ben ik dan de enige zonder kloon?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
tvp
net terug van badminton.
zweten stinken mên hey
douchen
en omg wat een clones
zelfde reden als Hugster zn ban..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je de aanleiding ook toevallig?
Helaas nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je de aanleiding ook toevallig?
t topic waar het allemaal om draait is dan ook naar achter de schermen verdwenen, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:09 schreef ook_gek het volgende:
ik vind het helemaal niet zo een spannend verhaal
Dat zeg ik. Ze gooien alle leuke topics naar achterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, vanuit i-spy zn perspectief bekeken was het allemaal niet zo heel erg leuk meer na dat geintje
Ja 48 uur, zie MEDquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Xtreem het volgende:
morgeh.
Tjab: de op mist.
en
Is hugster gebanned
hier ook als het niet kut voorbereid isquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef Fugie het volgende:
als het kut is voorbereid gaat het altijd mis bij mij
als je maar een leuk verhaaltje ophangt bij je sheets. Het exacte verhaal kent verder niemand. Oefen de eerste twee sheets uit het hoofd en daarna ben je weer vol zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:40 schreef Xtreem het volgende:
En opnieuw hallo
Iemand hier die een spoedcursus presenteren kan geven?
Moet straks een presentatie houden, maar heb daar nog steeds een bloedhekel aan. (Plus dat het inhoudelijk maar matig is voorbereid)
Thanksquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef lipje het volgende:
[..]
als je maar een leuk verhaaltje ophangt bij je sheets. Het exacte verhaal kent verder niemand. Oefen de eerste twee sheets uit het hoofd en daarna ben je weer vol zelfvertrouwen.
/ spoedcursus
Idd, gewoon oefenen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Thanks
Toch jammer dat er geen beamer hangt daar
Inderdaad gewoon de eerste paar dingen uit m'n hoofd leren.
Herm:
Ik ben niet zo'n ster in er slap omheenlullen. Dus een goede oefening
Ga zo naar college... ALLE tijd om te lerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, gewoon oefenen...
EN WAT DOE JE NOG HIER, OPBOKKEN EN LEREN JIJ!
![]()
Succes manquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga zo naar college... ALLE tijd om te leren
Veel succes met verklotenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga zo naar college... ALLE tijd om te leren
sssst ik doe alsof ik een rallye heb!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:01 schreef fast-tuning het volgende:
heb jij een 106 rallye?
Een 106 Rallye.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef fast-tuning het volgende:
wat heb je dan?
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef fast-tuning het volgende:
wat zit je te lule dan wel vete shit ouwe
maat van me ook!
Misschien is het klonen niet helemaal goed gegaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt last van je rechterteen?
wat voor auto heb jij dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef fast-tuning het volgende:
wat zit je te lullen dan? wel vette shit ouwe!
maat van me ook!
Alexxxxx heeft een nieuwe kloon dus...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef fast-tuning het volgende:
ik zit op de heftruk maar nu in de ziektewet
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien is het klonen niet helemaal goed gegaan!
ga weg?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:22 schreef fast-tuning het volgende:
ben jij van fiesland?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
ik zou vandaag een stuk fietsen, maar t is pokkeweer
Wanneer ga je weer aan het werk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:19 schreef fast-tuning het volgende:
ongelukje been gebroke
als de doker zeg dat het weer ken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer aan het werk?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
geen sneeu, wel regen
en ik ben niet van Friesland, Fryslân is van mij
fast-tuning: ik ben een overizht van de PTA kloontjes aan het maken, voor eiegn gebruik, wat is je originele account? Ik heb wel een vermoeden, maar ik zou het graag bevestigd zien
SuPaHfEtTeShItGeKkEhUiS!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
als de doker zeg dat het weer ken!
wat snap je niet aan het deel 'voor eigen gebruik'quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Heb je ook een preview van je huidige overzicht?
eigenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het deel 'voor eigen gebruik'
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
begrijpelijkik had het verkeerd gespeld
Aiexxxxx was van korte duurquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
mwa, het overzicht is nog niet zo ver hoor... ik heb er maar 8 ontrafeld, waar ik bij 2 nog een vraagteken heb staan. en de kloontjes met een permban (Ramona, Aiexxxxx) tel ik ook niet mee.
Iddquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
is je goed recht
ik ken ook nog een heel arsenaal ONZ kloontjes en zo, maar die zet ik er ook net in, vele te verwarrend
Whehe, volgens mij ken ik zn hele arsenaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Sowieso heeft ene Martijn er nog wel een heel zwikkie natuurlijk
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij ken ik zn hele arsenaal
Ik lul je hendig sjiek onder tafel ouwequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds een rooie kop
zal best, maar ik ben een Friesquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik lul je hendig sjiek onder tafel ouwe![]()
O.a. ja, en die chick enzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben we het over de hondenliefhebber?
whehe, die was gaaf jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
O.a. ja, en die chick enzo
Als je niks meer weet te zeggen pak je gelijk je bijl maar?quote:
Gisternacht enzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, die was gaaf ja
maar hij zegt altijd op MSN dat ik 1 van de drie ben die al zn kloontje kenten jij hjoort niet bij die andere twee
Het werkte bij Dokkum ook, 1252 jaar geledenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je niks meer weet te zeggen pak je gelijk je bijl maar?
heeft ie ook trots verteld dat hij gister iemand heeft unbanned, en dat hij een ban bij mij heeft voorkomen?quote:
Dat mag ie nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[Poll] [Zeilen] Winnaar van de In Port race Kaapstad?
Alexxxx, weet niet of je het mag, maar zou je Kaapstad uit de titel willen halen?
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft ie ook trots verteld dat hij gister iemand heeft unbanned, en dat hij een ban bij mij heeft voorkomen?
even TRetje plaatsenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[Poll] [Zeilen] Winnaar van de In Port race Kaapstad?
Alexxxx, weet niet of je het mag, maar zou je Kaapstad uit de titel willen halen?
oh ja, ik heb julie samengebracht op MSN, was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee
Hij was aan het leren om 04h00
spuit 18+quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
TR wil wel helpen, of het feedbacktopic in sport!
Jeahquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, ik heb julie samengebracht op MSN, was ik alweer vergeten
Westside niggaquote:
Kankerkachelquote:
ikke ook goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[Poll] [Zeilen] Winnaar van de In Port race?
uw wens is mij bevelquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij het gedaan?
Dankjewel!
goed bezig.....quote:
Alexxxx? Ben jij het?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef fast-tuning het volgende:
ik zit op de heftruk maar nu in de ziektewet
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het lijstjequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
mwa, het overzicht is nog niet zo ver hoor... ik heb er maar 8 ontrafeld, waar ik bij 2 nog een vraagteken heb staan. en de kloontjes met een permban (Ramona, Aiexxxxx) tel ik ook niet mee.
Xtreem kloonquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed bezig.....
ik ga nog eve niks doen![]()
bekhouwen kutuserquote:
val voor een rijdende treinquote:
als jij dat sou doen sou de trein je nie eens rakequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
val voor een rijdende treinmaakt de wereld er een stuk beter op pta iig
![]()
normaal typen is moeilijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef riceboy het volgende:
[..]
als jij dat sou doen sou de trein je nie eens rake![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef riceboy het volgende:
[..]
als jij dat sou doen sou de trein je nie eens rake![]()
Jij komt toch niet toevallig uit die erbarmelijke strontgreppel met 4 huizen en 7 tractors, Vroomshoop hea?!quote:
dat jij optieftquote:
True maar je was wel heftruckdriverquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er weer
Fwnk: ik zit niet in de ziektewet
En ga zelf maar research doen welk kloontje van wie is
quote:
Je hoeft niet zo te happenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik ken geestelijk gehandicapten die heftruckchauffeur zijn... Alsof ik de enige heftrucker op aarde ben
ik ook, maar ik heb Sandra omgekocht om Schnitzel met gebakken aardappeltjes, spekjes en pindasaus te makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef lipje het volgende:
hongerrrrrr
als ik opschiet haal ik half negen nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is goed hoor, als je er op tijd bent[afbeelding]
Kloontje van mequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed bezig.....
ik ga nog eve niks doen![]()
Nog interesse in cursus presenteren?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kloontje van me
Herm e.a. :
Dank voor de steun
ging best redelijk, nog geen cijfer
Dan is het eten opquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef lipje het volgende:
[..]
als ik opschiet haal ik half negen nog![]()
Geef die cursus aan de FOk radio DJ's, wil je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Nog interesse in cursus presenteren?
Om te geven bedoel je inmiddels?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Nog interesse in cursus presenteren?
ja eerst volg je m en daarna geef je mquote:
Ik heb al 'ns zo'n cursus gehadquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef lipje het volgende:
[..]
ja eerst volg je m en daarna geef je m![]()
MLM doorverkopen
Clio Cupquote:
zoals gaston starreveldquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Clio CupAlleen de 1e 10 kunnen werkelijk rijden, de rest zijn van die BNers die ook een racecursusje hebben gedaan
En mental theoquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef Fugie het volgende:
mijn afstudeerstage begint volgende week, maar ik dacht datik niet op stage mocht omdat ik nogniet al mijn punten heb gehaald. Als gevolg nog niet echt actief gezocht naar een stageplaats, krijg ik vandaag een mailtje dat ik maandag dus wel op stage mag...
ik hou zo van scholen
welke uitvoering?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
komende 2 weken een bora voor werk meegenomen......
150pk tdi![]()
arme voorbanden![]()
150pk is volgens mij alleen in highline geleverd zo uit me hoofdquote:
Dat is een nette uitvoeringquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
150pk is volgens mij alleen in highline geleverd zo uit me hoofd
zit idd van alles en nog wat op......mis de 4 motion er wel opquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is een nette uitvoering
neuk zequote:
en waarom mag jij die meenemen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zit idd van alles en nog wat op......mis de 4 motion er wel op
tis geheel een nette auto (mooier dan een passat of wat dan ook), netjes in het zwart, nette lichtmetalo's, zilveren/chrome grill
lekker lessenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mag morgen ook weer in een Golfje TDi sturen
iedere dag naar leusden heen en weer, zo nu en dan naar klanten daar hoort een fatsoenlijke bak bij dacht ik zo, dus voor 2 weken heb ik deze en als ik de baan daarna aanneem mag ik een nieuwe uitkiezenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en waarom mag jij die meenemen?
ik denk het niet.. ik heb om 17:00 les.. en dan is het al te donker om goed foto's te maken, zeker als het morgen zulk weer is als vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lekker lessen
maak ff wat foto's onderweg van fout "getjunde" auto's enzo
Goed bezig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
iedere dag naar leusden heen en weer, zo nu en dan naar klanten daar hoort een fatsoenlijke bak bij dacht ik zo, dus voor 2 weken heb ik deze en als ik de baan daarna aanneem mag ik een nieuwe uitkiezen![]()
Dat klopt. de Golf IV ook als GTI. is de auto (of de highline) waar voor aan't sparen benquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
150pk is volgens mij alleen in highline geleverd zo uit me hoofd
dus je bent met een andere baan bezig??quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
iedere dag naar leusden heen en weer, zo nu en dan naar klanten daar hoort een fatsoenlijke bak bij dacht ik zo, dus voor 2 weken heb ik deze en als ik de baan daarna aanneem mag ik een nieuwe uitkiezen![]()
dan moet je goed zoekenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:26 schreef Ballebek het volgende:
Ik doe niet meer aan volkswagen heb ik van ook_gek geleerd.
Voortaan alleen zweedse meuk
Dat word dan een Koenigseggquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan moet je goed zoeken
Saab -> GM
Volvo -> Ford
veel plezier
hoe weet je dat dat de wagen is van hazes dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Van Vliet heeft de AUto van André hazes te koop![]()
Volvo is nog niet helemaal een Ford kloon, en Saab ook geen GM kloon. De motoren komen voor een groot deel nog van Volvo en Saab zelfquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan moet je goed zoeken
Saab -> GM
Volvo -> Ford
veel plezier
lelijk dingquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Van Vliet heeft de AUto van André hazes te koop![]()
ja en de rest?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Volvo is nog niet helemaal een Ford kloon, en Saab ook geen GM kloon. De motoren komen voor een groot deel nog van Volvo en Saab zelf
moet toch werk hebben hequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dus je bent met een andere baan bezig??
Ik lees de FPquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe weet je dat dat de wagen is van hazes dan?
Bij Volvo staat alleen de S40/V50 op 't Focus platform. en de S40/V50 hebben PSA/Diesels. De rest van Volvo is nog echt Volvo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja en de rest?
Saab 9-3 is gewoon een Vectra
paar onenigheden gehad, ontslag genomen dus nu op zoek naar wat andersquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vertel
je werkte bij VW toch?
meer weet ik niet![]()
onenigheden waarover?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
paar onenigheden gehad, ontslag genomen dus nu op zoek naar wat anders![]()
er is niets mis mee trouwens, om te lenen bij anderen mits die andere goed zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij Volvo staat alleen de S40/V50 op 't Focus platform. en de S40/V50 hebben PSA/Diesels. De rest van Volvo is nog echt Volvo.
Bij Saab wordt het steeds minder, maar de diesels komen van Alfa (behalve de V6) en de benzine motoren zijn nog van Saab zelf.
voornamelijk over de auto van me pa, was van alles mis mee en er werdt niets mee gedaan om het op te lossen......quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
onenigheden waarover?![]()
wel klote, want je vond het wel leuk daar, toch?
Focus rijdt erg lekker ja (doe er zo'n 30 per dagquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
er is niets mis mee trouwens, om te lenen bij anderen mits die andere goed zijn.
Dat is met onderstellen van Ford wel het geval, die van de Focus is zelfs akelig goed
dat is zelfs als het je vader niet zou zijn nog een klote streek..quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voornamelijk over de auto van me pa, was van alles mis mee en er werdt niets mee gedaan om het op te lossen......
met als klap op de vuurpijl complete onderblok vastgelopen net 1 dag buiten garantie waar ze geen fuck mee wouden doenterwijl ik ze zovaak uit de brand heb geholpen (extra werken, overwerken enz enz enz...)
namen ga ik niet noemen verder want rest van bedrijf isquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is zelfs als het je vader niet zou zijn nog een klote streek..
welk bedrijf was dat?
was het een VW trouwens?
Ik heb niet zoveel met Range Rover's, ja het interieur is mooi maar that's itquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Focus rijdt erg lekker ja (doe er zo'n 30 per dag). Alleen vandag wel weer kunnen lachen om de Range Rover Sport 2.7 TdV6
Kansloos ding met 190 pk op 2455 kg. wel 440 Nm maar daar merk je bar weinig van. Zelfs in een Discovery 3 niet voor uit te branden die dingen. Rijdt wel erg lekker.
Ik doe er toch niets mee hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
namen ga ik niet noemen verder want rest van bedrijf is![]()
vw polo was het
Mwah.. weet aardig wat wel en niet kan met een Focus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Range Rover's, ja het interieur is mooi maar that's it
Als je 30 focussen de boot af rij weet je natuurlijk niet exact wat de wegligging van die auto is, lijkt me
net over de 30000quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik doe er toch niets mee hoor
lekker spul dat VW, onderblokje vast
hoeveel km, welk bouwjaar?
hehequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Mwah.. weet aardig wat wel en niet kan met een Focus.Alleen niet met de ST, daar ga ik de grens niet van op zoeken tijdens 't werk
dat zeg ik, lekker spul dat VW...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
net over de 30000
tis meer een fabrieksfoutje, de 1.4 en de 1.6 hebben last van kantelende zuigers.....
omdat het niet bij ieder blok is kun je het na garantie dus bij de dealer schudden.....gelukkig ken ik ze bij pon vrij goed en hebben hun het volledig voor mij opgelost, compleet nieuw blok erin gezetquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zeg ik, lekker spul dat VW...
maar zelfs na de garantie zullen ze er toch wat aan moeten doen als het een fabrieksfout is, zo gaat het wel bij Toyota's iig
maar kantelende zuigers bij 30k?![]()
wat ga je nu doen trouwens?
Lekker is dat, ik zou het niet pikken iig, 30k en dan een onderblok er door heenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat het niet bij ieder blok is kun je het na garantie dus bij de dealer schudden.....gelukkig ken ik ze bij pon vrij goed en hebben hun het volledig voor mij opgelost, compleet nieuw blok erin gezet![]()
succes iig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef ThaFreak het volgende:
ik weet nog niet precies wat ik ga doen dus ben bezig om vanuit pon bij verschillende bedrijven mee te lopen en een beetje te orrienteren....
ben nu meer richting accountmanager bezig wat me tot nu toe erg bevalt....![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef M5 het volgende:
'kga nog ff relaxen.. moet morgen wel fit zijn om in de ST's te kunnen knallen![]()
neej niet puur bij vag, ben al bij saf geweest en wil ook nog eens gluren bij MANquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
blijft je rondkijken beperkt tot de VAG tak van Pon, of gluur je ook bij wat vroeger Geveke was, en KoePon om de hoek?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
MAN Truck en Bus is ook van Pon? Wist ik niet eens![]()
http://www.man-mn.nl/nl/O(...)nd/MAN_Nederland.jspquote:Pon Holdings heeft alle MAN activiteiten in Nederland samengevoegd onder een nieuw opgerichte werkmaatschappij MAN Nederland b.v. met als voornaamste doel de activiteiten in de trucksector beter op elkaar af te stemmen en zodoende tot een sterkere marktpositie van het merk MAN te komen. Met ingang van 1 augustus 2001 zijn MAN truck & bus b.v., MAN Lease b.v., de MAN dealers in eigendom van Pon Holdings B.V. en MAN Rollo b.v. in deze nieuwe onderneming gebundeld. MAN Nederland b.v. is gevestigd in het bedrijfspand van MAN truck & bus te Vianen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar de Fryske MAN dealer is gelukkig nog geheel zelfstandig![]()
Ja manquote:
sieberg is ook pon materiaal hequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsjong, en de meeste dealers dus ook nog![]()
Maar de Fryske MAN dealer is gelukkig nog geheel zelfstandig![]()
foto'squote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja manDie hebben vroeger, toen Spanje nog fout was, zelf Pegaso's gebouwd!
![]()
![]()
! En nu bouwen ze met Veenhuis techniek MAN en IVECO vrachtwagesn om tot terreinmonsters
dat is weer MANquote:
quote:
ze dealen er in, maar zijn nog zelfstandig, ook volgens het organogram op de MAN sitequote:
Hommy_Kuklinski.. nou vergeet het maarquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan ik achter 190D in mijn lijstje een naam die begint met een H zetten?
Hm, ben wle eens in Winkel geweest te foto's maken, maar dat word dus een ritje Alkmaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alexxx in Alkmaar zit een vrachtwagen sloop hè, staan ook complete vrachtwagens en je mag er nog inzitten ook
kom een keer langs dan, kan je foto's maken
er komen daar trouwens vaak polen, die halen dan altijd die halve sloop leeg.
In Oirschot zit er ook 1 trouwensquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ben wle eens in Winkel geweest te foto's maken, maar dat word dus een ritje Alkmaar![]()
In lelystad zit een exportbedrijf voor afrika, daar staat ook gaaf spul
*ommy_Kuklinski ook niet hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
kut herman zn naam begint ook met een H![]()
een naam met een * dan?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In Oirschot zit er ook 1 trouwens
het is wel een mega zooi in Alkmaar, maar dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
kut herman zn naam begint ook met een H![]()
een naam met een * dan?
Ik zie het verband niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
checkt apple SC
geen Hugster hè
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ook niet
Apple Slowchat - Deel 29
dus jij verkiest auto's boven vrouwen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Fwnk het volgende:
Ja niets geen mooie dame als er eenStratos
bij staat
Lancia Stratos
Ik zou me moeder nog inruilen voor een stratosquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dus jij verkiest auto's boven vrouwen?
that's real sick, bitch!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zou me moeder nog inruilen voor een stratos
Maar alleen een stratos, de rest niet eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |