Je hebt toevallig geen nest jongen erbij weggedaan ? (als het een kattin is bv)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Weet je wat het gekke is, mijn kat heb ik al 7 jaar, en hij heeft nog nooit zo gedaan. Hij bemoeit zich trouwens heel erg veel met mij (ons), alsof hij een beschermer is of zo. Het lijkt soms ook net alsof hij mens wil zijn![]()
Ja....waarom moet alles altijd meetbaar zijn? Hoe vind je dat dan dat sommigen denken dat hij gek geworden isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij kent jouw katten het beste en ik ben ook overtuigd hoor dat ze entiteiten/aanwezigheden kunnen spotten of aanvoelen.
Hij is altijd al heel aanhankelijk geweest, maar voor de zekerheid gaan we wel naar de dierenarts, bedanktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je hebt toevallig geen nest jongen erbij weggedaan ? (als het een kattin is bv)
Mogelijk is het beest ook gewoon ziek zelfs, een van onze katten kwam destijds ook enorm aanhankelijk de weken voordat er een duidelijk kankergezwel te voorschijn kwam ... (alsof het beest "afscheid" aan het nemen was)
Ik weet niet hoe oud je kat is, maar katten kunnen volgens mij ook dement en daardoor een beetje maf worden.quote:Ik heb mijn kat al zeven jaar, en hij heeft nog nooit zo gedaan. Het is en blijft vreemd naar mijn idee.
Dan moet je het zelfs niet al te ver gaan zoeken, je hebt het beest uit zijn gebruikelijke territorium gehaald ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
. Het is trouwens sinds dat we hier wonen dat hij zo aan het mauwen is.....en nu dit.
ehm...we wonen hier 9 maanden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan moet je het zelfs niet al te ver gaan zoeken, je hebt het beest uit zijn gebruikelijke territorium gehaald ...
Hij is 7 jaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:32 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je kat is, maar katten kunnen volgens mij ook dement en daardoor een beetje maf worden.
wij hebben hier zelfs ooit een overgenomen kat van mijn grootouders gehad die na meer dan een jaar opeens op eigen houtje terugkeerde naar zijn "oorspronkelijke" territorium (toch ettelijke kilometers verderop) katten en het afbakenen van hun territorium is iets wat wij mensen allicht nooit helemaal zullen doorgrondenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ehm...we wonen hier 9 maanden?
Denk het ook niet, nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:42 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan zijn leeftijd.
Ehm. Ik ken dat soort verhalen want ik had zelf zo'n kat. Hij heeft het hier prima naar zijn zin, als hij terug wilde gaan had hij dat allang gedaan. Hij is weleens per ongeluk door de buitendeur weggelopen en naar buiten gegaan maar toen ik hem ben gaan zoeken kwam hij naar me toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
wij hebben hier zelfs ooit een overgenomen kat van mijn grootouders gehad die na meer dan een jaar opeens op eigen houtje terugkeerde naar zijn "oorspronkelijke" territorium (toch ettelijke kilometers verderop) katten en het afbakenen van hun territorium is iets wat wij mensen allicht nooit helemaal zullen doorgronden
Het lijkt mij in elk geval wel dé verklaring voor zijn "mauwen" te zijn hoor.
Je bent in de war met een hond, katten zien wel kleuren, honden niet....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:34 schreef bonke het volgende:
katten zien toch ook geen kleuren maar ze kijken in grijstinten ?
Hangt er vanaf, katten zien alleen kleuren als er veel licht is. (tenminste dan kunnen ze ze toch van elkaar onderscheiden) Op het moment dat het "donkerder" wordt zien katten niet meer in kleur (maar blijven ze dus wél nog zien in het donker)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent in de war met een hond, katten zien wel kleuren, honden niet....
ws een verstopping, dan moet je zijn chakra's effe doorraggen, modus, komt alles weer goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:04 schreef Modus het volgende:
Het auraveld van míjn kat is zwart-wit. [afbeelding].
Op aanraden van het buurtmedium hier om de hoek laat ik hem al sinds 4 weken elke nacht slapen precies in het midden onder zo'n piramidevormige constructie op een bedje van maretakbladen gekweekt tussen 1981 en 1993, maar tot nu toe tevergeefs. Dat consult was een aanbieding, slechts ¤ 275 per kwartier, terwijl het normaal het dubbele gerekend wordt. Voor zoveel geld zullen ze toch geen onzin vertellen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:08 schreef milagro het volgende:
ws een verstopping, dan moet je zijn chakra's effe doorraggen, modus, komt alles weer goed.
Ik hou het toch op geblokkeerde chakra's, modus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Op aanraden van het buurtmedium hier om de hoek laat ik hem al sinds 4 weken elke nacht slapen precies in het midden onder zo'n piramidevormige constructie op een bedje van maretakbladen gekweekt tussen 1981 en 1993, maar tot nu toe tevergeefs. Dat consult was een aanbieding, slechts ¤ 275 per kwartier, terwijl het normaal het dubbele gerekend wordt. Voor zoveel geld zullen ze toch geen onzin vertellen?.
Dit zijn de waarden van de chakra's van uw kat:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik hou het toch op geblokkeerde chakra's, modus.
Mag ik je verwijzen naar de online chakra test?
De antwoorden op de gestelde vragen zijn weer via reiki te verkrijgen.
En ja , ook een kat kun je reiki-en, let op de stand van zijn oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |