Sorry hoor maar zo heet het al sinds het begin en dat wil ik dan ook aanhouden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, eindelijk eens een TT zonder dat verschrikkelijke 'stufi'
Kutwoord!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zo heet het al sinds het begin en dat wil ik dan ook aanhouden.
Boooooo!!!! Stufi is een smerig woord. Gewoon studiefinanciering. Wat een Gestapo zeg, zomaar iemand anders zijn TT veranderen, zonder instemming van de topic opener. Vanwaar de "mijn wil is wet" mentaliteit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Goed zo, laat maar eens zien wie er hier de baas is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:01 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Boooooo!!!! Stufi is een smerig woord. Gewoon studiefinanciering. Wat een Gestapo zeg, zomaar iemand anders zijn TT veranderen, zonder instemming van de topic opener.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zo heet het al sinds het begin en dat wil ik dan ook aanhouden.
Het is niet zo dat een TT maar 1 keer veranderd kan wordenquote:Vanwaar de "mijn wil is wet" mentaliteit?
Wat bedoel je hiermee? dat het weer terugverandert kan worden?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:14 schreef Tha_T het volgende:
Het is niet zo dat een TT maar 1 keer veranderd kan worden
Correctquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? dat het weer terugverandert kan worden?
goed ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef LaZZ het volgende:
Dit is nu eenmaal de reeks. Anders begin jij met "Heb jij je studiefinanciering al? Deel #1".
Friet is ook een schijtwoord ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef Zwansen het volgende:
Stufi is net zoals frieten echt een woord dat ik niet uit mijn strot krijg...
Ja maar zo heet de enige reeks hier in KLB gewoon. Nu ineens gezeik erover? Beetje hypocrietquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
Komop zeg, vind je stufi nou zelf geen schijtwoord? Het klinkt totaal nergens naar
pech heet datquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zeik er al vanaf het begin over. Lees de topics maar na. Maar elke keer was ik te laat om een nieuwe te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |