Hij zei het op basis van mijn verhaal en erfelijkheden die voorkomen in de familie..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:17 schreef leonieke het volgende:Vervelend nieuws
Mijn gynaecologe reageerde ook zo toen ze de resultaten van mijn bloedonderzoek te zien kreeg. Na de inwendige echo was ze zeker.
Ik hoop langs de ene kant dat je bij de gyn heel wat meer duidelijkheid krijgt, maar anderzijds hoop ik natuurlijk nog meer dat die duidelijkheid gewoon positief nieuws zou zijn![]()
Maar wat ik me afvraag: als die endocrinoloog nog bloed moest prikken, waardoor denkt hij dan dat het pcos is? Door jouw verhaal en de symptomen?
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:18 schreef DuchessX het volgende:
Wat ik mij afvraag; is het persé zo dat wanneer je PCO hebt je dan ook altijd diabetes krijgt?
Ja, net zoals overbeharing dat ook is, maar niet iedereen met PCOS heeft daar last van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik dacht juist dat diabetes een voortvloeisel van PCOS was.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef DuchessX het volgende:
Er is een zgn 'stralenkrans' geconstateerd bij de gyneacoloog.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef DuchessX het volgende:
Er is een zgn 'stralenkrans' geconstateerd bij de gyneacoloog.
Terug naar de internist...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
*dikke knuf*![]()
En wat zijn de volgende stappen?
Hihi, dat zou ik ook wel willen! Maar die vlieger gaat vast weer niet opquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef leonieke het volgende:
Ik heb echt totaal geen ervaring met een cysteKan je dus jammergenoeg niet helpen.
Al hoop ik wel mee dat de cyste uit zichzelf verdwijnt en dat je heel erg zwanger zou zijn. Zou super zijn!
Zolang?!! En dat met medicatie? Jezus. Dat is om gek van te worden!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:24 schreef leonieke het volgende:
Vreselijk, hé...
Ik zit ondertussen al op dag 64 van mijn cyclus. Een mens zou er moe van worden...
Waarom heb je dan maar 1 clomid? Maak je wel eieren aan dan? Ik heb met 1 clomid mega eieren (35 mm)quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:32 schreef leonieke het volgende:
Deze cyclus was het 'maar' 5 x 1 clomid... Laat ons duidelijk zijn: dit werkt niet voor mij![]()
Nog twee weken en dan heb ik weer een afspraak bij de dokter. Hopelijk dan meer nieuws.
En zwanger ben ik niet, daar heb ik vandaag het bewijs van gezien op een tv-schermpje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |