quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
Juistem! Dus: wanneer ben je verliefd?
Wanneer je vaker dan gemiddeld aan iemand denkt? Wanneer je het kut vindt als iemand zonder gedag te zeggen van MSN gaat? Wanneer je 'vlinders' krijgt van/bij iemand? Wanneer je alles voor iemand wilt zijn?
Meerdere antwoorden mogelijk
Wat zijn nou de kenmerken van verliefdheid?
Ja, een vriend van me, paar dagen geleden....quote:
Dat is een mooie!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je alle problemen te lijf kan gaan,vlinders in je buik voelt,niet kan eten ,niet kan slapen en hele dagen zit te dagdromen door alleen maar te denken aan die ene speciale persoon.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je alle problemen te lijf kan gaan,vlinders in je buik voelt,niet kan eten ,niet kan slapen en hele dagen zit te dagdromen door alleen maar te denken aan die ene speciale persoon.![]()
Ik zeg bij deze al mijn hoop in de huidige generatie op...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
Wanneer je het kut vindt als iemand zonder gedag te zeggen van MSN gaat?
In het kader van een aansprekend voorbeeld....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:20 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik zeg bij deze al mijn hoop in de huidige generatie op...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
Zodra je jezelf deze vraag niet meer hoeft te stellen
hehe dan ben je wel vaak verliefd hequote:
Wanneer je als slachtoffer voor die persoon valt en betreffende perfect lijktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
En daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
Ja, zo simpel is het antwoord nouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
Zodra je ze hebt ... voel je dat ... dat hoeft niet omschrevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:40 schreef GF het volgende:
Serieus. Wat zijn vlinders in je buik. Lekkere vage kut omschrijving.
Dus ben ik nooit verliefd geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:48 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Zodra je ze hebt ... voel je dat ... dat hoeft niet omschreven![]()
Welke film was dit ook al weer? Ik kan er niet opkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef JoeyT het volgende:
Voor de 100ste keer
I know it's a cornball thing but love is passion, obsession, someone you can't live without. If you don't start with that, what are you going to end up with? I say fall head over heels. Find someone you can love like crazy and who'll love you the same way back. And how do you find him? Forget your head and listen to your heart. I'm not hearing any heart. Run the risk, if you get hurt, you'll come back. Because, the truth is there is no sense living your life without this. To make the journey and not fall deeply in love -- well, you haven't lived a life at all. You have to try. Because if you haven't tried, you haven't lived... Stay open. Who knows? Lightning could strike.
tja, als je twijfelt denk ik niet dat je het bent, anders zou je het wel weten lijkt mequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef PAA-053 het volgende:
Maar stel nou dat je twijfelt maar wel sterkere gevoelens voor iemand hebt dan normaal. Verliefd of niet?
Volgens de hier genoemde definitie, door Xennia, dus niet.
Ja ik weet het niet. Ik zit met dat probleem dus. Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit 'vlinders' gehad volgens mij. Degene die ik 'leuk vind', daarvan voelt het niet alsof ik er verliefd op ben, maar toen ie iemand anders leuk vond had ik opeens wel heel erg de pest in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef PAA-053 het volgende:
Maar stel nou dat je twijfelt maar wel sterkere gevoelens voor iemand hebt dan normaal. Verliefd of niet?
Volgens de hier genoemde definitie, door Xennia, dus niet.
Je kan ook verliefd zijn zonder het je zelf te realiseren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, als je twijfelt denk ik niet dat je het bent, anders zou je het wel weten lijkt me
Ik ben er na tweeënhalf jaar nog niet uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef paparia het volgende:
Gewoon meer tijd doorbrengen met die persoon en dan merk je vanzelf wel of je nu verliefd bent of niet.
Eeuhm tja,quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ben er na tweeënhalf jaar nog niet uit![]()
Perfect verwoord!!!! Daarbij....uhm veel bellen en sms'enquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
idd voor de oplettende usersquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef PAA-053 het volgende:
Je quote uit CC - Verliefd is natuurlijk ook erg toepasselijk
Nee, dan ben je ordinair.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:24 schreef foktastic het volgende:
als je zijn/haar naam op je lichaam tatoeeert.![]()
Vrouwen kunnen ook mastuberen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:18 schreef Jajong het volgende:
Als je 3 op 1 volgende keren masturbeert terwijl je aan haar denkt.
bij vrouwen weet ik t niet.
* Observant verliest die behoefte juist alssie verliefd is... 'tis heel gek misschien, maar wel waar...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:18 schreef Jajong het volgende:
Als je 3 op 1 volgende keren masturbeert terwijl je aan haar denkt.
bij vrouwen weet ik t niet.
Dat hoor ik vaker hoor, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:00 schreef Observant het volgende:
[..]
* Observant verliest die behoefte juist alssie verliefd is... 'tis heel gek misschien, maar wel waar...
Same here.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:00 schreef Observant het volgende:
[..]
* Observant verliest die behoefte juist alssie verliefd is... 'tis heel gek misschien, maar wel waar...
Meet Joe Blackquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef Roa het volgende:
[..]
Welke film was dit ook al weer? Ik kan er niet opkomen![]()
Ik denk gewoon dat niet iedereen even heftig reageert.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef PAA-053 het volgende:
Volgens deze erg mooie beschrijving ben ik nog nooit verliefd geweest, waar ik het an sich best mee eens kan zijn.
Maar komt dit bij elk mens? Of zijn er ook mensen die niet verliefd worden?
Dat zei ik ook altijd.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat niet iedereen even heftig reageert.
Verliefdheid mja das best lastig. Ik kan me wel heeel erg aangetrokken vol naar iemand. Dat je redelijk vaak aan die gene denkt! Of dat het mist om met iemand te praten. Maar of je dat nou verliefdheid kan noemen ik weet het niet. Het is in ieder geval een goede opstap richting verliefdheid!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
Wanneer je vaker dan gemiddeld aan iemand denkt? Wanneer je het kut vindt als iemand zonder gedag te zeggen van MSN gaat? Wanneer je 'vlinders' krijgt van/bij iemand? Wanneer je alles voor iemand wilt zijn?
Meerdere antwoorden mogelijk
En weet je het nu wel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:19 schreef OuTPuT het volgende:
[..]
Verliefdheid mja das best lastig. Ik kan me wel heeel erg aangetrokken vol naar iemand. Dat je redelijk vaak aan die gene denkt! Of dat het mist om met iemand te praten. Maar of je dat nou verliefdheid kan noemen ik weet het niet. Het is in ieder geval een goede opstap richting verliefdheid!!!
trouwens.. ik weet niet of ik verliefd verliefd ben maar heb wel zo van "hmm ik wil haar nu eigk wel weer zien"quote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ook, maar niet alleen NU hoor, ook morgen en overmorgen nog wel, enzovoort
Mooie quote jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:48 schreef Esto het volgende:
Zoals Ronald Giphart beschreef in zijn boek Gala:
Als je een man/vrouw ontmoet en dat je helemaal vol van hem/haar bent en dat je hem/haar voortdurend bij je wilt hebben, dat je over hem/haar wilt vertellen en opscheppen, en dat louter de gedachte aan hem/haar je een verzadigd gevoel geeft – dat is verliefdheid.
![]()
Dat vind ik wel bij verliefdheid horen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef MoChe het volgende:
[..]
trouwens.. ik weet niet of ik verliefd verliefd ben maar heb wel zo van "hmm ik wil haar nu eigk wel weer zien"en waarschijnlijk heb ik dat morgen en overmorgen enz ook nog wel
leuk man, op wie?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef OuTPuT het volgende:
[..]
Ja ik weet het nu wel. Ik ben verliefd!!!! en niet zo'n klein beetje ook.
Aaahhh, wat liefquote:Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef OuTPuT het volgende:
[..]
Ja op zo'n lief meisje. Echt ze laat me smelten!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nooitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
Neuhquote:Wanneer je vaker dan gemiddeld aan iemand denkt?
Welnee!quote:Wanneer je het kut vindt als iemand zonder gedag te zeggen van MSN gaat?
Misschienquote:Wanneer je 'vlinders' krijgt van/bij iemand?
Nooitquote:Wanneer je alles voor iemand wilt zijn?
Geen idee. Dwaas in elkaars ogen kijken?quote:Wat zijn nou de kenmerken van verliefdheid?
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef Biene het volgende:
Je kijkt elkaar in de ogen en je smelt weg, en elke keer als je hem weer in de ogen kijkt voel je weer die intense kriebel in je buik. En als hij je dan na het weekend weer naar huis brengt en je kijkt uit het raam, je ziet hem wegrijden, dan is het eerste wat je denkt en voelt: ik mis hem!!! ik moet weer eens nodig geneukt worden!!! En dat gevoel is zo intens dat het je verdrietig maakt. Als je dan na 1 minuut tegelijk een smsje stuurt met dezelfde inhoud. Ja, dan ben je verliefd. Dan zit je op die roze wolk en dat is zo'n intens mooi gevoel.
Ik heb het 13 keer mogen mee maken. Deze herinneringen koester ik met heel mijn hart, maar ze hebben tegelijkertijd mijn perspectief op liefdeszaken compleet verwoest.
![]()
Omdat ervoor iemand leuk vinden verliefd zijn was voor me en dat liep stukken beter een relatie in dan die verdomde verliefdheid. Ik en verliefd zijn geen geweldige combinatie.quote:
Ik snap werkelijk geen ruk van bovenstaande zin.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omdat ervoor iemand leuk vinden verliefd zijn was voor me en dat liep stukken beter een relatie in dan die verdomde verliefdheid. Ik en verliefd zijn geen geweldige combinatie.![]()
Iemand leuk vinden was verliefd zijn voor me, dat was het 'meest intense gevoel'. Dat 'meest intense gevoel' is nu verliefd geworden, waardoor het voorgaande leuk vinden is gaan heten.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk geen ruk van bovenstaande zin.![]()
Zolang je het zelf nog maar begrijpt.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Iemand leuk vinden was verliefd zijn voor me, dat was het 'meest intense gevoel'. Dat 'meest intense gevoel' is nu verliefd geworden, waardoor het voorgaande leuk vinden is gaan heten.![]()
Verliefd zijn is zo iets machtigs. Je hebt er totaal geen controle over. Je hebt elkaar het hele weekend gezien, het maakt totaal niet uit wat je doet, je wilt alleen maar samen zijn en zo dicht mogelijk bij elkaar. Het hele weekend zoenen, knuffelen en alles wat er bij hoort en je wilt alleen nog maar meer, meer en meer. En vooral: langer, niet stoppen, doorgaan!
Ik weet niet hoe of wat, maar zoals jij het nu zegt lijkt het er meer op dat jij er voorbaat al vanuit gaat dat je geen kans maakt. Volgens mij heeft de grote vraag hoe de ander over jou denkt heel veel invloed op de mate van verliefdheid. Terwijl je, als je bij voorbaat al denkt dat je geen kans maakt, het misschien inderdaad alleen maar als een vervelende 'ziekte' ziet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:24 schreef PhiNiks het volgende:
verliefdheid is helemaal niet mooi... als het van een kant is tenminste. waarom is het er dan vraag ik me af? als het iets is wat zo machtig is dat het ons begrip te boven gaat, waarom zorg die bovenmachtige veroorzaker van verliefdheid er dan niet voor dat mensen altijd in paren verliefd op elkaar worden?
In je eendje voelt het net aan alsof je een virus hebt opgelopen waar je gewoon een paar weken flink van moet uitzieken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:24 schreef PhiNiks het volgende:
verliefdheid is helemaal niet mooi... als het van een kant is tenminste. waarom is het er dan vraag ik me af? als het iets is wat zo machtig is dat het ons begrip te boven gaat, waarom zorg die bovenmachtige veroorzaker van verliefdheid er dan niet voor dat mensen altijd in paren verliefd op elkaar worden?
In je eendje voelt het net aan alsof je een virus hebt opgelopen waar je gewoon een paar weken jaar flink van moet uitzieken.
Johquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef Tranceptor het volgende:
ik ben helemaal niet zoals ik normaal ben.
Iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:26 schreef Roeni3 het volgende:
Ik weet niet hoe of wat, maar zoals jij het nu zegt lijkt het er meer op dat jij er voorbaat al vanuit gaat dat je geen kans maakt. Volgens mij heeft de grote vraag hoe de ander over jou denkt heel veel invloed op de mate van verliefdheid. Terwijl je, als je bij voorbaat al denkt dat je geen kans maakt, het misschien inderdaad alleen maar als een vervelende 'ziekte' ziet.
Oeh, U is in love?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
En je hebt er idd geen controle over, maar dat vind ik geen probleem![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat iedereen dat wel heeft, je twijfelt wat meer en bent de controle iets wat kwijt...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:12 schreef Tranceptor het volgende:
Dat heeft iets naars in zich, ik heb liever controle.![]()
quote:
Dat weet je dus niet en soms zegt de ander zoiets, maar is het niet zo.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:25 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb ook liever controle hoor, maar neem het maar voor lief, het hoort erbij, de ander heeft het ook...
Nou dan heb je een aardige plaat voor je kop, als je dat niet merktquote:Op zondag 12 februari 2006 16:31 schreef Tranceptor het volgende:
Dat weet je dus niet en soms zegt de ander zoiets, maar is het niet zo.![]()
Dat bedoelde ik niet. Soms zegt de ander ook verliefd te zijn en zijn alle tekenen daar en dan is het toch allemaal niet zo.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dan heb je een aardige plaat voor je kop, als je dat niet merkt![]()
Bij sommige mensen stralen de zenuwen en onzekerheid ervan af... merk je helemaal als je met andere mensen erbij bent.
Oh zo, ja dat kan gebeuren... garantie heb je nergens op wat dat betreft.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
Dat bedoelde ik niet. Soms zegt de ander ook verliefd te zijn en zijn alle tekenen daar en dan is het toch allemaal niet zo.![]()
Ik neem geen risico's meer met mijn hart, dat heb ik genoeg gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat kan gebeuren... garantie heb je nergens op wat dat betreft.
Dat is wel minder, maar soms moet je een risico nemen.
Dus je blijft vanaf nu altijd achter de zijlijn staan?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik neem geen risico's meer met mijn hart, dat heb ik genoeg gedaan.![]()
Voorlopig wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus je blijft vanaf nu altijd achter de zijlijn staan?
Ik begrijp het wel hoor, de angst dat het weer stuk loopt...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:35 schreef Tranceptor het volgende:
Als iets je keer op keer niets oplevert en zelfs driemaal scheepsrecht niet meer werkt, dan moet je beseffen dat het er niet inzit en gewoon ophouden met proberen. Dan maar zonder verliefdheid, het verneukt toch mijn hele karakter.![]()
Ik heb dat nooit als iemand gewoon leuk of heel leuk vind, maar als ik verliefd wordt... vergeet het maar.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor, de angst dat het weer stuk loopt...
Bijna iedereen heeft dat, niet zo gek na een paar nare ervaringen.
Misschien heb je ook gewoon wat meer tijd nodig, soms ben je er nog niet aan toe.
Het kan inderdaad weer allemaal fout gaan en dat doet het in de meeste gevallen ook. Het is gewoon vreemd dat als je het allemaal goed bedoeld het feest niet doorgaat en je met slechte bedoelingen verder komt. Het blijft vreemdquote:Ik probeer nu niet te ver vooruit te kijken, geniet van vandaag en verder dan morgen denk ik gewoon niet.
En het kan weer allemaal fout gaan, maar het kan ook goed gaan, wie zal het zeggen...
Als je het niet probeert en continu "wat als..." blijft denken, dan weet je niet wat je misschien bent misgelopen en zul je het je altijd af blijven vragen.
En angst en onzekerheid is klote ja, maar ja dan blijf je iig wel met beide benen op de grond, ipv dat je alleen met een roze bril loopt te zuchten![]()
Zo is het bij mij ook hoor, en als iemand je echt de moeite waard vindt, is het geen moeite om dat te doen en geduldig te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef Tranceptor het volgende:
Ergo, de volgende dame zal me echt moeten veroveren en die muur steen voor steen moeten afbreken. Eigenlijk is het toch jammer dat het zo moet, maar het is niet anders.
Ben het overal mee eens en voel dat nu ook behalve het dikgedrukte, honger blijf ik houdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef Sylvana het volgende:
Als je aan niets anders meer kan denken, constant bij diegene wil zijn, geen honger meer hebt, vlinder in je buik hebt, je alles aan diegene leuk vindt, je niet kunt slapen, je veel over die ander praat tegenover anderen, je veel dagdroomt over diegene, je niet kunt wachten tot de ander terug smst/belt, je je niet kunt concentreren
Ik haak persoonlijk af als ik merk dat een dame een hele grote muur om zich heen heeft staan. Ik vind dat ik meer dan de moeite waard ben voor die dame om in ieder geval even over die muur heen te kijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook hoor, en als iemand je echt de moeite waard vindt, is het geen moeite om dat te doen en geduldig te zijn.
Heeft iemand haast, jammer dan![]()
Achja voor sommige vrouwen moet je gewoon wat meer moeite doen. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Voorwaarde is wel dat de ander net zoveel moeite doet natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik haak persoonlijk af als ik merk dat een dame een hele grote muur om zich heen heeft staan. Ik vind dat ik meer dan de moeite waard ben voor die dame om in ieder geval even over die muur heen te kijken.![]()
Doe jij dat dan ook?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik haak persoonlijk af als ik merk dat een dame een hele grote muur om zich heen heeft staan. Ik vind dat ik meer dan de moeite waard ben voor die dame om in ieder geval even over die muur heen te kijken.![]()
Die vind ik echt heel mooi, En waar!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
En andersom moet het wel voor jou, maar jij naar haar toe nietquote:Op maandag 13 februari 2006 19:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:
Als ik merk dat er geen greintje moeite teveel van de andere kant komt, dan doe ik dat niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En andersom moet het wel voor jou, maar jij naar haar toe niet![]()
Bij mij zitten die twee processen los van elkaar. Ik word verliefd op iemand of ik nu een muur heb of niet. Verliefdheid is sterker dan dat. Ik zou dat knopje graag uitzetten, maar gelukkig word ik zelden verliefd.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef Tasha het volgende:
Precies. Ik heb een muur. Door schade en schande. En ik neem pas het genoegen die te laten zakken als iemand moeite neemt mij te leren kennen.
En als ik zelf in kan schatten wat voor soort vis ik in de kuip heb zeg maar
En ik vind van mezelf dat ik daar niet minder van word.
Ik word dan ook niet makkelijk verliefd. Maar als ik het wel ben... berg je
Daar lijkt het wel op he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef 1603 het volgende:
Ze heeft me, en ik haar niet. Ik verdwaal ergens tweede afslag links in die ogen. Kom niet meer terug, maar verdrink verder. Elk woord is eigenlijk één te veel, haar ogen behoeven geen nadere beschrijving. De sterren keren zich om bij het zien van zoveel schoonheid. Haar ogen schrijven haar persoonlijkheid. Haar lach, haar alles.Heeft ze zelf wel door hoe oogverblindend mooi ze eigenlijk is? Ik hoop dat ze mijn hand vasthoudt. Zij lacht om parels. Zij is echt. Ik heb me jaren niet zo gevoeld. Hopeloos. Help mij.
Ben ik nou verliefd?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op he.
Het antwoord wist je al; je wilde hier alleen even een leuk stukje proza neerkwakken.
Misschien verwachten veel vrouwen dat de man de eerste stapt zet, maar zo erg is dat toch niet. En dat is meer een beetje traditie, dan echt lui zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:13 schreef Tranceptor het volgende:
Het staat echter algemeen bekend dat vrouwen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en zeer passief zijn. De man moet het meeste toch nog steeds doen. Ik pas daarvoor. Ik ben geen Leger des Heils, dat is een stukje verderop.![]()
Tradities zijn er om doorbroken te worden, een sterk staaltje oostindische emancipatie is dat. Dan kunnen ze in ieder lang gaan wachten, want ik ga niet per sé de eerste stap zetten. De meeste vrouwen hebben anders ook een grote bek, maar als het daarop aankomt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien verwachten veel vrouwen dat de man de eerste stapt zet, maar zo erg is dat toch niet. En dat is meer een beetje traditie, dan echt lui zijn...
Het verschil tussen mannen en vrouwen is simpel! Een beetje vrouw heeft altijd interesse, een man moet interesse opwekken/maken. Nu is dat niet zo'n probleem an sich als vrouwen niet zo ontiegelijk vast zouden zitten in hun rare 16de eeuwse veroveringsideeen. De enige die te veroveren is dat ben ik, voor de rest heb ik niets te bewijzen.quote:En als jij alléén maar moeite moet doen, ja dat is weer heel iets anders...Moet van 2 kanten komen natuurlijk. Maar een kleine eerste stap is niet teveel gevraagd lijkt me.
Doe ik zelf ook, vind ik geen moeite en werpt z'n vruchten af.![]()
Mannen kunnen er ook wat van, eindeloos afwachten "ja een meid als jij, had m'n kans op 2% ingeschat, nooit gedacht dat je me zou zien zitten" "je kunt wel beter krijgen"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
Tradities zijn er om doorbroken te worden, een sterk staaltje oostindische emancipatie is dat. Dan kunnen ze in ieder lang gaan wachten, want ik ga niet per sé de eerste stap zetten. De meeste vrouwen hebben anders ook een grote bek, maar als het daarop aankomt...
Dat weet ik, maar ook ik draag mijn steentje bij aan liefdadigheidswerk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef -Delta- het volgende:
"ja een gozer als jij, had m'n kans op 2% ingeschat, nooit gedacht dat je me zou zien zitten" "je kunt wel beter krijgen"![]()
![]()
Sorry ik ben al voorzienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
Dat weet ik, maar ook ik draag mijn steentje bij aan liefdadigheidswerk.![]()
Welnee, het is wel luiheidquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien verwachten veel vrouwen dat de man de eerste stapt zet, maar zo erg is dat toch niet. En dat is meer een beetje traditie, dan echt lui zijn...
Als het niet lukt:quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:45 schreef PhiNiks het volgende:
ik dacht ook dat ik een dikke muur had, na het laatste fiasco... en toen kwam zij daar mijn leven binnenlopen. mijn muur verdween als sneeuw voor de zon. Nu haar muur nog...
Ik vind dat niet samenhangen met traditioneel denken/gedrag, meer met goed fatsoen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:25 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het gewoon leuker als mannen mij versieren. Maar ik val dan ook stiekem op wat traditionelere mannen die het leuk vinden om de deur voor je open te houden of zo, en ie trek je ook niet met te veel initiatief =P
Dus dat is verliefdheid? Ik dacht dat het meer te maken had met de dame in kwestie zelf?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef tommie_b het volgende:
Als je het niet erg vind dat het zaad van de buurman nog in dr haar zit?
Ik had ook een keer gekookt voor een dame die bijna niets at. Nu snap ik eindelijk waarom.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef Fahrion het volgende:
Niet kunnen eten en zenuwachtig is bekend...
Had mijn lover op een van de first dates heerlijk gekookt, kreeg ik het niet weg!!!
Haha knap lullig is dat.
De algemene mannen-het-is-lente-geilheid bedoel je?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef Polen het volgende:
Meestal in het voorjaar.
Zo gesteld lijkt het zo negatief.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De algemene mannen-het-is-lente-geilheid bedoel je?
Voor de vrouwtjes die normaal nooit 1 blik toegeworpen krijgen is het altijd wel weer leuk als het lente wordt.quote:
Is dat werkelijk zo of vind je het zo wel lekker klinken?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Voor de vrouwtjes die normaal nooit 1 blik toegeworpen krijgen is het altijd wel weer leuk als het lente wordt.
Ben je werkelijk een man of vond je het lekker klinken?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:06 schreef Polen het volgende:
Is dat werkelijk zo of vind je het zo wel lekker klinken?
Oke, het leek me een algemeen bekend iets.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Polen het volgende:
Ik ben zeker een man en herken je beschrijving niet. Derhalve vraag ik na. Het zou namelijk kunnen zijn dat je je eigen gedrag pas ziet als een ander het aanwijst. Helder?
T'is allemaal niet negatief. Mannen -> zomer in de bol -> complimenteusquote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef Polen het volgende:
Waarop ik natuurlijk moet melden dat negen achtste van vrouwelijk nederland bij de eerste glimp zon ook alle beschaafde kleding in de kast flikkert en de meest, eh, uitdagende kleding tevoorschijn tovert..
Ik zie daarnaast nog steeds niet in waarom dat negatief zou zijn.
Behalve dan dat er van dat soort capriolen weer lelijke mensen bijkomen, natuurlijk...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
T'is allemaal niet negatief. Mannen -> zomer in de bol -> complimenteus
Vrouwen -> lelijk of niet lelijk -> aandacht krijgen
De cirkel is weer rond
eigenlijk wel gek, dat (evolutietheorie enzo) er nog steeds lelijke mensen zijn, toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:32 schreef Polen het volgende:
[..]
Behalve dan dat er van dat soort capriolen weer lelijke mensen bijkomen, natuurlijk...
*zucht*quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
eigenlijk wel gek, dat (evolutietheorie enzo) er nog steeds lelijke mensen zijn, toch?
Ervanuitgaande dat 8 op de 10 vrouwen er niet van opknapt met minder kleding.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef Polen het volgende:
Waarop ik natuurlijk moet melden dat negen achtste van vrouwelijk nederland bij de eerste glimp zon ook alle beschaafde kleding in de kast flikkert en de meest, eh, uitdagende kleding tevoorschijn tovert..
Ik zie daarnaast nog steeds niet in waarom dat negatief zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |