Succesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren
Ik ga horizontaal.
*stevig knuffel*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef Waxxer het volgende:
Het is koud op de fietsben aan het opw-w-w-w-warmen
Is z'n thuishulp er niet dan?quote:
En die kreeg vervolgens pech?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:13 schreef petre86 het volgende:
gnaaf
mijn band is lek, dus ik moest met de bus
met 2x 3-kleuren ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:12 schreef Weemz het volgende:
Zo, ik heb net 2 3-kleuren cakes gemaakt, benieuwd hoe die uit de oven komen.
Nee!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
alwéér keelpijn.. volgens mij zit er gewoon een tumor in ofzo
Ik zal voorzichtig doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
Maar maak me niet te heet he?
Graag gedaan, Waxje.quote:
Gewoon, chocola en...? Wat is de derde kleur?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:12 schreef Weemz het volgende:
Zo, ik heb net 2 3-kleuren cakes gemaakt, benieuwd hoe die uit de oven komen.
Vind ik welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
Hoor ik bij de oude garde van deze reeks?
de jongste ouderlingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
Hoor ik bij de oude garde van deze reeks?
Wiet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon, chocola en...? Wat is de derde kleur?
quote:hey man
hoesie?
je ziet er best hot uit...
misschien kunnen we eens chatten ofzo: impalla76@hotmail.com
laters,
vince
amsterdam
http://www.gaydar.nl/impalla
Ik ga mijn best doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Masseer m'n rug gelijk ffhet wordt zo wel een beetje inschikken, maar...
Aan jou de eer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar mag wel wat napalm overheen.
Ik kom zelfs regelmatig tegen dat mensen hun 06 nummer achterlaten. Ik dacht dat je dat normaal geproken pas deed als je of iemand zo aardig vind dat je z'n stem wil horen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aan jou de eer.
Ik heb heel netjes terug gestuurd:
Geen interesse.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kom zelfs regelmatig tegen dat mensen hun 06 nummer achterlaten. Ik dacht dat je dat normaal geproken pas deed als je of iemand zo aardig vind dat je z'n stem wil horen?
Lekker bellen met hemquote:
Slaap ze.quote:
En bedankt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
oehoe
lekker beeeellen met elkaar
(ja ik ben een nachtmensheeeeeerrrlijk ook, die Cupido-tv borsten op RTL4)
proestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
oehoe
lekker beeeellen met elkaar
(ja ik ben een nachtmensheeeeeerrrlijk ook, die Cupido-tv borsten op RTL4)
Vanmiddag toen ik boodschappen deed, liep ik door een stukje overdekt winkelcentrum, en daar kwam Berend Botje ofzo door de speakers. Dus ik had dat de hele tijd in mijn hoofd en opeens denk ik: hoe krijg ik DAT in de godesnaam in mijn hoofd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En bedankt.
Nu zing ik t komende uur niets anders.
Egniequote:
En ik mag je niet bellen.quote:
Daarom ja. Belfobiequote:
heb ik ookquote:
Wacht maar.quote:
*hoerige stem opzet*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
proestdie zongen we altijd heel hard mee
wil je me vn achteren neuken? dan draai ik mij even om!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hoerige stem opzet*
Nul-negen-nul-zes nul-SEX-SEX-SEX ááááááhhhhhh????!!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wil je me vn achteren neuken? dan draai ik mij even om!!!
Rare kleuren...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:26 schreef Weemz het volgende:
Allebei: rood / groen / blauw
Hoezo? Dat zijn de primaire emissie kleurenquote:
quote:
na uitgaan tellsell en sexreclames kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef Jerruh het volgende:blubje
09060506, dat is een lekker nummertje!
Lijkt me wel handig ja...anders wordt het zo lastig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wil je me vn achteren neuken? dan draai ik mij even om!!!
ik wil dat altijd nog een keer opnemenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
na uitgaan tellsell en sexreclames kijken
ik mis tineke zo
gogo gadget "arm"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja...anders wordt het zo lastig.
die komt nog zoooo vaak op tv.... vanmiddag nog!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
na uitgaan tellsell en sexreclames kijken
ik mis tineke zo
*hoerige stem opzet*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo met übergeil aan een gummiknuppel likken
Ben je ook zo heet schatje? Bel me NUaaah!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hoerige stem opzet*
Kom jij maar eens bij Agentje Loes, stouterd!!! ik zal je met mijn tepels visiteren, aaaaaaaahhhh???!!!!![]()
Als het nou een vent was, zou ik het wel weten... *uniformen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo met übergeil aan een gummiknuppel likken
Trustequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het nou een vent was, zou ik het wel weten... *uniformen...*
Maar ik ga slapen, morgen weer een dag, doeg.
Ja aaahhhh want ik ben geknuffeld door Vlarp en CDP mmmmwwwooooohhhhhh, ik bel je schatje! Kom je oooooooooooookkkkaaaaahhhhhh???!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben je ook zo heet schatje? Bel me NUaaah!
Zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja aaahhhh want ik ben geknuffeld door Vlarp en CDP mmmmwwwooooohhhhhh, ik bel je schatje! Kom je oooooooooooookkkkaaaaahhhhhh???!!!![]()
![]()
Ik kan wel zulke spotjes gaan inspreken geloof ik
"Yoow, die doen we even over", brult er dan een stem door de luidsprekers. ,,Take vijf."
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Waxx, wat kun je dat goed
je bent geen verz.agent, gewoon een callhoer!
Ik heb het helemaal verpest met alles hequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg.
Het was een knuffel.
Niet meer, anders voed ik petertjes beeldvorming weer.
Goedemiddag. Ik ben Waxxer, 26 jaar, callhoer van beroep.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Callhoer!!
![]()
Had ik dat met een strak gezicht moeten vertellen aan die tafel....
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:16 schreef Jerruh het volgende:
geile zwarte vrouwen met sappige roze kutjes
tot zover mijn smaak voor rosbief...
Wát? Al 26 jaar callhoer als beroep?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedemiddag. Ik ben Waxxer, 26 jaar, callhoer van beroep.![]()
,,Callhoer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedemiddag. Ik ben Waxxer, 26 jaar, callhoer van beroep.![]()
*ruikt aan je haar*quote:
Er staat zowaar een KOMMAquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wát? Al 26 jaar callhoer als beroep?
OMG volgens mij zit ik alleen maar de hele tijd als een geit te lachen bij die meetingquote:
Nog niet hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal verpest met alles he![]()
Met álles.....
Ja, ik ga mn haar morgen wassenquote:
Nee wax!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG volgens mij zit ik alleen maar de hele tijd als een geit te lachen bij die meeting![]()
Ik jat ergens wat valium van tevoren, denk ik.
Ooohhh zoooo... ja nou, ach, hóp, dan geven we gewoon wat de mensen willenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog niet hoor.
Ik wens hem alleen geen voer te geven.
Geitjes zijn liefquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG volgens mij zit ik alleen maar de hele tijd als een geit te lachen bij die meeting![]()
Ik jat ergens wat valium van tevoren, denk ik.
Ja maar dan lach ik dat hele terras bij elkaarquote:
"Schattig Karate-Katje"quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ik ga mn haar morgen wassenMorgen ga ik er veel gel in doen om ubermodieus over te komen bij de gays bij het coc Rotterdam
Wat ik daar ga doen..........?
(Wat prefereer jij: schattig karateka'tje van me of schattig twijfelkontje van me)
Nou en.. dan hebben we wel lolquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan lach ik dat hele terras bij elkaar
Of terras![]()
Die hele Dungeon en/of de dinges waar we dan zijn.
I will NOT be your mancunt dearquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmmm, boypussy schijnt toch ene term te zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |