We kunnen even langslopen en gewoon even stilstaan, ter nagedachtenis enzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:33 schreef Koedie het volgende:
Jaaaa!
Vast wel! geen idee wat ze kosten!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef Koedie het volgende:
Hebben ze bij de EP ook Nokia opladers ofzo? Eventueel voor in de auto? En wat kosten die dingen?
Ik heb al 1, 13 euro.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vast wel! geen idee wat ze kosten!
Ik snap er niks van....quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.last.fm/user/bosbeetle/charts/
dat is de muziek die ik geluisterd hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik snap er niks van....
* SuperWeber verlamd is door de biostatistiek die hij aan het leren is![]()
Ok...quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is de muziek die ik geluisterd heb
doe je best ... er staat nu ook wat ik nu speelquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ok...
Ik ga maar weer biostatistieken
Dat zijn boosaardige geesten die het op haar en haar kat hebben voorzien...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn kat Pie ziet mogelijk entiteiten deel 2![]()
hmm ik denk dat onze hond die kat probeert op te eten vanuit het 'hiernamaals'quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat zijn boosaardige geesten die het op haar en haar kat hebben voorzien...
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef Zwansen het volgende:
Wat een slijmerig gedoe hier in het GPD!
klinkt beter dan rhenen.. maar geen internetquote:You will be staying at Davenport, which is a large Victorian House. In Davenport, there are eight rooms, which accommodate visitors and new arrivals the lab. At Davenport, there are laundry facilities, a kitchen, a sitting room. You will have a private room which is furnished, but you will share a bath.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat voor kutgat is dat dan?
niet als ik uit bed kom dusquote:No, we do not have internet service in Davenport. It is available, however, in just about every other building on campus.
verschrompelde wetenschappers uit denenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Zwansen het volgende:
Vast heel lekkere wijven.
ze zijn wel sterk in spotprentenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Zwansen het volgende:
Ook best aantrekkelijk.
Haaiquote:
Gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef BosFrollie het volgende:
[..]
wel goed![]()
(hee check je mail even.... )
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |