quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wil je me vn achteren neuken? dan draai ik mij even om!!!
Rare kleuren...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:26 schreef Weemz het volgende:
Allebei: rood / groen / blauw
Hoezo? Dat zijn de primaire emissie kleurenquote:
quote:
na uitgaan tellsell en sexreclames kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef Jerruh het volgende:blubje
09060506, dat is een lekker nummertje!
Lijkt me wel handig ja...anders wordt het zo lastig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wil je me vn achteren neuken? dan draai ik mij even om!!!
ik wil dat altijd nog een keer opnemenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
na uitgaan tellsell en sexreclames kijken
ik mis tineke zo
gogo gadget "arm"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja...anders wordt het zo lastig.
die komt nog zoooo vaak op tv.... vanmiddag nog!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
na uitgaan tellsell en sexreclames kijken
ik mis tineke zo
*hoerige stem opzet*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo met übergeil aan een gummiknuppel likken
Ben je ook zo heet schatje? Bel me NUaaah!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hoerige stem opzet*
Kom jij maar eens bij Agentje Loes, stouterd!!! ik zal je met mijn tepels visiteren, aaaaaaaahhhh???!!!!![]()
Als het nou een vent was, zou ik het wel weten... *uniformen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo met übergeil aan een gummiknuppel likken
Trustequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het nou een vent was, zou ik het wel weten... *uniformen...*
Maar ik ga slapen, morgen weer een dag, doeg.
Ja aaahhhh want ik ben geknuffeld door Vlarp en CDP mmmmwwwooooohhhhhh, ik bel je schatje! Kom je oooooooooooookkkkaaaaahhhhhh???!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben je ook zo heet schatje? Bel me NUaaah!
Zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja aaahhhh want ik ben geknuffeld door Vlarp en CDP mmmmwwwooooohhhhhh, ik bel je schatje! Kom je oooooooooooookkkkaaaaahhhhhh???!!!![]()
![]()
Ik kan wel zulke spotjes gaan inspreken geloof ik
"Yoow, die doen we even over", brult er dan een stem door de luidsprekers. ,,Take vijf."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |