abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35172815
Onderlaatst een bestelling geplaatst voor de Nikon D200 met de Nikon Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G, en een Sandisk 4gb Extreme3 CF-kaart. Al met al een mooie set dacht ik zo. *Verknipt pimp met m'n camera topic* Met de 18-200mm lens heb je een mooie all-round set in principe. Voorheen altijd met een normale Canon Eos 5 spiegelreflex geschoten, maar tegenwoordig kun je echt niet achterblijven. Hopelijk komt de camera snel binnen, want hij was niet op voorraad.

Op het antwoord apparaat stond echter een bericht ingesproken dat de winkel binnenkort de grip verwacht, waarover ik dus nog niet geïnformeerd was. Het betreft hier een grip-accu voor onder de body denk ik? Is dit handig in gebruik, of is het niet echt praktisch?

En daarnaast, wat zijn jullie bevindingen wat de camera betreft? Diverse reviews waren zeer te spreken over de camera/lens, zeker de vibratiedempende eigenschappen ervan. Komt dit een beetje uit de verf in het echt?

De body

De lens

Game on!
pi_35173133
gefeliciteerd

maaruh... Meld hier je fotografische aankopen
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_35173163
Slotje?

Nee, maar ik wil wat bevindingen van jullie, met name over het gebruik van die grip e.d.

Is niet een 100% pats topic, ook nog enigzins informatief imho.
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:39:15 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_35173197
denk niet dat veel mensen hem hier al hebben, is redelijk high end camera natuurlijk, grip lijkt me wel belangrijk om erbij te hebben, niet alleen extra accu maar voelt gewoon robuuster aan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:42:10 #5
40714 Subhuman
Televised confession
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')