ben ik dan de enige zonder kloon?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
tvp
net terug van badminton.
zweten stinken mên hey
douchen
en omg wat een clones
zelfde reden als Hugster zn ban..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je de aanleiding ook toevallig?
Helaas nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je de aanleiding ook toevallig?
t topic waar het allemaal om draait is dan ook naar achter de schermen verdwenen, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:09 schreef ook_gek het volgende:
ik vind het helemaal niet zo een spannend verhaal
Dat zeg ik. Ze gooien alle leuke topics naar achterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, vanuit i-spy zn perspectief bekeken was het allemaal niet zo heel erg leuk meer na dat geintje
Ja 48 uur, zie MEDquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:27 schreef Xtreem het volgende:
morgeh.
Tjab: de op mist.
en
Is hugster gebanned
hier ook als het niet kut voorbereid isquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef Fugie het volgende:
als het kut is voorbereid gaat het altijd mis bij mij
als je maar een leuk verhaaltje ophangt bij je sheets. Het exacte verhaal kent verder niemand. Oefen de eerste twee sheets uit het hoofd en daarna ben je weer vol zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:40 schreef Xtreem het volgende:
En opnieuw hallo
Iemand hier die een spoedcursus presenteren kan geven?
Moet straks een presentatie houden, maar heb daar nog steeds een bloedhekel aan. (Plus dat het inhoudelijk maar matig is voorbereid)
Thanksquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef lipje het volgende:
[..]
als je maar een leuk verhaaltje ophangt bij je sheets. Het exacte verhaal kent verder niemand. Oefen de eerste twee sheets uit het hoofd en daarna ben je weer vol zelfvertrouwen.
/ spoedcursus
Idd, gewoon oefenen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Thanks
Toch jammer dat er geen beamer hangt daar
Inderdaad gewoon de eerste paar dingen uit m'n hoofd leren.
Herm:
Ik ben niet zo'n ster in er slap omheenlullen. Dus een goede oefening
Ga zo naar college... ALLE tijd om te lerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, gewoon oefenen...
EN WAT DOE JE NOG HIER, OPBOKKEN EN LEREN JIJ!
![]()
Succes manquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga zo naar college... ALLE tijd om te leren
Veel succes met verklotenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga zo naar college... ALLE tijd om te leren
sssst ik doe alsof ik een rallye heb!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:01 schreef fast-tuning het volgende:
heb jij een 106 rallye?
Een 106 Rallye.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef fast-tuning het volgende:
wat heb je dan?
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef fast-tuning het volgende:
wat zit je te lule dan wel vete shit ouwe
maat van me ook!
Misschien is het klonen niet helemaal goed gegaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt last van je rechterteen?
wat voor auto heb jij dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef fast-tuning het volgende:
wat zit je te lullen dan? wel vette shit ouwe!
maat van me ook!
Alexxxxx heeft een nieuwe kloon dus...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef fast-tuning het volgende:
ik zit op de heftruk maar nu in de ziektewet
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien is het klonen niet helemaal goed gegaan!
ga weg?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:22 schreef fast-tuning het volgende:
ben jij van fiesland?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
ik zou vandaag een stuk fietsen, maar t is pokkeweer
Wanneer ga je weer aan het werk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:19 schreef fast-tuning het volgende:
ongelukje been gebroke
als de doker zeg dat het weer ken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer aan het werk?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
geen sneeu, wel regen
en ik ben niet van Friesland, Fryslân is van mij
fast-tuning: ik ben een overizht van de PTA kloontjes aan het maken, voor eiegn gebruik, wat is je originele account? Ik heb wel een vermoeden, maar ik zou het graag bevestigd zien
SuPaHfEtTeShItGeKkEhUiS!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef fast-tuning het volgende:
[..]
als de doker zeg dat het weer ken!
wat snap je niet aan het deel 'voor eigen gebruik'quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Heb je ook een preview van je huidige overzicht?
eigenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het deel 'voor eigen gebruik'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |