abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:30:07 #51
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_34420761
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Weet je wat het gekke is, mijn kat heb ik al 7 jaar, en hij heeft nog nooit zo gedaan. Hij bemoeit zich trouwens heel erg veel met mij (ons), alsof hij een beschermer is of zo. Het lijkt soms ook net alsof hij mens wil zijn
Je hebt toevallig geen nest jongen erbij weggedaan ? (als het een kattin is bv)
Mogelijk is het beest ook gewoon ziek zelfs, een van onze katten kwam destijds ook enorm aanhankelijk de weken voordat er een duidelijk kankergezwel te voorschijn kwam ... (alsof het beest "afscheid" aan het nemen was)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:31:04 #52
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_34420791
Oh sorry Mirage, natuurlijk mogen wij niet sceptisch zijn over dingen in TRU, hoe stom van me.
Even overnieuw:

Ohh goh, wat geweldig!
Narcist
pi_34420799
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

Jij kent jouw katten het beste en ik ben ook overtuigd hoor dat ze entiteiten/aanwezigheden kunnen spotten of aanvoelen.
Ja....waarom moet alles altijd meetbaar zijn? Hoe vind je dat dan dat sommigen denken dat hij gek geworden is blijkbaar moeten zij nog veel van katten leren.
Kijk, anderen geven info over katten op wetenschappelijke basis, die ik zelfs niet wist. Dat is dan weer interessant. Toch blijf ik er bij dat het vreemd blijft en onverklaarbaar, je voelt het gewoon aan. Het is trouwens sinds dat we hier wonen dat hij zo aan het mauwen is.....en nu dit.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34420835
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Je hebt toevallig geen nest jongen erbij weggedaan ? (als het een kattin is bv)
Mogelijk is het beest ook gewoon ziek zelfs, een van onze katten kwam destijds ook enorm aanhankelijk de weken voordat er een duidelijk kankergezwel te voorschijn kwam ... (alsof het beest "afscheid" aan het nemen was)
Hij is altijd al heel aanhankelijk geweest, maar voor de zekerheid gaan we wel naar de dierenarts, bedankt
Het is een geholpen kater
pi_34420844
quote:
Ik heb mijn kat al zeven jaar, en hij heeft nog nooit zo gedaan. Het is en blijft vreemd naar mijn idee.
Ik weet niet hoe oud je kat is, maar katten kunnen volgens mij ook dement en daardoor een beetje maf worden.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:33:46 #56
pi_34420865
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
. Het is trouwens sinds dat we hier wonen dat hij zo aan het mauwen is.....en nu dit.
Dan moet je het zelfs niet al te ver gaan zoeken, je hebt het beest uit zijn gebruikelijke territorium gehaald ...
pi_34420895
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dan moet je het zelfs niet al te ver gaan zoeken, je hebt het beest uit zijn gebruikelijke territorium gehaald ...
ehm...we wonen hier 9 maanden?
pi_34420911
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:32 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je kat is, maar katten kunnen volgens mij ook dement en daardoor een beetje maf worden.
Hij is 7 jaar.
pi_34420939
Had ooit een kat die zoiets deed bij de buren. Daar kwam ie altijd op visite. Via alle ingangen. Soms via het slaapkamerraam waar ie dan snel en sneaky de plaats van de heer des huizes in bed innam naar de buuf
Die werd dan met een gil wakker en dan hoorde je: MAX!!! Get out a here!!!!!

Maar een keer wilde hij met een van de dochters mee de voordeur door lopen. Dat mocht natuurlijk. Hij was er altijd welkom. Maar op de drempel stond ie stokstijf, zette al zijn haren overeind, kreeg enorme ogen naar een punt bovenaan de trap en schoot er met een gil vandoor.

Was trouwens een ontzettend rare kat. In Zuid Afrika gelooft men nog vaak dat katten bezeten wezens kunnen zijn en daarom zijn veel mensen bang voor katten. En ook voor mensen die veel katten hebben
( ). Door deze kat kon ik me dat nog voorstellen ook. Als hij je aankeek dacht je echt: wie BEN jij?
Hij kon s ochtends naast je op bed gaan zitten, doodstil, en je wakker kijken. brrrrrr.
Zelf de grootste honden waren bang voor hem.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:37:47 #60
pi_34421005
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

ehm...we wonen hier 9 maanden?
wij hebben hier zelfs ooit een overgenomen kat van mijn grootouders gehad die na meer dan een jaar opeens op eigen houtje terugkeerde naar zijn "oorspronkelijke" territorium (toch ettelijke kilometers verderop) katten en het afbakenen van hun territorium is iets wat wij mensen allicht nooit helemaal zullen doorgronden
Het lijkt mij in elk geval wel dé verklaring voor zijn "mauwen" te zijn hoor.
pi_34421131
quote:
Hij is 7 jaar.
Dan ligt het niet aan zijn leeftijd.
pi_34422253
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:42 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Dan ligt het niet aan zijn leeftijd.
Denk het ook niet, nee.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:34:55 #63
64781 bonke
pipo koeie
pi_34422320
katten zien toch ook geen kleuren maar ze kijken in grijstinten ?
pies on joe toe
pi_34422336
Hmm, mijn kat kijkt eigenlijk nooit naar dingen ofzo. Heb het hem iig nooit zien doen. En ik kan best begrijpen dat als jouw kat dat ook nog nooit gedaan heeft, en nu ineens wel, je er dan iets achter gaat zoeken ja. Dat zou ik namelijk ook doen!

Ik geloof trouwens best dat katten rare dingen kunnen zien hoor.
pi_34422370
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

wij hebben hier zelfs ooit een overgenomen kat van mijn grootouders gehad die na meer dan een jaar opeens op eigen houtje terugkeerde naar zijn "oorspronkelijke" territorium (toch ettelijke kilometers verderop) katten en het afbakenen van hun territorium is iets wat wij mensen allicht nooit helemaal zullen doorgronden
Het lijkt mij in elk geval wel dé verklaring voor zijn "mauwen" te zijn hoor.
Ehm. Ik ken dat soort verhalen want ik had zelf zo'n kat. Hij heeft het hier prima naar zijn zin, als hij terug wilde gaan had hij dat allang gedaan. Hij is weleens per ongeluk door de buitendeur weggelopen en naar buiten gegaan maar toen ik hem ben gaan zoeken kwam hij naar me toe.
pi_34422375
Mijn kat ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:40:45 #67
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34422503
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een kat heb gehad die niet deed wat jij omschrijft. Maar wat ze op zo'n moment waarnemen ??? geen enkel idee.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34423354
Ik weet al wat dat krakende geluid is, tis je vriend die zit te snacken uit een zak chips en hij heeft geen zin in om het te delen met je en zit ie dus heel sneaky aan het uiteinde van je bed te eten
pi_34423423
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:34 schreef bonke het volgende:
katten zien toch ook geen kleuren maar ze kijken in grijstinten ?
Je bent in de war met een hond, katten zien wel kleuren, honden niet....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:11:38 #70
pi_34423531
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je bent in de war met een hond, katten zien wel kleuren, honden niet....
Hangt er vanaf, katten zien alleen kleuren als er veel licht is. (tenminste dan kunnen ze ze toch van elkaar onderscheiden) Op het moment dat het "donkerder" wordt zien katten niet meer in kleur (maar blijven ze dus wél nog zien in het donker)
pi_34425637
Het auraveld van míjn kat is zwart-wit. .
pi_34425809
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:04 schreef Modus het volgende:
Het auraveld van míjn kat is zwart-wit. [afbeelding].
ws een verstopping, dan moet je zijn chakra's effe doorraggen, modus, komt alles weer goed.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34426567
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:08 schreef milagro het volgende:
ws een verstopping, dan moet je zijn chakra's effe doorraggen, modus, komt alles weer goed.
Op aanraden van het buurtmedium hier om de hoek laat ik hem al sinds 4 weken elke nacht slapen precies in het midden onder zo'n piramidevormige constructie op een bedje van maretakbladen gekweekt tussen 1981 en 1993, maar tot nu toe tevergeefs. Dat consult was een aanbieding, slechts ¤ 275 per kwartier, terwijl het normaal het dubbele gerekend wordt. Voor zoveel geld zullen ze toch geen onzin vertellen? .
pi_34426799
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:29 schreef Modus het volgende:

[..]

Op aanraden van het buurtmedium hier om de hoek laat ik hem al sinds 4 weken elke nacht slapen precies in het midden onder zo'n piramidevormige constructie op een bedje van maretakbladen gekweekt tussen 1981 en 1993, maar tot nu toe tevergeefs. Dat consult was een aanbieding, slechts ¤ 275 per kwartier, terwijl het normaal het dubbele gerekend wordt. Voor zoveel geld zullen ze toch geen onzin vertellen? .
Ik hou het toch op geblokkeerde chakra's, modus.

Mag ik je verwijzen naar de online chakra test?

De antwoorden op de gestelde vragen zijn weer via reiki te verkrijgen.
En ja , ook een kat kun je reiki-en, let op de stand van zijn oren.
pi_34427310
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik hou het toch op geblokkeerde chakra's, modus.

Mag ik je verwijzen naar de online chakra test?

De antwoorden op de gestelde vragen zijn weer via reiki te verkrijgen.
En ja , ook een kat kun je reiki-en, let op de stand van zijn oren.
Dit zijn de waarden van de chakra's van uw kat:

Zijn stuitchakra heeft een waarde van 25%.
Zijn mildchakra heeft een waarde van 18.75%.
Zijn zonnevlechtchakra heeft een waarde van 18.74%.
Zijn hartchakra heeft een waarde van 24.99%.
Zijn keelchakra heeft een waarde van 18.74%.
Zijn voorhoofdschakra heeft een waarde van 18.74%.
Zijn kruinchakra heeft een waarde van 43.75%.

Geblokkeerde en gesloten chakra's (waarde 0% t/m 25%)

Kijk daar gaan we al! , .
pi_34427408
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Dit zijn de waarden van de chakra's van uw kat:

Zijn stuitchakra heeft een waarde van 25%.
Zijn mildchakra heeft een waarde van 18.75%.
Zijn zonnevlechtchakra heeft een waarde van 18.74%.
Zijn hartchakra heeft een waarde van 24.99%.
Zijn keelchakra heeft een waarde van 18.74%.
Zijn voorhoofdschakra heeft een waarde van 18.74%.
Zijn kruinchakra heeft een waarde van 43.75%.

Geblokkeerde en gesloten chakra's (waarde 0% t/m 25%)

Kijk daar gaan we al! , .
ik zei toch!

effe de pijperager er doorheen en je kat blaft weer als vanouds
pi_34428687
het verbaast me dat niemand het nog gehad heeft over eventuele geluiden die ze horen. Katten horen veel beter dan mensen. Als ze ergens van opkijken dan is het wel van een geluid. Daarna proberen ze met hun ogen te vinden wat ze horen. Ik kan me voorstellen dat, in de jungle die woonwijk heet, een kat vrij veel moeite heeft om allerlei soorten vreemde geluiden te plaatsen. Vooral als dat moet gebeuren in een ruimte waarin deze geluiden, voor ons nauwelijks of niet hoorbaar, lekker rondgalmen/-kaatsen.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:34:09 #78
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34429043
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef MrWilliams het volgende:
het verbaast me dat niemand het nog gehad heeft over eventuele geluiden die ze horen. Katten horen veel beter dan mensen. Als ze ergens van opkijken dan is het wel van een geluid. Daarna proberen ze met hun ogen te vinden wat ze horen. Ik kan me voorstellen dat, in de jungle die woonwijk heet, een kat vrij veel moeite heeft om allerlei soorten vreemde geluiden te plaatsen. Vooral als dat moet gebeuren in een ruimte waarin deze geluiden, voor ons nauwelijks of niet hoorbaar, lekker rondgalmen/-kaatsen.
Dat ook ja, opschrikken van geluiden op frequenties die voor ons niet hoorbaar zijn, ziet er vreemd uit.
En katten ruiken natuurlijk ook stukken beter.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_34429916
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef MrWilliams het volgende:
Als ze eenmaal langer in een huis wonen nemen ze alle geluiden van het huis en de omgeving redelijk voor lief. Mijn katten ( 4 stuks, de jongste is 6) reageren nog niet seens meer op het luidruchtige gepiep van de vaste huismuis op het anrecht. Die kan gewoon zijn eigen leven leiden en hoort blijkbaar nu ook bij het huis.
Alleen bij extreme geluiden zoals een korte periode in december wanneer er wel eens rotjes afgaan spitsen ze een beetje verschrikt de oren. Maar ook dat gaat na een paar dagen weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:18:21 #80
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34430975
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ze eenmaal langer in een huis wonen nemen ze alle geluiden van het huis en de omgeving redelijk voor lief. Mijn katten ( 4 stuks, de jongste is 6) reageren nog niet seens meer op het luidruchtige gepiep van de vaste huismuis op het anrecht. Die kan gewoon zijn eigen leven leiden en hoort blijkbaar nu ook bij het huis.
Alleen bij extreme geluiden zoals een korte periode in december wanneer er wel eens rotjes afgaan spitsen ze een beetje verschrikt de oren. Maar ook dat gaat na een paar dagen weg.
En wat dacht je van de vele hoge, voor de mens onhoorbare frequenties.
Wij horen tot 20.000Hz, katten tot wel 60.000Hz; er zijn veel geluidsbronnen in een woonwijk die dit soort tonen veroorzaken.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:24:15 #81
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_34431203
er zal vast wel een logische verklaring voor zijn.
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:29:42 #82
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34431426
Mijn kat ziet geregeld spoken .. maar dan meer in de vorm dat ze achter hem aan zitten ik bevrijd hem altijd van de spoken die hij wel ziet maar ik niet en vervolgens ben ik zijn held.

Gewoon wegjagen ... kan dat beest ook rustig slapen
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34431617
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Opeens leek hij een tik te krijgen? Want zijn snorharen trilde en hij keek beledigd zoals hij altijd doet.
Ghehe, wel frappant.

Laatst een migraine-aanval (heb ik niet veel), zag toen 's nachts ook wat, te weird voor woorden. Verklaar het zelf als 'kwam/komt door de hoofdpijn'. Suffe was alleen dat mijn kat en ik tegelijk er verschrikt naar keken (slaapt/ligt ook altijd bij mij ).

Voor de rest hoop ik niet dat dat miauwen zegt dat er entiteiten zijn, want dan is mijn huis tjokvol entiteiten. Want miauwen kan ze, maar meestal tegen of met mij, gelukkig . Anders ghostbusters belt!

[ Bericht 1% gewijzigd door sweetgirly op 24-01-2006 23:39:38 ]
pi_34431702
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:34 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ghehe, wel frappant.

Laatst een migraine-aanval (heb ik niet veel), zag toen 's nachts ook wat, te weird voor woorden. Verklaar het zelf als 'kwam/komt door de hoofdpijn'. Suffe was alleen dat mijn kat en ik tegelijk er verschrikt naar keken (slaapt/ligt ook altijd bij ).

Voor de rest hoop ik niet dat dat miauwen zegt dat er entiteiten zijn, want dan is mijn huis tjokvol entiteiten. Want miauwen kan ze, maar meestal tegen of met mij, gelukkig . Anders ghostbusters belt!
pi_34431761
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:29 schreef Mabelle het volgende:
Mijn kat ziet geregeld spoken .. maar dan meer in de vorm dat ze achter hem aan zitten ik bevrijd hem altijd van de spoken die hij wel ziet maar ik niet en vervolgens ben ik zijn held.
Hehe, ja precies
Die van mij rent soms ook alle kanten op alsof ze achtervolgd wordt. Eerst stil en dan sprint ze als een gek van de ene naar de andere kant. Een wereldsprinter is er niets bij.

Volgens mij zijn dat alleen eerder doldwaze buien dan dat er werkelijk een geest met haar speelt.

hoop ik
pi_34431814
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:

Ah, daar heb je hem al

Geweldig
* poes we worden gered, 'who you gonna call...ghostbusters!'

nu ga ik niet meer offtopic
pi_34431864
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ah, daar heb je hem al

Geweldig
* poes we worden gered, 'who you gonna call...ghostbusters!'

nu ga ik niet meer offtopic
Ja ik ga je poes redden ,er zit een geest in
pi_34432012
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:

Ja ik ga je poes redden ,er zit een geest in
Die is flauw (lol )

Wie weet overigens, reïncarnatie van mijn overleden oma ofzo, ja je weet het niet en het is toch truth

met poes spelen gaat
pi_34432073
speel ze
pi_34432133
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:18 schreef Quarks het volgende:

[..]

En wat dacht je van de vele hoge, voor de mens onhoorbare frequenties.
Wij horen tot 20.000Hz, katten tot wel 60.000Hz; er zijn veel geluidsbronnen in een woonwijk die dit soort tonen veroorzaken.
Die lijken er voor mijn katten ook bij te horen. Ze zijn redelijk onverstoorbaar qua geluiden, lijkt het. Ze schieten nooit plots overeind en worden meestal heel rustig wakker. Niet alsof ze een plots geluid horen, ook al kan ik dat niet waarnemen. ze vertonen dat gedrag gewoon niet..

@Sweetgirly..... als hard miauwen voor ons onzichtbare aanwezigheden zou betekenen is het hier wel een drukke boel. Alleen zou het dan zo zijn dat alleen Chippy die dan ziet want die miawt als een opera zangeres (had haar eigenlijk gewoon Callas moeten noemen).

Ze hebben zo allemaal hun eigen maffe eigenschappen. Uniek.
George is een extreem gevoelige kat. Gevoelig voor stemmingen. Als ik in een stressperiode zit, is hij ook gestressed en likt zich kaal en wil niet in de kamer zijn. Als ik lekker in mijn vel zit komt ie er lekker bij liggen.
Hij is daarin haast telepathisch. Anders dan de empatische vermogens van Rosa die weet wanneer ze juist troost moet bieden. Niet op een katse manier. Ook zo'n poes waarvan je denkt: wie ben jij?

Dat katten levendig dromen bewijst Spicy die praat in haar slaap en heel wat avonturen beleeft. Soms heeft ze ook een nachtmerrie waaruit ze wakker wordt en dan getroost wil worden. Maar dan nog is het niet alsof ze wakker wordt van een geluid maar echt gewoon van haar droom. maar wie weet wat ze in haar dromen registreert.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34432159
Ik ga dit topic verlaten dit komt niet goed meer zo
pi_34432190
Mijn oma was ook zo'n iniemienie nl en ging altijd met haar mond wat happen als ze ontspannen/tevreden was. Doet mijn poes precies zo!

De wonderbaarlijke wereld van mijn gekke poes
pi_34432215
Ja kap dan Sweetgirly
pi_34432225
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
doe maar ja gr je shadow
pi_34432259
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:48 schreef donnahvh het volgende:

[..]

doe maar ja gr je shadow
Ziet jou poes geen geesten Donna ?
pi_34432290
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ziet jou poes geen geesten Donna ?
die ziet heel andere dingen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:51:52 #97
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34432326
Dit gaat helemaal nergens meer over..echt bagger dat het weer met slowchat volgeluld moet worden hoor
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34432551
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:46 schreef nokwanda het volgende:

@Sweetgirly..... als hard miauwen voor ons onzichtbare aanwezigheden zou betekenen is het hier wel een drukke boel. Alleen zou het dan zo zijn dat alleen Chippy die dan ziet want die miawt als een opera zangeres (had haar eigenlijk gewoon Callas moeten noemen).
Operazangeres

En precies.
Mijne is een dramaqueen herself. * miauw, miauw...miauw miauw miauw. Om niks soms!
En zo jaloers en eenkennig als weet niet wat .

Moet zeggen dat 's nachts (als de geesten natuurlijk ook wakker zijn ) ze helemaal gek is, zo presteert ze het elke keer om helemaal omhoog in de gordijn te klimmen en daar te blijven hangen . Ik haar telkens afleiden (ja, mijn gordijnen) door met mijn nagels onder het dekbed te gaan, vindt ze leuk, want dan gaat ze prooien. Alleen mijn nachtrust vaart er soms niet wel bij, gezien het dan is van: gordijn, nagels, prooien, stil, weer gordijn, weer nagels, prooien, etc.

Ze laat me soms niet echt slapen zo
quote:
Ze hebben zo allemaal hun eigen maffe eigenschappen. Uniek.
George is een extreem gevoelige kat. Gevoelig voor stemmingen. Als ik in een stressperiode zit, is hij ook gestressed en likt zich kaal en wil niet in de kamer zijn. Als ik lekker in mijn vel zit komt ie er lekker bij liggen.
Hij is daarin haast telepathisch. Anders dan de empatische vermogens van Rosa die weet wanneer ze juist troost moet bieden. Niet op een katse manier. Ook zo'n poes waarvan je denkt: wie ben jij?

Dat katten levendig dromen bewijst Spicy die praat in haar slaap en heel wat avonturen beleeft. Soms heeft ze ook een nachtmerrie waaruit ze wakker wordt en dan getroost wil worden. Maar dan nog is het niet alsof ze wakker wordt van een geluid maar echt gewoon van haar droom. maar wie weet wat ze in haar dromen registreert.
Cool en leuk om te lezen allemaal!
Als ik over haar praat door de telefoon ofzo, dan hoort die van mij het altijd, vooral als ik wat liefs zeg ofzo. Dan gaat ze helemaal nog tevredener liggen . Komediant is het.
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee idd
Katten en ghosts(busters) hé

ik kap al idd , maar leuk onderwerp even * miauw, spin (ja, koter ik)
pi_34432591
Nou ik vind het ook best een boeiend onderwerp hoor
Katten die geesten waarnemen,die van mij slaapt alleen nu
pi_34432799
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:51 schreef displission het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer over..echt bagger dat het weer met slowchat volgeluld moet worden hoor
* kopje geeft

Maar ik vind er, ondanks de wat humor erin, tja het blijven toch maffe beesten die katten, toch wel wat frappants en/of interessants inzitten soms. Zoals verhaal van Nokwanda. Dieren zijn nou eenmaal wat gevoeliger (en zeker anders) soms. Zintuiglijk soms op hun best. Als ze niet liggen te pitten idd (of zelfs dan), want dat doet die van mijn nu ook.

voorbeeld nemen gaat zo maar

En weten wij veel wat dieren soms allemaal zien en/of opmerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')