and DAMN proud of itquote:
CDP is tofquote:
Terwijl Tania en ik juist twee enorm toffe 23-01 users zijnquote:
31-01 roelt meer...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl Tania en ik juist twee enorm toffe 23-01 users zijn.
Toen was ik ook uitgerekend hoor, dusseh....quote:
Die gaat in mn sigquote:
Ze is er wel érg weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:37 schreef BVO het volgende:
Anyway, Tania hoort minstens in de top 15.
Kijk je wel uit?quote:
Nee hoor, dit spel is nu toch voorbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk je wel uit?
Je post hier: [HOMO] topic User Tournament #4 Defeated but not demotivated en je noemt me tof.
Heb je geen reputatie waar je aan moet denken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, dit spel is nu toch voorbij..
Oh, dat was trouwens niet een verkapte "uit-de-kast-kom-post" als je dat soms dachtquote:
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat was trouwens niet een verkapte "uit-de-kast-kom-post" als je dat soms dacht![]()
.
Dat mag jij doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
Verzinnen we nog een mooi verhaaltje voor Tom?
Ohja. Die was ook tof geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag jij doen! Of eigenlijk had Andiyan dat moeten doen, dat hij Marescha kreeg en ik niet
!
Ik moet je teleurstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeld
Matigjes hoor, Tom verdient meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:50 schreef Andiyan het volgende:
Maar goed, dat denken we er dan maar bij.Heb het maar in de uitslag gezet.
![]()
Zal ik de exit nog maar ff veranderen dan? Dan is het ook zó origineel en spontaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Matigjes hoor, Tom verdient meer..
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:55 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik de exit nog maar ff veranderen dan? Dan is het ook zó origineel en spontaan.![]()
Ok, dan moet je al die zeikposts maar ff verwijderen, like nothing happenedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |