat ik al doe... Ik ben altijd 25 minuten nadat ik op ben gestaan de deur uit. Dus als je dan pas hoort dat het chaos is, heb je niet veel tijd om nog te besparen. Gelukkig heb ik dan ook niet echt werk waar je op tijd of te laat kan zijn. Lang leve de glijtijden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef crazy-diesel het volgende:
[..]
Ja je hebt het druk ja... wel tijd om te FOKken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef crazy-diesel het volgende:
Wees dan maar extra blij dat jij altijd k e u r i g op tijd bent.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:04 schreef crazy-diesel het volgende:
ja en zo is er altijd wel weer een smoes om te laat te komen........
Of mensen die tussen wakker worden en vertrekken maar 20/30 minuten hebben... Dan kan je niet veel eerder van huisquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef Odulla het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het 's ochtends te druk hebben (lees: kinderen) om uitvoerig naar het journaal en/of radio te luisteren.
Dat heet Multitasking hequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:11 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Ja je hebt het druk ja... wel tijd om te FOKken?![]()
Als je het zo bekijkt, maakt het dus geen bal uit dat er een x-aantal collega's te laat zijn: die wachtrij wordt toch alleen maar langer door dat geFok van jou.quote:
jij kan niet bellen (hij werkt op een callcenter) en fokken tegelijk? bovendien is dat stress verminderend, dus minder kans op een burn-out. Ergo, zijn baas moet blij zijn dat ie tijdens werktijd foktquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:11 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Ja je hebt het druk ja... wel tijd om te FOKken?![]()
volgens mij snap je het begrip multi-tasking niet helemaal..quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:37 schreef Odulla het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, maakt het dus geen bal uit dat er een x-aantal collega's te laat zijn: die wachtrij wordt toch alleen maar langer door dat geFok van jou.
Dat begrijp ik heel goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef Baleog het volgende:
[..]
volgens mij snap je het begrip multi-tasking niet helemaal..![]()
voordelig juist, kun jij lekker buiten de dure weken een vakantie plannen, scheelt bakken met geldquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:32 schreef Bert-Spies het volgende:
nee, collega's met kinderen: dat is leuk...altijd te laat, vaak naar huis als het kroost weer eens ziek is, altijd zeiken over de kinderen en altijd voorrang claimen op vakantie tijden want ze moeten in de schoolvakantie periode en dus kunnen de kinderlozen zelden in die periode...
bs
Feit blijft dat je er niet helemaal met je kop bij bent.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef Baleog het volgende:
[..]
volgens mij snap je het begrip multi-tasking niet helemaal..![]()
sorry hoor, maar ik kan prima 2 dingen tegelijk doen waar ik mijn hoofd bij moet gebruiken (voor fok is dat niet eens nodig natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef Odulla het volgende:
[..]
Feit blijft dat je er niet helemaal met je kop bij bent.
Wat ten kostte gaat van de werkzaamheden die er verricht moeten worden en waarvoor je betaald krijgt.
De vraag is of crazy-diesel dat ook kan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef Baleog het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik kan prima 2 dingen tegelijk doen waar ik mijn hoofd bij moet gebruiken (voor fok is dat niet eens nodig natuurlijk)
mwah een beetje stress bestendig ben ik welquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef Odulla het volgende:
[..]
De vraag is of crazy-diesel dat ook kan.
Grote kans dat jij niet met een wachtrij zit van 50 mensen.
Of ben jij die een van die collega's die te laat kwam?![]()
Dat is dan hun probleem en geen excuus om te laat te komen. Blijkbaar heb je ineens recht op een voorkeursbehandeling als je kinderen hebt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef Odulla het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het 's ochtends te druk hebben (lees: kinderen) om uitvoerig naar het journaal en/of radio te luisteren.
Helaas kan ik dit allemaal wel. Ik zit hier inmiddels 2 jaar. ..quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef Odulla het volgende:
[..]
Feit blijft dat je er niet helemaal met je kop bij bent.
Wat ten kostte gaat van de werkzaamheden die er verricht moeten worden en waarvoor je betaald krijgt.
Mag je mij vertellen hoe ik 1 uur vertraging door file had moeten voorkomen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef crazy-diesel het volgende:
Er zijn mensen die net zo goed niet 's ochtends naar de radio luisteren. Of ze nu kinderen of geen kinderen hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is dan hun probleem en geen excuus om te laat te komen. Blijkbaar heb je ineens recht op een voorkeursbehandeling als je kinderen hebt.
Goh, fijne baas heb jij zeg! Waar werk je..?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:19 schreef crazy-diesel het volgende:
[..]
Helaas kan ik dit allemaal wel. Ik zit hier inmiddels 2 jaar. ..
Dus bellen en fokken tegelijk is geen probleem..
En idd de baas is blij dat er fok is, anders waren er al een heleboel mensen met onvrede opgestapt![]()
Fijne collega zal jij dan zijn....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:04 schreef Baleog het volgende:
[..]
mwah een beetje stress bestendig ben ik wel
als ik 1 van die collega's was had ik de TS wel uitgelachen dat hij hard aan het werk was en ik lui thuis zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |