quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
Juistem! Dus: wanneer ben je verliefd?
Wanneer je vaker dan gemiddeld aan iemand denkt? Wanneer je het kut vindt als iemand zonder gedag te zeggen van MSN gaat? Wanneer je 'vlinders' krijgt van/bij iemand? Wanneer je alles voor iemand wilt zijn?
Meerdere antwoorden mogelijk
Wat zijn nou de kenmerken van verliefdheid?
Ja, een vriend van me, paar dagen geleden....quote:
Dat is een mooie!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je alle problemen te lijf kan gaan,vlinders in je buik voelt,niet kan eten ,niet kan slapen en hele dagen zit te dagdromen door alleen maar te denken aan die ene speciale persoon.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je alle problemen te lijf kan gaan,vlinders in je buik voelt,niet kan eten ,niet kan slapen en hele dagen zit te dagdromen door alleen maar te denken aan die ene speciale persoon.![]()
Ik zeg bij deze al mijn hoop in de huidige generatie op...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
Wanneer je het kut vindt als iemand zonder gedag te zeggen van MSN gaat?
In het kader van een aansprekend voorbeeld....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:20 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik zeg bij deze al mijn hoop in de huidige generatie op...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
Zodra je jezelf deze vraag niet meer hoeft te stellen
hehe dan ben je wel vaak verliefd hequote:
Wanneer je als slachtoffer voor die persoon valt en betreffende perfect lijktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
Wat zijn nou de kenmerken van verliefdheid?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
En daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
Ja, zo simpel is het antwoord nouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef Xennia het volgende:
Zodra je ze hebt ... voel je dat ... dat hoeft niet omschrevenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:40 schreef GF het volgende:
Serieus. Wat zijn vlinders in je buik. Lekkere vage kut omschrijving.
Dus ben ik nooit verliefd geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:48 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Zodra je ze hebt ... voel je dat ... dat hoeft niet omschreven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |