iran is geen buurlandquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Mofaz begon ermee .
daarom wil ik ook dat Israel zijn atoomwapens inlevert. zo niet dan wil ik dat buurlanden waaronder Iran ook atoomwapens krijgen om Israel tegen te houden
haha deze zou je meoten inlijsten , allemachtig man wat een geweldig domme postquote:Op woensdag 25 januari 2006 03:49 schreef Esc het volgende:
[..]
er is nogal een verschil tussen het willen opblazen van iedereen van een ander ras/religie, en het willen opblazen van een grote dreiging voor de wereldvrede..
BaajGuardian die een post van mij dom noemtquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha deze zou je meoten inlijsten , allemachtig man wat een geweldig domme post
dingen opblazen is zowieso een bedreiging voor vrede mafkees.
geen oorlog zal ooit vrede maken
En ook nu zegt hij het niet, behalve dan als je niet kunt lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:35 schreef Reporter het volgende:
[..]
De Israelische ministers hebben vaak geroepen Iran te willen vernietigen, maar daar heb ik de media en de Westerse leiders nooit over horen spreken door afwijzend te reageren. Maar jah men heeft geen grote mond tegen de Israeliers, ze hebben nog steeds een schuld gevoel van de WOII![]()
Nee hoor, ze ontkennen het niet en ze geven het niet toe, de officiële positie van Israel is: "Geen Commentaar".quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ah maar officieel niet hoor, ze ontkennen het bij hoog en bij laag, maar omdat het zo bekend is zijn er maar weinig mensen die erover klagen, en kan het vrolijk genegeerd worden.
dat je er nog zo op reageert maakt het definitief ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef Esc het volgende:
[..]
BaajGuardian die een post van mij dom noemt[afbeelding]
fantastisch, ga doorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
dat je er nog zo op reageert maakt het definitief ook.
hokjesdenkende lemming zeker of niet dan.
intelligentie is dan wel een maatstaf van dezelfde achterlijke realiteit die jullie gebouwd hebben en in stand houden er vervolgens om gaan vechten en zeuren dat het zo zwaar is , maar ik leg er 1K op dat jou botkoppige oordeel over mij je nog gaat beletten dat je deze post uberhaupt begrijpt
en wie is er dan dom.
Dacht eerder aan Noord-Amerika, zo tussen 30° en 50° NB ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
neem dan de hele perzische golf, syrie, libanon en de hele mikmak me...
Daar zit wat in...moeten we alleen nog van de VS afquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ideaal toch? Ze mogen elkaar van mij platnuken, die twee zijn verantwoordelijk voor de chaos in het midden-oosten.
Beste Mutant, welke 2?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ideaal toch? Ze mogen elkaar van mij platnuken, die twee zijn verantwoordelijk voor de chaos in het midden-oosten.
Achmedinejad en Mofaz natuurlijk, die twee bedoel ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Beste Mutant, welke 2?
Er leven daar een paar miljoen mensen.. welke twee zijn er verantwoordelijk voor alle ellende?
Ik wil dat alles wat tegen het Westen is, nu eindelijk eens oprot en NOOIT meer terugkomtquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik wil dat Noord Korea en Iran en Syrie atoomwapens krijgen
Ok, laten die elkaar nuken (lijkt of er een 'e' mist, nietwaar) tot de dood erop volgt, zonder schade voor de rest van de mensen, en dan leven we lang en gelukkigquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Achmedinejad en Mofaz natuurlijk, die twee bedoel ik.
Kakkerlakken!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef Vitalogy het volgende:
hup Israel hup
Geen woorden maar daden
Hij is inderdaad wel grappig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha deze zou je meoten inlijsten , allemachtig man wat een geweldig domme post
dingen opblazen is zowieso een bedreiging voor vrede mafkees.
geen oorlog zal ooit vrede maken
*Ironie-modus*quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef foktastic het volgende:
maar maar maar Israel heeft officieel helemaal geen kernwapens, hoe willen ze dan Iran van de kaart afvegen?![]()
Televisie, internet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:24 schreef Tiesemans het volgende:
En voor die gelikte Hamas woordvoerders die steeds het scherm overspoelen zodra ik een journaal kijk, evenals de Iraanse overheid die Hamas sponsored. Moge dit een publieke waarschuwing zijn :
[..]
Hoe dus weet jij of Here God mij genadig is of niet is, zal zijn of niet zal zijn ?quote:Jezus zeide tot zijn discipelen: Voorwaar, Ik zeg u, een rijke zal moeilijk het Koninkrijk der hemelen binnengaan.
Wederom zeg Ik u, het is gemakkelijker, dat een kameel gaat door het oog van een naald dan dat een rijke het Koninkrijk Gods binnengaat.
Toen de discipelen dit hoorden, waren zij zeer verslagen en zeiden: Wie kan dan behouden worden?
Jezus zag hen aan en zeide: Bij de mensen is dit onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk.
Kortom zelfs al ware men laaste, het zij een eer.quote:Daarop antwoordde Petrus en zeide tot Hem: Zie, wij hebben alles prijsgegeven en zijn U gevolgd; wat zal dan ons deel zijn?
Jezus zeide tot hen: Voorwaar, Ik zeg u, gij, die Mij gevolgd zijt, zult in de wedergeboorte, wanneer de Zoon des mensen op de troon zijner heerlijkheid zal zitten, ook op twaalf tronen zitten om de twaalf stammen van Israël te richten.
En een ieder, die huizen of broeders of zusters of vader of moeder of kinderen of akkers heeft prijsgegeven om mijn naam, zal vele malen meer terugontvangen en het eeuwige leven erven.
Maar vele eersten zullen de laatsten zijn, en vele laatsten de eersten.
...of is traag van begrip...quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:19 schreef Overlast het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht,lacht het best![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:52 schreef Tiesemans het volgende:
Volmaakt en tevens rijk wensen te zijn ... Ik ?!
Uh je bent met mijn achtergrond bekend ?
Vanwaar haal jij immers dan zo jou wijsheid (uit den blinde) vandaan ?
Soms vergeten dat er nog meer werd gezegd met betrekking tot de rijke jongeling ?
[..]
Hoe dus weet jij of Here God mij genadig is of niet is, zal zijn of niet zal zijn ?
Immers wie kan behouden worden ?!
Is jou brutaliteit gelijke die van Petrus ?
[..]
Kortom zelfs al ware men laaste, het zij een eer.
Immers welke rijkdom op aarde is gelijke aan genade verleend door Here Jezus Christus welk het eeuwig leven verschaft ?
Internet en tv zijn geen rijkdom ...
Een eerlijke en liefdevolle relatie onderhouden met Here God waarbij de mede-mens mag mede profiteren, zulks is rijkdom !
En dit begreep die rijke jongeling vast niet.
Hij wou blijkbaar volmaakt worden ?
(En hij was al rijk, hield zich aan de geboden, welk op zich al een zegen zijn, wanneer allen tesamen gerespecteerd worden,.. toen in die tijd en nu heden ten dage..)
Wellicht Here Jezus gelijke ? Immers Here Jezus was en is Volmaakt...
Here God persoonlijk die de geboorte van Zijn Zoon bepaald heeft.
En dan denken dat een sterfelijke mens, bijv anno 2005, door gemeenschap tussen man en vrouw, en uit haar verwekt, goddelijk denkt te kunnen zijn?
Niet doen.. hoe "rijk" in wereldlijke opzicht dan ook..
Toen niet nu niet..
Accepteer eerst je zondigheid en je sterfelijkheid en stel dan Hem de juiste vragen.
Goed punt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:33 schreef Mikrosoft het volgende:
Geloof in de politiek is als drugsbendes in de woonwijk. Ze zorgen voor onrust, onveiligheid en chaos.
Nee laat de twee geloofskampioenen Israël en Iran elkaar lekker van de kaart vegen. Dat is een goed begin, oorlog is tenslotte vrede wordt ons dagelijks door onze regeringen verteld.
Als het heugelijke feit bereikt is kunnen onze journaaluitzendingen eens ander nieuws brengen dan dat eeuwige bloeddorstig gelovig gekissePis.
Oh en wat betreft het Zionisme dan...... en oh heeft israel geen kernwapens....en oh omvat het zionistische plan ook niet Libie en Iran als grondgebied?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:56 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Omdat Iran de enige is die eng genoeg is om ze te gebruiken
Goh, het klooster heeft ook internet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:52 schreef Tiesemans het volgende:
Volmaakt en tevens rijk wensen te zijn ... Ik ?!
Uh je bent met mijn achtergrond bekend ?
Vanwaar haal jij immers dan zo jou wijsheid (uit den blinde) vandaan ?
Soms vergeten dat er nog meer werd gezegd met betrekking tot de rijke jongeling ?
[..]
Hoe dus weet jij of Here God mij genadig is of niet is, zal zijn of niet zal zijn ?
Immers wie kan behouden worden ?!
Is jou brutaliteit gelijke die van Petrus ?
[..]
Kortom zelfs al ware men laaste, het zij een eer.
Immers welke rijkdom op aarde is gelijke aan genade verleend door Here Jezus Christus welk het eeuwig leven verschaft ?
Internet en tv zijn geen rijkdom ...
Een eerlijke en liefdevolle relatie onderhouden met Here God waarbij de mede-mens mag mede profiteren, zulks is rijkdom !
En dit begreep die rijke jongeling vast niet.
Hij wou blijkbaar volmaakt worden ?
(En hij was al rijk, hield zich aan de geboden, welk op zich al een zegen zijn, wanneer allen tesamen gerespecteerd worden,.. toen in die tijd en nu heden ten dage..)
Wellicht Here Jezus gelijke ? Immers Here Jezus was en is Volmaakt...
Here God persoonlijk die de geboorte van Zijn Zoon bepaald heeft.
En dan denken dat een sterfelijke mens, bijv anno 2005, door gemeenschap tussen man en vrouw, en uit haar verwekt, goddelijk denkt te kunnen zijn?
Niet doen.. hoe "rijk" in wereldlijke opzicht dan ook..
Toen niet nu niet..
Accepteer eerst je zondigheid en je sterfelijkheid en stel dan Hem de juiste vragen.
Mmm en (toevallig) vergeet jij dan wel weg te laten dat mocht het zo zijn dat de Zionieten van plan waren hun 200+ atoomkoppen te gebruiken tegenover hun "vijanden" ze dit al lang hadden gedaan, naar jou mening omdat ze toch overal schijt aan zouden hebben,...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh en wat betreft het Zionisme dan...... en oh heeft israel geen kernwapens....en oh omvat het zionistische plan ook niet Libie en Iran als grondgebied?
Zo zo ik heb nog geen non gelezen hoor...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:19 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Goh, het klooster heeft ook internet.
dat laatste ik neem aan van niet want dan hadden ze dat gebied al lang veroverdquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh en wat betreft het Zionisme dan...... en oh heeft israel geen kernwapens....en oh omvat het zionistische plan ook niet Libie en Iran als grondgebied?
Schijnbaar is eerstgenoemde dé man die de taal van het volk spreekt en dat voorspelt niet veel goeds. De Amerikanen zullen hun koppen lagzaam maar zeker gaan richten op Teheran en hetkomt de Amerikanen in die zin ook niet slecht uit als Iran uiteindelijk kernwapens zou hebben en zo dom te zijn om ze te gebruiken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Achmedinejad en Mofaz natuurlijk, die twee bedoel ik.
Rusland en China schijnen niet echt mee te willen werken met de VN. Dus dat wordt dan waarschijnlijk een eigen houtje operatie van de VS die financieel bijna onhaalbaar is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Schijnbaar is eerstgenoemde dé man die de taal van het volk spreekt en dat voorspelt niet veel goeds. De Amerikanen zullen hun koppen lagzaam maar zeker gaan richten op Teheran en hetkomt de Amerikanen in die zin ook niet slecht uit als Iran uiteindelijk kernwapens zou hebben en zo dom te zijn om ze te gebruiken.
Hoe bedoel je financieel onhaalbaar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rusland en China schijnen niet echt mee te willen werken met de VN. Dus dat wordt dan waarschijnlijk een eigen houtje operatie van de VS die financieel bijna onhaalbaar is.
ze hoeven alleen maar vliegtuigen te sturen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe bedoel je financieel onhaalbaar?
Ik denk nog steeds dat ze Israel dit laten opknappen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ze hoeven alleen maar vliegtuigen te sturen.
bezetting is niet nodig
Tja, Israel kan net als wat jaartjes terug met F-16's over Teheran vliegen en wat bommetjes op wat fabrieken en complexen loslaten, dan is de kou voor even uit de lucht en kent Iran zijn plaats weer in de pikorde.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:49 schreef Monidique het volgende:
Sja, ik zie nog steeds niet hoe een militaire aanval succesvol kan aflopen en daarom lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er een gewapende actie zal volgen. Maar ja, je weet het nooit.
Isräel heeft nog nooit Teheran of Iran gebombardeerd. En het idee dat Iran koest z'n wonden zal likken, vind ik tamelijk ongeloofwaardig. Misschien dat dat natuurlijk wel de reden is dat Amerika en bondgenoten zo snel mogelijk uit Irak willen vertrekken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja, Israel kan net als wat jaartjes terug met F-16's over Teheran vliegen en wat bommetjes op wat fabrieken en complexen loslaten, dan is de kou voor even uit de lucht en kent Iran zijn plaats weer in de pikorde.
Allicht, daarom is de kerndreiging van Iran ook zo hypothetisch en overdreven.quote:Mocht Iran kernwapens hebben en ze écht willen gebruiken dan volgt totale vernietiging van Iran.
Je vergeet 1 ding, de ongelooflijke macht die een bevolking heeft. Laat nou nu net een gigantisch deel van de Iraakse bevolking Sjitisch zijn. Er hoeft 1 geestelijk leider wat ruige taal op te roepen, en de Amerikanen in Irak hebben een heel groot probleem.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja, Israel kan net als wat jaartjes terug met F-16's over Teheran vliegen en wat bommetjes op wat fabrieken en complexen loslaten, dan is de kou voor even uit de lucht en kent Iran zijn plaats weer in de pikorde.
Mocht Iran kernwapens hebben en ze écht willen gebruiken dan volgt totale vernietiging van Iran.
Nee..... jij bent kort door de bocht...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:43 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Mmm en (toevallig) vergeet jij dan wel weg te laten dat mocht het zo zijn dat de Zionieten van plan waren hun 200+ atoomkoppen te gebruiken tegenover hun "vijanden" ze dit al lang hadden gedaan, naar jou mening omdat ze toch overal schijt aan zouden hebben,...
Kortom lekker kort door de bocht die "mening" van jou...
Dat is knap, aangezien zionisme al een tijdje bestond toen het Lebensraum-concept bedacht werd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef desiredbard het volgende:
B) Zionisme is gejat van het "Lebensraum" idee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |