Nu nog een fotoboek? Ik? Ik heb fotoboek alleen staan er nog geen gitaren inquote:
Ik had het over mijzelf. Toen ik op reply drukte stond jouw reply er trouwens ook niet eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef Even het volgende:
[..]
Nu nog een fotoboek? Ik? Ik heb fotoboek alleen staan er nog geen gitaren in![]()
Zal ze zo er even in zetten![]()
Ja die avatars waren idd een heidens karwei!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dank je, heb ik heel lang op gezwoegd. Vooral die avatars waren een heidens karwei.
Ja Guitarist.nl is ook goedquote:
Mwah, als je wilt mierenneucken: het grootste deel is toch echt mijn OP hoorquote:
Nee ik zag pas net dat het andere topic vol wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik had het over mijzelf. Toen ik op reply drukte stond jouw reply er trouwens ook niet eens
Toch best een leuk initiatief.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja die avatars waren idd een heidens karwei!!!
En ik... En ik.... En ik... Nou ik heb lekker ook een gitaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb het gitaartopic plaatje gemaakt!
WDquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Even het volgende:
[..]
En ik... En ik.... En ik... Nou ik heb lekker ook een gitaar![]()
Ga binnenkort maar eens mn Weeping Demon halen
Kom je zo nog langs??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef googoodoll het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef guitarist.nl het volgende:
oe, heb net setje .11 snaren op mun usa strat gezet!!
en mijn deville op clean!!
vet mooi geluid
Heb nu hem met 2 tikjes drive er in, klinkt ook lekkerquote:
En briljant!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:36 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb het gitaartopic plaatje gemaakt!
quote:
Als je de distortion nou laat wezen, en je geeft iets meer geld uit aan een versterker met een goede overdrivequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
Zat net weer ff te luister op de site van Ibanez naar demo's van de WP.. Klinkt lekkah![]()
En dan ook maar een Distortion halen en dan voor mn verjaardag nieuwe versterker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |