Sorry hoor maar zo heet het al sinds het begin en dat wil ik dan ook aanhouden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, eindelijk eens een TT zonder dat verschrikkelijke 'stufi'
Kutwoord!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zo heet het al sinds het begin en dat wil ik dan ook aanhouden.
Boooooo!!!! Stufi is een smerig woord. Gewoon studiefinanciering. Wat een Gestapo zeg, zomaar iemand anders zijn TT veranderen, zonder instemming van de topic opener. Vanwaar de "mijn wil is wet" mentaliteit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Goed zo, laat maar eens zien wie er hier de baas is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:01 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Boooooo!!!! Stufi is een smerig woord. Gewoon studiefinanciering. Wat een Gestapo zeg, zomaar iemand anders zijn TT veranderen, zonder instemming van de topic opener.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zo heet het al sinds het begin en dat wil ik dan ook aanhouden.
Het is niet zo dat een TT maar 1 keer veranderd kan wordenquote:Vanwaar de "mijn wil is wet" mentaliteit?
Wat bedoel je hiermee? dat het weer terugverandert kan worden?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:14 schreef Tha_T het volgende:
Het is niet zo dat een TT maar 1 keer veranderd kan worden
Correctquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? dat het weer terugverandert kan worden?
goed ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef LaZZ het volgende:
Dit is nu eenmaal de reeks. Anders begin jij met "Heb jij je studiefinanciering al? Deel #1".
Friet is ook een schijtwoord ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef Zwansen het volgende:
Stufi is net zoals frieten echt een woord dat ik niet uit mijn strot krijg...
Ja maar zo heet de enige reeks hier in KLB gewoon. Nu ineens gezeik erover? Beetje hypocrietquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
Komop zeg, vind je stufi nou zelf geen schijtwoord? Het klinkt totaal nergens naar
pech heet datquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zeik er al vanaf het begin over. Lees de topics maar na. Maar elke keer was ik te laat om een nieuwe te openen
Ga werken paupertjequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vorig jaar was het toch telkens de 22e of 23e van de maand? Ik wil m'n stufi NU!
hehe balen. ik kreeg nog ¤ 250 per maand bij me vorige stagequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
@SmoothOperatorV2.... Niet verder vertellen hoor, maare, ik werk wel!
Alleen helaas is dat stagelopen voor 40 uur per week, en daar krijg ik te weinig voor
hij werkt niet dus hij is een pauper? Gast werken is zooo voor het volk. Zeker als je student bentquote:
Lief dat je voor me opkomt, maar ik ben een zijquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
hij werkt niet dus hij is een pauper? Gast werken is zooo voor het volk. Zeker als je student bent
pauper.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik studeer fulltime en ik werk er +/-24 uur per week naast. Wee degene die mij een luie pauper noemt.
Daar heb je het alquote:
Same here. Maar duurt altijd een paar dagen voordat het erop staat heyquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Op de site staat dat het al is overgemaakt!
De mijne dan
oh ok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Kreeg ik maar betaald om te DJ'en ja!
Ik smeer mensen dvd's aan for a living.
Jammer genoeg welquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Same here. Maar duurt altijd een paar dagen voordat het erop staat hey
Zeker weten dat dat ook tof is jaquote:
Nog teveel gewend aan vorig jaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef kikoooooo het volgende:
Vrijdag pas, drol
Dus jij bent zo'n mannetje wat ik op straat altijd probeer te ontlopen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef Rock-shocker het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:58 schreef Rock-shocker het volgende:
niks daarvanquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Viking84 het volgende:
De topicreeks 'heb jij je stufi al?' hoort niet eens in KLB (wat valt er nou te klagen), maar in SES
Bovendien: als iemand nu 'heb jij je studiefinanciering al? # 1' gaat openen, is hij snel weer dicht, denk ik
Je ziet er niet uit zonder dat blauw.quote:
bij mij ook, maar ik schuif het direct door naar mijn plus rekeningquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef denka het volgende:
Nog 1 dag![]()
Wat heb ik het hard nodig, kutte ervan is dat het alweer bijna gelijk op is als ik het krijg..![]()
In een winkel, in een winkel.quote:
Dat plannen had je ook zelf kunnen doen natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:09 schreef Loontjah het volgende:
De dag voor carnaval .. Beter hadden ze het niet kunnen plannen !![]()
![]()
Heuquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:47 schreef Viking84 het volgende:
De topicreeks 'heb jij je stufi al?' hoort niet eens in KLB (wat valt er nou te klagen), maar in SES
Bovendien: als iemand nu 'heb jij je studiefinanciering al? # 1' gaat openen, is hij snel weer dicht, denk ik
Niet de altijd 24e hoor. Check de site van de IBG maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Heu
Ik snap het hele nut van deze reeks niet, stufi komt elke maand gewoon de 24e. En dan nog zou het meer een topic voor WGR zijn dan voor SES.
Je vergeet de min, ik zal het even voor je aanpassen:quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef Roellio het volgende:
Nog geen stufi, mwehehehe!
Saldo (¤)
1.256,78
Geen min.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef chiren het volgende:
[..]
Je vergeet de min, ik zal het even voor je aanpassen:
-1.256,78
![]()
Jij krijgt zeker geen stufi!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef t0y het volgende:
stufi, dat klinkt net als dat geval wat vroeger achterop je potlood zat![]()
![]()
![]()
Kansloos topic btw, met de hoofdletter k![]()
Wellus, uitwonende beurs + leningquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef t0y het volgende:
![]()
![]()
Ja, in Rotterdam noemden ze dat stufiequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:32 schreef RedDevil085 het volgende:
* RedDevil085 doet z'n stufi dansje
stufi, stufi, stufi![]()
Nog maar even![]()
December is een goede maandquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:59 schreef Zwansen het volgende:
betaaldata 2006
24 januari
24 februari
24 maart
24 april
24 mei
23 juni
24 juli
24 augustus
22 september
24 oktober
24 november
21 december
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:58 schreef Dirktator het volgende:
Morgen!!!
Saldo (¤)quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:11 schreef BrauN het volgende:
Hier is ie binnen hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef t0y het volgende:
![]()
![]()
Kansloos topic btw, met de hoofdletter k![]()
hijs niet de enigequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
t0y is een zeikmongool die nodig een beurt nodig heeft
Het is 23:58.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Rock-shocker het volgende:
KUT. Nou is het 00:00 en nu is mijn.postbank.nl niet meer bereikbaar
ik praat wel vaker in m'n slaap. wat jij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:09 schreef Dakota het volgende:
zei jij wat?
Ja vastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, nog niet![]()
Zal wel morgen worden, anders dinsdag pas![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, nog niet![]()
Ik weet niet welke bank jij hebt, maar als het er nu niet staat bij mij komt het vandaag niet meer, en als het er morgen staat heb je weer een rentedatum, dus dan wordt het dinsdag want maandag komt er nooit wat bijquote:
spoor jij wel helemaal?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, nog niet![]()
Ik zit bij de Postbank, en natuurlijk komt het er nog wel bij.. vanmiddag natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik weet niet welke bank jij hebt, maar als het er nu niet staat bij mij komt het vandaag niet meer, en als het er morgen staat heb je weer een rentedatum, dus dan wordt het dinsdag want maandag komt er nooit wat bij![]()
nou ik zit bij de postbank en dan komt t juist tegen 2'enquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik weet niet welke bank jij hebt, maar als het er nu niet staat bij mij komt het vandaag niet meer, en als het er morgen staat heb je weer een rentedatum, dus dan wordt het dinsdag want maandag komt er nooit wat bij![]()
heb je het nou alweer tegen mij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik praat wel vaker in m'n slaap. wat jij?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef Dakota het volgende:
[..]
nou ik zit bij de postbank en dan komt t juist tegen 2'en
is dat zo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Betaal je dat zelfquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Betaal het in een keer dan sloeber.
als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Betaal het in een keer dan sloeber.
Het staat eropquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Van jaaaaaaa, het is weer zover.. of van jaaaaaaaa het staat erop?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef meinte het volgende:
kommmmmmmmmop ik wil naar de supermarkt om eten!
quote:
mij ookquote:
dan nu niet meteen naar de dikke van dale (lwd) om gelijk weer alles op te maken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hebbes! Eens zien of ik het deze maand es een keer WEL ga redden met m'n stufi!
Inderdaad. Mensen uit het zuiden zouden eigenlijk 200 euro meer moeten krijgen deze maand.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:07 schreef Dirktator het volgende:
Hoe kan men nu verwachten dat ik van de stufi moet leven EN carnaval moet vieren?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:10 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen uit het zuiden zouden eigenlijk 200 euro meer moeten krijgen deze maand.
haha eigenlijk 200 euro minder, omdat ze miljoenen hersencellen kapot maken komende week waardoor ze weer 3x zolang over hun studie doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:10 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen uit het zuiden zouden eigenlijk 200 euro meer moeten krijgen deze maand.
daniel, zaterdag feest bij jou?:)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef danos het volgende:
JEUJ danos heeft het ook weer binnen (H)
haha wat een bankrekening nu:
51.**.**.**.*** STUDENTENLIMIE DANIEL SCHUT 1.852,81 EUR
Komt omdat ik net uit mijn afstuderen ben en nog ff een maandje maximale lening krijg, die + mijn salaris van een halve maand maakt mij weer een very rich boy
ik heb het binnen, om uurtje of 12 alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hier nog niet![]()
Iemand hier van de ABN![]()
idem hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:48 schreef Robin__ het volgende:
[..]
ik heb het binnen, om uurtje of 12 al
tuurlijk, je wordt gehaald met de limoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
daniel, zaterdag feest bij jou?:)
je citroen limo?:Pquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:52 schreef danos het volgende:
[..]
tuurlijk, je wordt gehaald met de limo
Waarvan akte. Biertje?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef DR787 het volgende:
¤ 749,98 !
BINNENquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:53 schreef HV het volgende:
Hier ook weer binnen!
Collegegeld gaat er over een paar dagen wel weer vanaf, maar toch leuk voor zolang het duurt.
Daar zit een maand tussen. Als je het vandaag aan zou vragen, dan krijg je t pas bij de studiefinanciering van aprilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Die lening krijg je dus gelijk met je stufi? Heb hem begin van de maand aan gevragd en er werd me gezegd dat ik em bij de volgende stufi (deze dus) bij zou krijgen ... niet dus, wordt een karige maand zo![]()
Onjuist. Je moet het voor de 1e van de maand aanvragenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar zit een maand tussen. Als je het vandaag aan zou vragen, dan krijg je t pas bij de studiefinanciering van april
Wat is dat voor kutbank dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Staat erop!
Nog niet bij de bij/afschrijvingen maar wel bij het saldo!
Damn! Hoe doe je dat! Ik heb nog nooit meer als een euro of 700 in de plus gestaan!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:31 schreef MREn het volgende:
Hier ook weer binnen trouwens, en nu 2.771,32 in de plus
Door wat bij te werken en 250 in de maand richting spaarrekening gooien en streng voor je zelf zijn en grote uitgaven pas doen als je het geld hebt ipv spaarrekening te plunderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Damn! Hoe doe je dat! Ik heb nog nooit meer als een euro of 700 in de plus gestaan!![]()
Eitje. Eerst gaat er 102 euro af van de zorgverzekering. Dan gaat er nog eens 60 euro af van de autoverzekering. Dan gaat er nog 5 euro af voor mijn telefoonabonnement. En dan gaat er nog per kwartaal 60 euro af aan de belasting, dus 20 euro per maand. En dan blijft er uiteindelijk nog 60 euro over voor de rest. Dat is niet veelquote:Op zondag 5 maart 2006 18:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Hoe doen jullie dat dat het nú al op is?![]()
Heb gelukkig nog ruim genoeg geld om tot de 24e van te leven!![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ja, en mensen die het niet opkrijgen verdienen het niet![]()
werk je niet of zo?quote:Op maandag 6 maart 2006 06:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Eitje. Eerst gaat er 102 euro af van de zorgverzekering. Dan gaat er nog eens 60 euro af van de autoverzekering. Dan gaat er nog 5 euro af voor mijn telefoonabonnement. En dan gaat er nog per kwartaal 60 euro af aan de belasting, dus 20 euro per maand. En dan blijft er uiteindelijk nog 60 euro over voor de rest. Dat is niet veel
Jawel, weekendwerk. 1 dagje dus. En niet eens altijd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
werk je niet of zo?
Ik krijg binnenkort voor de eerste keer stufi!
Pensioen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:07 schreef Slarioux het volgende:
Salaris is al binnen, nu nog stufi en over een paar dagen pensioen.
Zorg dat je studeert, zoek een klote baantje erbij, maak dan gebruik van de VUT, en zoek daarna leuk werk. Op die manier ontvang je zowel stufi, pensioen en salaris.quote:
Halfwezenpensioen, nav het overlijden van mijn vader. Het is altijd lekker verwarrend om te zeggen.quote:
Oke, dan begrijp ik hetquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Halfwezenpensioen, nav het overlijden van mijn vader. Het is altijd lekker verwarrend om te zeggen.
Bier drinken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:17 schreef tuut84 het volgende:
vrijdag komt het weer. dan gaat er al meteen weer wat vanaf omdat ik druk bezig ben met sparen voor m'n hobby.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:26 schreef Gianluca het volgende:
Nog een dag!
Duurt te langquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:39 schreef Roellio het volgende:
Ah, 2 salarissen gevangen vandaag. Morgen met de stufi erbij weer 2000 pleurie in de plus!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:39 schreef Roellio het volgende:
Ah, 2 salarissen gevangen vandaag. Morgen met de stufi erbij weer 2000 pleurie in de plus!
Het is vandáág donderdag. Snappen ze dan niks bij de IBG.quote:
1 2 3 | Rekening Saldo (¤) 6xxxxxx -424,15 |
En jij had al weken kunnen weten dat ze de 24 betalen. Snap je dan helemaal niets van met geld omgaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:56 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is vandáág donderdag. Snappen ze dan niks bij de IBG.
Ja, vast. Ik ga het echt niet checken hoor.quote:
Haha zou 't ook maar niet doen.. heb 't ook nog niet binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:37 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ja, vast. Ik ga het echt niet checken hoor.
Wat nou 'zal tijd worden'?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:59 schreef kree het volgende:
[ code verwijderd ]
Zal tijd worden
overgens me saldo is op een dieptepunt doordat ik de afgelopen maanden me aanvullende beurs niet kreeg.
Als het goed is wordt dat deze uitbetaling rechtgezet en heb ik weer gewoon positief saldo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |