Je bedoelt dan neem ik aan wel de fans die Radiohead tot in het absurde adoreren.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Ja, het punt dat je per se wilt maken is inmiddels duidelijk. Je haalt er echter dingen bij die nergens op slaan. Wel grappig dat de fans van Arctic Monkeys qua lengte van hun tenen een beetje op Radiohead fans gaan lijken...
Ik ben geen fan van AM, maar vind wel dat ze onterecht door sommige van jullie afgekraakt worden. En ben ook geen Radiohead fanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Ja, het punt dat je per se wilt maken is inmiddels duidelijk. Je haalt er echter dingen bij die nergens op slaan. Wel grappig dat de fans van Arctic Monkeys qua lengte van hun tenen een beetje op Radiohead fans gaan lijken...
Wat doet die 2+2=5 in je profiel dan :squote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:11 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van AM, maar vind wel dat ze onterecht door sommige van jullie afgekraakt worden. En ben ook geen Radiohead fan![]()
Ik heb helemaal geen lange tenen eikel flikker op joh RADIOHEAD = THE BESTquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Wel grappig dat de fans van Arctic Monkeys qua lengte van hun tenen een beetje op Radiohead fans gaan lijken...
Lees 1984 van George Orwell is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat doet die 2+2=5 in je profiel dan :s
Lees ik nooit, dus zou kunnen, maar dan volledig gemist.quote:
bigshadow, ik heb voorlopig maandagmorgen 20 februari gepland, rond elven. Herkansing wagen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:05 schreef bigshadow het volgende:
Ik vind ze allebei wel leukMaar gewoon omdat de monkeys wel een aardige plaat is, beetje overhyped welliswaar, maar de single is gewoon knallen. Art Brut geeft mij altijd een grote glimlach, helaas nooit live gezien maar in mijn verbeelding is het al een feestje
![]()
En ja, ik ben weer terug, verschrikkelijk weinig sneeuw gehad helaas, op een of andere manier kiezen we altijd de verkeerde weken. Dus weinig spectaculair kunnen boarden en stunten, beetje jammer maar ja, switch en railtjes zijn wel zienderogend vooruitgegaan. En hartstikke bruin geworden, ik heb voor het eerst in jaren een skibril in mijn hoofd gebrand, daar baal ik wel van. Bruin worden is geen sneeuw maar zon, dus kut![]()
Hmmm. Ik vind Trailer Tales iets meer een singer/songwriter gevoel hebben, hoewel je dat meer bij Paulusma zou verwachten. Maar ik moet de plaat nog een aantal draaibeurten gunnen. Had hem vandaag mooi in de trein kunnen luisteren, maar was hem vergeten op de iPod te zetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje donker af en toe en ik mis de samenzang. Maar eigenlijk is het gewoon een tweede Trailer Tales, krijg ik het gevoel.
Artiesten die onder een onafhankelijke platenlabel staan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Okee, wie legt mij in één zin uit wat Indie is?
(Ik ben een n00b ja, dat hoef ik niet meer te horen)
Seems like a good plan, denk dat ik mijn wekker wel kan zettenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
bigshadow, ik heb voorlopig maandagmorgen 20 februari gepland, rond elven. Herkansing wagen?
Uiteraard, het is nog een week weg.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Seems like a good plan, denk dat ik mijn wekker wel kan zettenHerinner me er wel nog even aan op zondag
een letterlijke blind-date dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Wij kopen platen bij dezelfde én beste platenzaak van Nederland, maar vorige keer liepen we elkaar mis terwijl we beiden in de winkel waren.
Ik kan niet maandagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ja precies. Als BUG80 nou ook komt en ook DaisyDuke weer eens op de trein springt, dan hebben we een megameeting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |