abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34445174
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Mofaz begon ermee .

daarom wil ik ook dat Israel zijn atoomwapens inlevert. zo niet dan wil ik dat buurlanden waaronder Iran ook atoomwapens krijgen om Israel tegen te houden
iran is geen buurland
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34446602
Volgens mij begon Iran trouwens met dreigen. Maar Israel moet Iran gewoon in de media negeren. Het is bekend dat Israel een sterker leger heeft. Tevens zou Iran Israel denk ik niet aanvallen. Ze dreigen alleen.
En de reacties van Israel is een terrostenstaat en Israel valt al hun buurlanden aan en Israel is net zo erg als de nazi's waren is gewoon kinderachtig, mensen die dat zeggen hebben geen verstand van zaken en kunnen net zo goed niet mee doen aan een discussie.

Israel doet bijvoorbeeld niet aan etnische zuiveringen en niet aan concentratie kampen. En over kernwapens. Het is bekend dat Israel kernwapens heeft. Het is niet officieel. Maar Israel bekent noch ontkent kerwapens te hebben.

Israel heeft vrede met Egypte en Jordanië. Het is wel mogelijk om vrede te hebben met Israel. Er zijn veel landen die blijven zeggen dat Israel weg moet. Hoe kan er dan vrede worden gesloten met zo'n land. Tevens is het vreemd dat Iran Israel haat. Iran heeft zelf geen last van Israel. En als Iran Israel zou haten om schermutselingen met buren, zouden ze die buren ook moeten haten, want die maken zich net zo goed schuldig aan het geweld.
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:25:14 #103
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34448503
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 03:49 schreef Esc het volgende:

[..]

er is nogal een verschil tussen het willen opblazen van iedereen van een ander ras/religie, en het willen opblazen van een grote dreiging voor de wereldvrede..
haha deze zou je meoten inlijsten , allemachtig man wat een geweldig domme post

dingen opblazen is zowieso een bedreiging voor vrede mafkees.
geen oorlog zal ooit vrede maken
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_34448699
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

BaajGuardian die een post van mij dom noemt
pi_34448831
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:35 schreef Reporter het volgende:

[..]

De Israelische ministers hebben vaak geroepen Iran te willen vernietigen, maar daar heb ik de media en de Westerse leiders nooit over horen spreken door afwijzend te reageren. Maar jah men heeft geen grote mond tegen de Israeliers, ze hebben nog steeds een schuld gevoel van de WOII
En ook nu zegt hij het niet, behalve dan als je niet kunt lezen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:16:18 #106
111528 Viajero
Who dares wins
pi_34452285
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:46 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ah maar officieel niet hoor, ze ontkennen het bij hoog en bij laag, maar omdat het zo bekend is zijn er maar weinig mensen die erover klagen, en kan het vrolijk genegeerd worden.
Nee hoor, ze ontkennen het niet en ze geven het niet toe, de officiële positie van Israel is: "Geen Commentaar".

Ze hebben ze natuurlijk wel. Ik ben benieuwd of ze ze gaan gebruiken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:48:37 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34453445
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef Esc het volgende:

[..]

BaajGuardian die een post van mij dom noemt [afbeelding]
dat je er nog zo op reageert maakt het definitief ook.
hokjesdenkende lemming zeker of niet dan.

intelligentie is dan wel een maatstaf van dezelfde achterlijke realiteit die jullie gebouwd hebben en in stand houden er vervolgens om gaan vechten en zeuren dat het zo zwaar is , maar ik leg er 1K op dat jou botkoppige oordeel over mij je nog gaat beletten dat je deze post uberhaupt begrijpt
en wie is er dan dom.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_34454111
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:

dat je er nog zo op reageert maakt het definitief ook.
hokjesdenkende lemming zeker of niet dan.

intelligentie is dan wel een maatstaf van dezelfde achterlijke realiteit die jullie gebouwd hebben en in stand houden er vervolgens om gaan vechten en zeuren dat het zo zwaar is , maar ik leg er 1K op dat jou botkoppige oordeel over mij je nog gaat beletten dat je deze post uberhaupt begrijpt
en wie is er dan dom.
fantastisch, ga door
pi_34454219
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

neem dan de hele perzische golf, syrie, libanon en de hele mikmak me...
Dacht eerder aan Noord-Amerika, zo tussen 30° en 50° NB ...

Eigenlijk hoop ik op een uitbarsting van Yellowstone... Natuurrampen zijn goede tv
pi_34454358
Ideaal toch? Ze mogen elkaar van mij platnuken, die twee zijn verantwoordelijk voor de chaos in het midden-oosten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34454998
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ideaal toch? Ze mogen elkaar van mij platnuken, die twee zijn verantwoordelijk voor de chaos in het midden-oosten.
Daar zit wat in...moeten we alleen nog van de VS af
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34455245
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
Beste Mutant, welke 2?
Er leven daar een paar miljoen mensen.. welke twee zijn er verantwoordelijk voor alle ellende?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34455296
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Beste Mutant, welke 2?
Er leven daar een paar miljoen mensen.. welke twee zijn er verantwoordelijk voor alle ellende?
Achmedinejad en Mofaz natuurlijk, die twee bedoel ik.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34455447
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef Meki het volgende:

[..]

nee ik wil dat Noord Korea en Iran en Syrie atoomwapens krijgen
Ik wil dat alles wat tegen het Westen is, nu eindelijk eens oprot en NOOIT meer terugkomt
pi_34455459
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Achmedinejad en Mofaz natuurlijk, die twee bedoel ik.
Ok, laten die elkaar nuken (lijkt of er een 'e' mist, nietwaar) tot de dood erop volgt, zonder schade voor de rest van de mensen, en dan leven we lang en gelukkig .

Serieus, het is natuurlijk de oorloghitserij, de afstand, de vervreemding die maakt dat mensen roepen dat 'Iran' of 'Israel' het (wat dat ook weze moge) over zichzelf afroept.

Er wonen daar vooral gewone mensen, die het echt wórst zal wezen wat de mensen op een goeie duizend kilometer doen, en zich voornamelijk moeien met hun eigen leven, familie etcetra. Die zijn helemaal niet verantwoordelijk voor de acties van geschifte machtswellustelingen en hebben nergens hel & verdoemenis aan verdiend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34457578
Van mij mag er een cleansweap over geheel Iran. Niet dmv nuken, maar regering en volgelingen afzetten of desnoods uitroeien.
Grootste probleem opgelost
Met israel is niks mis, ze moeten wel zo handelen dmv hun sterke leger, machtsposities en wapens. Zonder dat was Israel allang weggevaagd.
pi_34458572
hup Israel hup
Geen woorden maar daden
pi_34459749
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef Vitalogy het volgende:
hup Israel hup
Geen woorden maar daden
Kakkerlakken!!!!
pi_34460862
Iran...
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_34463233
Dat ze elkaar maar lekker van de kaart vegen, zijn we meteen van dat gezeur af.
  donderdag 26 januari 2006 @ 12:19:27 #121
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_34476487
maar maar maar Israel heeft officieel helemaal geen kernwapens, hoe willen ze dan Iran van de kaart afvegen?
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_34490107
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hij is inderdaad wel grappig.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 01:14:19 #123
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34504641
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef foktastic het volgende:
maar maar maar Israel heeft officieel helemaal geen kernwapens, hoe willen ze dan Iran van de kaart afvegen?
*Ironie-modus*

Sjeez.... Hoezo zelfs Nederland heeft Kernwapens ...
India en Pakistan bijv ... aardsvijanden pour sang, maar om elkander nou plat te gooien.. nee
Tuurlijk niet...
En zo zal het joodse volk niet zo naief zijn dat ze besluiten om te handelen in een geest die hen notabene bijna fataal werd.
En véél Iraniers zitten ook niet te wachten op een paddestoelstofwolk in hun hoofdstad.
Kortom kom liever met andere argumenten.
En tevens niet onbelangrijk heeft Iran een ander probleem aan zijn hoofd.
Immers ze wilden zo graag infiltreren in de palestijnse politiek middels hamas, nou das dus gelukt.
En Israël weet dit.
En die situatie zal de komende tijd meer vuurwerk opleveren dan welk wapenfeit dan ook.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 02:24:41 #124
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34505613
En voor die gelikte Hamas woordvoerders die steeds het scherm overspoelen zodra ik een journaal kijk, evenals de Iraanse overheid die Hamas sponsored. Moge dit een publieke waarschuwing zijn :

Job 15

Elifaz' tweede rede: Hij handhaaft, dat de goddeloze te gronde gaat.

Toen nam de Temaniet Elifaz het woord en zeide:

2 Brengt een wijze ijdele kennis voort, en vult hij zijn binnenste met oostenwind?
3 Berispt hij met nutteloze woorden en met krachteloze beweringen?
4 Bovendien breekt gij de godsvrucht af en doet te kort aan de eerbied voor God.
5 Want uw ongerechtigheid legt u zulke woorden in de mond, en gij kiest de taal der listigen.
6 Uw eigen mond veroordeelt u, niet ik; ja, uw eigen lippen getuigen tegen u.
7 Zijt gij als eerste der mensen geboren of eer dan de heuvelen voortgebracht?
8 Hebt gij toegeluisterd in de raad Gods en de wijsheid aan u getrokken?
9 Wat weet gij, dat wij niet weten? Wat voor inzicht hebt gij, dat ons ontbreekt?
10 Ook onder ons zijn grijsaards en hoogbejaarden, rijker in jaren dan uw vader.
11 Zijn de vertroostingen Gods u te gering en het woord, dat in zachtheid tot u kwam?
12 Wat sleept uw hart u mee en wat flikkeren uw ogen,
13 dat gij uw geest tegen God keert en zulke woorden uit uw mond laat gaan?
14 Wat is de sterveling, dat hij rein zou zijn, en dat wie uit een vrouw geboren is, rechtvaardig zou wezen?
15 Zie, in zijn heiligen stelt Hij geen vertrouwen, zelfs de hemelen zijn niet rein in zijn ogen;
16 hoeveel te minder de afschuwelijk verdorvene, de mens, die ongerechtigheid indrinkt als water!
17 Ik wil u onderrichten, luister naar mij: en wat ik geschouwd heb, dat wil ik vertellen,
18 datgene wat de wijzen op gezag van hun vaderen verkondigen, zonder iets te verhelen,
19 toen alleen aan hen het land was gegeven, en geen vreemdeling bij hen was binnengedrongen.
20 De goddeloze verkeert zijn gehele leven in angst, de geweldenaar alle hem geschonken jaren.
21 Schrikwekkende geluiden klinken in zijn oren, in volle vrede overvalt hem de verwoester.
22 Hij heeft geen vertrouwen, dat hij uit de duisternis zal terugkeren: hij is bestemd voor het zwaard.
23 Hij dwaalt rond om brood – waar is het?
Hij weet, dat de dag der duisternis voor hem ophanden is.
24 Hem beangstigen nood en benauwdheid, zij overweldigen hem als een koning, gereed tot de stormloop.
25 Want hij heeft zijn hand uitgestrekt tegen God en de Almachtige getrotseerd;
26 hij snelt op Hem af met trotse nek, met zijn zwaar beslagen schild.
27 Want hij heeft zijn aangezicht met vet bedekt en een vetlaag om zijn lendenen gelegd;
28 hij heeft zich in verwoeste steden gevestigd, in huizen, waarin men niet mocht wonen,
die bestemd waren puinhopen te blijven.
29 Hij blijft niet rijk en zijn vermogen houdt geen stand, zijn bezit breidt zich niet uit op aarde.
30 Hij ontkomt niet aan de duisternis, de vlam doet zijn loten verdorren
en door de adem van zijn mond wordt hij weggevaagd.
31 Hij betrouwe niet op ijdelheid, hij komt bedrogen uit, want ijdelheid zal zijn vergelding zijn.
32 Vóór zijn tijd zal het met hem gedaan zijn en zijn palmtak zal niet groenen.
33 Als een wijnstok laat hij zijn druiven onrijp vallen en als een olijfboom werpt hij zijn bloesem af.
34 Want de bende der godvergetenen is onvruchtbaar, en vuur verteert de tenten der veile lieden.
35 Zij gaan zwanger van onheil en baren ongerechtigheid en hun binnenste brengt bedrog voort.
pi_34506836
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 02:24 schreef Tiesemans het volgende:
En voor die gelikte Hamas woordvoerders die steeds het scherm overspoelen zodra ik een journaal kijk, evenals de Iraanse overheid die Hamas sponsored. Moge dit een publieke waarschuwing zijn :
[..]
Televisie, internet?

Weer één die denkt dat de woorden "verkoop wat gij hebt en geef het aan de armen" voor hem niet gelden.
Dat is dus niet alleen voor jongelingen bedoeld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')