quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wil je me vn achteren neuken? dan draai ik mij even om!!!
Rare kleuren...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:26 schreef Weemz het volgende:
Allebei: rood / groen / blauw
Hoezo? Dat zijn de primaire emissie kleurenquote:
quote:
na uitgaan tellsell en sexreclames kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef Jerruh het volgende:blubje
09060506, dat is een lekker nummertje!
Lijkt me wel handig ja...anders wordt het zo lastig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wil je me vn achteren neuken? dan draai ik mij even om!!!
ik wil dat altijd nog een keer opnemenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
na uitgaan tellsell en sexreclames kijken
ik mis tineke zo
gogo gadget "arm"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja...anders wordt het zo lastig.
die komt nog zoooo vaak op tv.... vanmiddag nog!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
na uitgaan tellsell en sexreclames kijken
ik mis tineke zo
*hoerige stem opzet*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo met übergeil aan een gummiknuppel likken
Ben je ook zo heet schatje? Bel me NUaaah!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hoerige stem opzet*
Kom jij maar eens bij Agentje Loes, stouterd!!! ik zal je met mijn tepels visiteren, aaaaaaaahhhh???!!!!![]()
Als het nou een vent was, zou ik het wel weten... *uniformen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo met übergeil aan een gummiknuppel likken
Trustequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het nou een vent was, zou ik het wel weten... *uniformen...*
Maar ik ga slapen, morgen weer een dag, doeg.
Ja aaahhhh want ik ben geknuffeld door Vlarp en CDP mmmmwwwooooohhhhhh, ik bel je schatje! Kom je oooooooooooookkkkaaaaahhhhhh???!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben je ook zo heet schatje? Bel me NUaaah!
Zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja aaahhhh want ik ben geknuffeld door Vlarp en CDP mmmmwwwooooohhhhhh, ik bel je schatje! Kom je oooooooooooookkkkaaaaahhhhhh???!!!![]()
![]()
Ik kan wel zulke spotjes gaan inspreken geloof ik
"Yoow, die doen we even over", brult er dan een stem door de luidsprekers. ,,Take vijf."
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Waxx, wat kun je dat goed
je bent geen verz.agent, gewoon een callhoer!
Ik heb het helemaal verpest met alles hequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg.
Het was een knuffel.
Niet meer, anders voed ik petertjes beeldvorming weer.
Goedemiddag. Ik ben Waxxer, 26 jaar, callhoer van beroep.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Callhoer!!
![]()
Had ik dat met een strak gezicht moeten vertellen aan die tafel....
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:16 schreef Jerruh het volgende:
geile zwarte vrouwen met sappige roze kutjes
tot zover mijn smaak voor rosbief...
Wát? Al 26 jaar callhoer als beroep?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedemiddag. Ik ben Waxxer, 26 jaar, callhoer van beroep.![]()
,,Callhoer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedemiddag. Ik ben Waxxer, 26 jaar, callhoer van beroep.![]()
*ruikt aan je haar*quote:
Er staat zowaar een KOMMAquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wát? Al 26 jaar callhoer als beroep?
OMG volgens mij zit ik alleen maar de hele tijd als een geit te lachen bij die meetingquote:
Nog niet hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal verpest met alles he![]()
Met álles.....
Ja, ik ga mn haar morgen wassenquote:
Nee wax!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG volgens mij zit ik alleen maar de hele tijd als een geit te lachen bij die meeting![]()
Ik jat ergens wat valium van tevoren, denk ik.
Ooohhh zoooo... ja nou, ach, hóp, dan geven we gewoon wat de mensen willenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog niet hoor.
Ik wens hem alleen geen voer te geven.
Geitjes zijn liefquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG volgens mij zit ik alleen maar de hele tijd als een geit te lachen bij die meeting![]()
Ik jat ergens wat valium van tevoren, denk ik.
Ja maar dan lach ik dat hele terras bij elkaarquote:
"Schattig Karate-Katje"quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ik ga mn haar morgen wassenMorgen ga ik er veel gel in doen om ubermodieus over te komen bij de gays bij het coc Rotterdam
Wat ik daar ga doen..........?
(Wat prefereer jij: schattig karateka'tje van me of schattig twijfelkontje van me)
Nou en.. dan hebben we wel lolquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan lach ik dat hele terras bij elkaar
Of terras![]()
Die hele Dungeon en/of de dinges waar we dan zijn.
I will NOT be your mancunt dearquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmmm, boypussy schijnt toch ene term te zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |