quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef helena26 het volgende:
sharkbait, gracias voor de info..alhoewel ik het toch niet helemaal eens ben met dat commentaar over die plaat en cd..ahum...
ik denk dat mijn provider wat probleempjes heeft...ik zie ze ook niet--normaliter werkt het wel...quote:waarom staan er btw geen pics op je site? ook als ik mijn zone alarm uitzet is er niets te zien..?
ligt eraan of je kolenschoppen hebt of nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef aapstok het volgende:
Problemen met scherpte? Dat weet ik niet, ik weet alleen dat hij nogal klein in de hand is, je pink bungelt zeg maar onder de camera.
Heeft de D70(s) ook last van...quote:Bovendien is het beeld in de zoeker niet zo groot, ik weet niet hoe dat bij de Nikon is.
Ik vind de 300D ook net op de 300V (de analoge versie) lijken: van dat goedkope plastic zilver. Dat is ook een reden dat ik voor de 350D ben gegaan: die is van wat zwaarder zwart materiaal gemaakt en geeft je meer het idee dat je een echte camera in handen hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:29 schreef muscle_man_junior het volgende:
Ik heb een Nikon D-70 en ben er erg blij mee.
Ik heb hem destijds vergeleken met de Canon 300-D deze voelde me veel te 'plastic' aan.
En...?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:47 schreef sinemet het volgende:
Ik gebruik de konicka minolta dimage Z6
Wie o wie kan me meer vertellen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef j0rrit het volgende:
Onderlaatst een bestelling geplaatst voor de Nikon D200 met de Nikon Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G, en een Sandisk 4gb Extreme3 CF-kaart. Al met al een mooie set dacht ik zo.*Verknipt pimp met m'n camera topic* Met de 18-200mm lens heb je een mooie all-round set in principe. Voorheen altijd met een normale Canon Eos 5D + EF 28-105mm f/3.5-4.5 II USM spiegelreflex geschoten, maar tegenwoordig kun je echt niet achterblijven. Hopelijk komt de camera snel binnen, want hij was niet op voorraad.
Op het antwoord apparaat stond echter een bericht ingesproken dat de winkel binnenkort de grip verwacht, waarover ik dus nog niet geïnformeerd was. Het betreft hier een grip-accu voor onder de body denk ik? Is dit handig in gebruik, of is het niet echt praktisch?
En daarnaast, wat zijn jullie bevindingen wat de camera betreft? Diverse reviews waren zeer te spreken over de camera/lens, zeker de vibratiedempende eigenschappen ervan. Komt dit een beetje uit de verf in het echt?
*knip*
Game on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |