baanbrekend ... tja tis wel een verdomd competatief veldquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef Zwansen het volgende:
BB je moet wel baanbrekend werk leveren he, geen plagiaat!
Minder...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
baanbrekend ... tja tis wel een verdomd competatief veld
Moest jij niet de BoB spelen voor meneer en mevrouw Nouk?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg BB, heb jij vrijdag evt ook een plekkie om te tukken voor mij??
Ja... Met alleen het probleem dat ik van de andere kant kom en weer terug naar de andere kant moet zeg maar...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:34 schreef Nouk het volgende:
Nee hoor PP, dat hoefde niet.
Wij en Weber mogen met Cynic meerijden, maar kunnen ook zelf rijden. En Weber, jij kan ook gewoon mee heen en terug als je wil. Hadden we al even voor je gevraagd
.
Op die fiets. Nou dan weet ik het niet hoor. Misschien kan je dan idd blijven pittenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja... Met alleen het probleem dat ik van de andere kant kom en weer terug naar de andere kant moet zeg maar...
Ik weet dat Cynic een aardige gozer is... Maar dat lijkt me ook iets overdreven!!
Moet je terug naar gruning ? Het kan eventueel wel .. liever niet maar eventueel willen we wel een plekje voor je inruimenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja... Met alleen het probleem dat ik van de andere kant kom en weer terug naar de andere kant moet zeg maar...
Ik weet dat Cynic een aardige gozer is... Maar dat lijkt me ook iets overdreven!!
Whehehe....quote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Nouk het volgende:
BB, wees gerust, wij blijven in ieder geval deze keer niet ongevraagd slapen hoor..
Ik ben erg goed in excuses verzinnen en tijd rekken hoor. Dat weet je toch inmiddels welquote:Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef Koedie het volgende:
Nee ik zorg er echt wel voor dat Nouk de trein naar A'dam niet mist...
hehe achja hoort er een beetje bij .. 5 mei en treinen missenquote:
Hehe treinen missen. Ja. Die tijd was echt mooiquote:Op maandag 30 januari 2006 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe achja hoort er een beetje bij .. 5 mei en treinen missendit jaar ga ik 5 mei voor het eerst in een jaar of 6 missen
5 aug festivalquote:Op maandag 30 januari 2006 16:57 schreef Koedie het volgende:
[..]
Hehe treinen missen. Ja. Die tijd was echt mooi.
Ja beetje jammer BB, we houden gewoon een alternatieve 5mei meet als je terug bent hoor!
Meer dan de helft van onzin kent de andere helft niet meer. Dat is dan ook het hele probleem van onzin.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef Koedie het volgende:
[..]
Grootste klootzak? Mên, meer dan de helft van onzin kent PP niet eens...
Moet je maar even kijken ik gok dat spoilerman ook terug moet naar utrecht ...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef SuperWeber het volgende:
Uhm... Ik moet idd terug naar Grun'n....
Hangt er ook een beetje vanaf tot hoe laat je feestje duurt....
Ik wil evt best de laatste trein naar Grun'n nemen...
Als SM ook terug moet richting Utrecht. Dan stap ik wel samen met hem op de trein. Voor mijn geen probleem...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moet je maar even kijken ik gok dat spoilerman ook terug moet naar utrecht ...
maar evnt is er dus wel 1 plekje .. hoelang het feestje duurt dat hangt er een beetje vanaf t begint om 8 uur todat het ophoud ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |