Oh ja inderdaad, heeft er iemand nog naar Flodder 1 gekeken afgelopen zondag?quote:
Helemaal mee eens. Kijk het nu ook weer steeds, terwijl ik zon beetje alle afl. uit mijn hoofd ken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sinds de series worden uitgezonden kijk ik het weer![]()
Degene die ik het grappigst vind zijn Geertruida 'Ma' Flodder en natuurlijk Johnny Flodder, het leukst om naar te kijken de vrouwelijke Kees Flodder.
Zowel de films als de series vind ik een van neerlands geniaalste filmproducties![]()
Ja volgens wikipedia is hij tijdens de opnames overleden toen hij stunt uit haalde door op de motorkap van die roze amerikaan te springen, hij krijg toen ineens een hartstilstand en daarom zijn ze maar met de series gekapt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Het blijft idd. leuk
Toch wel raar die knakker uit de serie die johnny speelt is al een aantal jaar dood nu.
Hij heeft "gewoon" een hartaanval gehad volgens mij...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja volgens wikipedia is hij tijdens de opnames overleden toen hij stunt uit haalde door op de motorkap van die roze amerikaan te springen, hij krijg toen ineens een hartstilstand en daarom zijn ze maar met de series gekapt.
Wel een vedrietig einde eigenlijk![]()
Volgensmij klopt het wat diegene die je quote zegt. Alleen was het niet tijdens een opname maar tijdens de promotie van het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:33 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Hij heeft "gewoon" een hartaanval gehad volgens mij...
Flodder in Amerika!quote:
Die quote is van Flodder, niet van Flodder in Amerika. Opa is namelijk dood in Flodder in Amerikaquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:39 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Flodder in Amerika!
De eerste grotemensenfilm die ik in de bioscoop heb gezien, als klein Wheeltje.
"Opa? Zet m maar in de zon, ken ie drogen"
Dat klopt jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef hornage het volgende:
[..]
Die quote is van Flodder, niet van Flodder in Amerika. Opa is namelijk dood in Flodder in Amerika
En in Flodder 3 leeft ie weer, even als in de series, mijn theorie:quote:
Of er zijn meerdere opa's, aangezien elk van de flodder kinderen een andere vader heeft zijn er genoeg opa'squote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En in Flodder 3 leeft ie weer, even als in de series, mijn theorie:
Toen die trein op hem afkwam is hij die rolstoel uitgelopen, net als op het eind van Flodder 3, terwijl de rest van de Flodders in Amerika zaten heeft ie wat rond gezworven en heeft zich weer bij de familie gevoegd toen deze terug kwamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |