Moet je eens Critical Decision bekijken (http://www.imdb.com/title/tt0116253/ daar heet die executive decisoin maar goed) Dat is pas vaag. Daar wordt een vliegtuig gekaapt met als doel te laten crachen ergens in washigton geloof ik. Die film komt uit 1996quote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
LOL op het einde, een vliegtuig vlak langs de Twin Towers![]()
Die zou toen ook op 11 september uitgezonden worden volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Moet je eens Critical Decision bekijken (http://www.imdb.com/title/tt0116253/ daar heet die executive decisoin maar goed) Dat is pas vaag. Daar wordt een vliegtuig gekaapt met als doel te laten crachen ergens in washigton geloof ik. Die film komt uit 1996![]()
Het is ook niet dezelfde Henkiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:35 schreef Rocho het volgende:
Wat me een tijdje terug opviel:
In Flodder 1 als ze het geld van opa hebben ontdekt zegt Henkie: "Of aandelen kopen"
In Flodder 2 als ze op Wall Street lopen zegt Henkie: "Wat zijn dat, aandelen?"
In deel 3 bleek dat hij stiekem wel kon lopenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
En de opa werd in deel 1 verpletterd door een trein, maar was er later ook weer bij
Kees: "And then we have go to the....Vrijheidsbeeld"quote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef Rainboww het volgende:
Dat Engels van Sjakie ook!
"NO, I had some problems with my busje at the airport"
Vanavond nog maar eens de film terugkijken op:
http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/films/?hmgmenu_group=9
ofquote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef Rainboww het volgende:
Dat Engels van Sjakie ook!
"NO, I had some problems with my busje at the airport"
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is me opgevallen dat die buurman dan iets mompelt van: 'ja meisje....je windt me zo op....![]()
![]()
http://www.binsearch.info/?q=flodder&max=250&adv_age=7&m=%3Cbrquote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef Slappy het volgende:
Waarom zenden ze altijd Flodder 1 en Flodder in Amerika uit.
Deel 3 mogen ze ook wel eens weer uitzenden.
Was er een paar weken geleden nog opquote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef Slappy het volgende:
Waarom zenden ze altijd Flodder 1 en Flodder in Amerika uit.
Deel 3 mogen ze ook wel eens weer uitzenden.
ja een stukje altijd lachen met die gasten voorl sjakie die de rotzooi weer kan oplappenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, heeft er iemand nog naar Flodder 1 gekeken afgelopen zondag?
Het blijft gewoon leuk![]()
Wie speelt Robbe dan?quote:Op zondag 9 april 2006 02:39 schreef BramKVO het volgende:
quotes :
'kees ga van je zuster af'
'het blijft toch je zoon hé'
' buurman wat doet u nu'![]()
Was ook wel lachen dat de Vlaamse filmmaker Robbe De Hert een rolletje in de film speelde en echt Hollands praatte terwijl hij erom bekend staat vrij plat Antwerps te praten![]()
Foto?quote:Op zondag 9 april 2006 11:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geweldige serie!
Ik ben er nog eens op de set geweest, vlak nadat ze gestopt waren met filmen (1998 ofzo).
Heb nog ergens een whiskeyfles van ma, bij hun uit de garage gepikt
Geweldige serie, heb alle afleveringen ook 100x gezien.
Heb ik, alleen niet digitaal.quote:
Is dat niet die ene aflevering waar iemand Whiskey besteld bij Johhny?quote:Op zondag 9 april 2006 13:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
één of andere kerel waar Johhny iets van koopt.
62 afleveringenquote:Op maandag 10 april 2006 00:14 schreef DeVinger het volgende:
Hoeveel aflevering zijn er in totaal gemaakt eigenlijk?
was in de film, de eerste Flodder.quote:Op zondag 9 april 2006 13:48 schreef Slappy het volgende:
[..]
Is dat niet die ene aflevering waar iemand Whiskey besteld bij Johhny?
Vast met ondertitelingquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef fratsman het volgende:
Op de Belg komt aanstaande zaterdag deel III.
Welke zender?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef fratsman het volgende:
Op de Belg komt aanstaande zaterdag deel III.
De Belg, dat zegt ie tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |