klopt wel een leuke afleveringquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Slappy het volgende:
Juist die bedoel ik.
Die heeft wel zo belgische dielect.
id serie missch ook, maar alleszins ook in de eerste film. Heb hem vorige pas gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 15:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor dat was in de serie. Die gast die de whiskey nodig heeft is een belg en familie (neef ofzo) van een van de Zonnendaelers![]()
Ik moet ook altijd kiezen tussen Friends of Flodderquote:Op maandag 10 april 2006 00:20 schreef DeVinger het volgende:
Nu Friends weer terug op de buis is kijk ik het alleen tijdens de reclame, maar anders is het Flodder.
Ze blijven vet, ook al ken je ze inderdaad (bijna) allemaal. Toch apart dat het elke avond nog zoveel mensen trekt, want zoals je zegt: 62afleveringen, 4 per week, hoeveel weken is het al bezig? Ik heb ook al vaker dezeflde zien langskomen, blijkbaar is het erg populair, errrgg populair
En wat wordt het?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd kiezen tussen Friends of Flodder
Ik ook, meestal wordt het dan Flodderquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hoop dat je kiest voor Flodderquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelf gaan lachen, dan hoor je ze nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ook, meestal wordt het dan Flodder![]()
Gewoon omdat het grappig is en zeer belangrijk geen lachbanden zoals bij Friends, daar ergerde ik me altijd zo aan![]()
Niet drukker dan de familie zelf.quote:
Bij deze: Wete jij of er nog een verzamelbox komt op DVD met alledrie de filmsquote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef WebmasterFlodder.tv het volgende:
[..]
Niet drukker dan de familie zelf.
--- alles wat je over Flodder wilde weten, maar nooit durfde te vragen --
Voor zover wij weten zijn er nog geen plannen voor een verzamelbox.quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Bij deze: Wete jij of er nog een verzamelbox komt op DVD met alledrie de filmsIk begreep dat van deel 1 en 3 wel een DVD bestaat, maar van deel 2 niet. Een verzamelbox zou nog mooier zijn
Van een wage gevalluh....quote:
De Kollenberg.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe heet de villawijk in Sittard die model heeft gestaan voor de flodderwijk Zonndael? Ik kan er niet meer opkomen.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:43 schreef borisz het volgende:
flodder mag wel is stoppen herhaald te worden
Als 'mag wel' gelijk is aan 'stoppen' klopt er iets niet hoor!quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:43 schreef borisz het volgende:
flodder mag wel is stoppen herhaald te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |