heb je hem al verteld dat hij dan celibatair moet leven?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Wat wel grappig is is dat hij gewoon een vriendin heeft![]()
Hoezo dat? Katholieken moeten toch fokken als konijnen van de kerk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Laatst vroeg hij een gesprek aan met mijn ouders, om hen te verzoeken geen sex meer te hebben!![]()
![]()
Bovendien moet een bisschop in tenminste 1 andere universitaire studie zijn afgestudeerd voor hij gewijd kan worden.. Dat wordt een lange weg voor je broertje dan...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef DoctorB het volgende:
MBO ... theologie.. Dan moet ie nog effe doorstuderen. Theologie is een universitaire studie. Als ie kardinaal wil worden zal ie bovendien eerst naar de priester opleiding moeten. Enkel theologie studeren is ook niet genoeg.
Vertel hem dat je ook gegerepen kunt zijn door de RK kerk zonder meteen priester te moeten worden.
Vertel hem dan ook maar dat ie het allemaal niet goed begrepen heeft, want je vader en moeder zijn getrouwd, dus die kunnen knallen wat ze willen.
quote:
btw: de onderste afbeelding is het zgn. "groot-rood" dat alleen gedragen wordt bij lithurgische gebeurtenissen. In het dagelijks leven is een zwarte kostuum gebruikelijk in Nederland. Buiten Nederland is een zwarte toga met rode knopen (33 stuks) en een rode sjerp gebruikelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
nb. eerst wil hij er dus zo bijlopen
[afbeelding]
en als ie eenmaal kardinaal is zo:
[afbeelding]
meestal wel ja, drukke oudersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:29 schreef IBAZ het volgende:
moeten jullie altijd een gesprek aanvragen voor je met je ouders mag praten?
Je broertje klinkt een beetje bezeten...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
meestal wel ja, drukke ouders
mijn broertje is zich nu aan het inlezen, hij draait ook veel koormuziek
zeker, mijn twee ooms zijn priester, mijn vader is geen priester geworden, maar zit wel in het kerkbestuurd e.d. Moeder doet veel vrijwilligerswerk. De neef van haar moeder is Bisschop Muskens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn jullie van jongs af aan gelovig opgevoed dan?
Zoja, dan lligt daar de oorzaak van z'n huidige gedrag, ik vind het sowieso al een schande dat ouders hun kinderen van jongs af aan hersenspoelen door ze voor te houden dat er een god bestaat, laat die kids lekker zelf beslissen op oudere leeftijd maar ga ze niet hersenspoelen als ze nog in de luiers zitten, dat is pas echt schandalig...
Dan wordt het tijd dat ie eens met Mgr. Muskens gaat babbelen geloof ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
zeker, mijn twee ooms zijn priester, mijn vader is geen priester geworden, maar zit wel in het kerkbestuurd e.d. Moeder doet veel vrijwilligerswerk. De neef van haar moeder is Bisschop Muskens.
Ok, dat maakt veel duidelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:39 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
zeker, mijn twee ooms zijn priester, mijn vader is geen priester geworden, maar zit wel in het kerkbestuurd e.d. Moeder doet veel vrijwilligerswerk. De neef van haar moeder is Bisschop Muskens.
Opvoeden is hersenspoelen schat. Volgens jouw redenatie mag je een kind dus niet opvoeden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn jullie van jongs af aan gelovig opgevoed dan?
Zoja, dan lligt daar de oorzaak van z'n huidige gedrag, ik vind het sowieso al een schande dat ouders hun kinderen van jongs af aan hersenspoelen door ze voor te houden dat er een god bestaat, laat die kids lekker zelf beslissen op oudere leeftijd maar ga ze niet hersenspoelen als ze nog in de luiers zitten, dat is pas echt schandalig...
lol, hij leeft volgens mij nog wel. we hebben alleen gen contact met hem, maar misschien wel een goed idee om eens met he, te gaan pratenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ie eens met Mgr. Muskens gaat babbelen geloof ik
of leeft die inmiddels niet meer?![]()
Een klein kind die nog niets van de wereld weet wijsmaken dat er zogenaamd een god bestaat is je reinste hersenspoeling, ik wil het geen misbruik noemen maar daar komt het wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef Overlast het volgende:
[..]
Opvoeden is hersenspoelen schat. Volgens jouw redenatie mag je een kind dus niet opvoeden.
Gewoon een afspraak maken en je broertje meenemen, als hij dat wilt prima, maar jullie staan daar natuurlijk wel buiten. Het is zijn keuze en niet die van jullie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
lol, hij leeft volgens mij nog wel. we hebben alleen gen contact met hem, maar misschien wel een goed idee om eens met he, te gaan praten
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Een klein kind die nog niets van de wereld weet wijsmaken dat er zogenaamd geen god bestaat is je reinste hersenspoeling, ik wil het geen misbruik noemen maar daar komt het wel heel dichtbij
Laat een kind lekker op volwassen leeftijd beslissen of er geen "god" bestaat maar ga ze niet op 3, 4-jarige leeftijd hersenspoelen...![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Een klein kind die nog niets van de wereld weet wijsmaken dat er zogenaamd een god bestaat is je reinste hersenspoeling, ik wil het geen misbruik noemen maar daar komt het wel heel dichtbij
Laat een kind lekker op volwassen leeftijd beslissen of er een "god" bestaat maar ga ze niet op 3, 4-jarige leeftijd hersenspoelen...![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef longinus het volgende:
Mens is een sadist, kijk maar om je heen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
een kind wijsmaken dat er geen God bestaat, omdat je zelf het concept niet kunt bevatten is misdadig
Een stuk zee droogleggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
de loop van de geschiedenis beinvloeden omdat je de natuur niet kan bevatten, dat is pas misdadig...
Nee, integendeel. Door de tegenwoordige secularisatie is er momenteel nauwelijks vraag naar kardinalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:16 schreef longinus het volgende:
Verstandige keuze van je broer, er is een priestertekort dus een baan is zeker.
Mijn geestesverschuiving van absolutisme naar wetenschap.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Is FuifDuif je broertje?
Of nog erger.. misschien denken ze wel dat hij "vreemd" isquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:13 schreef Kiteless het volgende:
Maar dit is natuurlijk een stuk moeilijker, nu denken mensen vast dat er iets niet in orde is met hem
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
een kind wijsmaken dat er geen God bestaat, omdat je zelf het concept niet kunt bevatten is misdadig
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:10 schreef numero_uno het volgende:
misschien is hij ook letterlijk gegrepen door de vertegenwoordiging van de kerk
Idd! Ben ook benieuwd!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef ladurance het volgende:
Ach ja, het zijn ook net moslims, die christenen, zomaar iedereen ronselen voor de heilige oorlog. Ik ben benieuwd wanneer ze zichzelf op gaan blazen.
zolang ze geen 70 maagden krijgen, zal dat wel meevallen denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef ladurance het volgende:
Ach ja, het zijn ook net moslims, die christenen, zomaar iedereen ronselen voor de heilige oorlog. Ik ben benieuwd wanneer ze zichzelf op gaan blazen.
Het is inderdaad te idioot voor woorden! Maja, je zult er mee moeten leven, sommigen zijn nogal hardleersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef Billy_Mack het volgende:
frustrerend is het dat als ik dit vertel, niemand me gelooft, het is natuurlijk ook te idioot voor woorden, maar mijn broertje lijkt echt gegrepen door de RK kerk
Een hautaine teringdwerg kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Dit klinkt als schizofrenie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Zou dit een tijdelijke bevlieging zijn, of ben ik de broer van een kandidaat-paus?![]()
Als dit een grap is, vind ik het een orginele.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Billy_Mack het volgende:
Hij wil nu stoppen met zijn MBO opleiding, en de toelatingsprocedure volgen om in september bij het Arienskonvikt te kunnen beginnen!!!!
Whehe, je bent wel vasthoudendquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Billy_Mack het volgende:
Hij wil nu stoppen met zijn MBO opleiding, en de toelatingsprocedure volgen om in september bij het Arienskonvikt te kunnen beginnen!!!!
als het waar is is het wel een mooi verhaal eigenlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Billy_Mack het volgende:
Wat is er mis met sex binnen het huwelijk? Zelfs kardinalen zijn het erover eens dat dat gewoon moet kunnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Laatst vroeg hij een gesprek aan met mijn ouders, om hen te verzoeken geen sex meer te hebben!![]()
Ze dachten eerst dat dit een grap was, maar mijn broertje bleek serieus
![]()
Verstotenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef Billy_Mack het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verstoten
Wat een kutkind zeg. Als je als ouders door je eigen kind op zo'n manier benaderd wordt, dan ga je je toch wel ff achter je oren krabben lijkt me
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:24 schreef StefanP het volgende:
Is je broertje sluimerend pedo?
En wat vinden je ouders ervan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Billy_Mack het volgende:
quote:
denk niet dat ze zelfs in het vaticaan zitten te w8en op een schizofrene paus oid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef Billy_Mack het volgende:
of ben ik de broer van een kandidaat-paus?![]()
Ik zou voor 'm gaan bidden. Dit is namelijk niet gezond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef Billy_Mack het volgende:
frustrerend is het dat als ik dit vertel, niemand me gelooft, het is natuurlijk ook te idioot voor woorden, maar mijn broertje lijkt echt gegrepen door de RK kerk
nopequote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:33 schreef menesis het volgende:
Heeft ie z'n vriendin nog wel btw?
hij heeft wel een bling bling ketting!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
taktischquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Xebrozius het volgende:
Whehehe, wanneer is hij jarig? Geef hem op z'n verjaardag een enorm houten kruis, een hamer en 4 spijkers.
Wel vette gouden hangerquote:
Ja duh dat snap ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik meen het hoor
Dan ga je je toch als ouders afvragen waar je de mist in gegaan bent?
Of denk ik dan heel raar?
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:22 schreef Billy_Mack het volgende:
hoe is het met de slag om oosterbeek, urquhart?
Is dit serieus? Zo ja, wat een enorm domme en debiele uitspraak. Van een moderator nog wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Roy Urquhart was 1 van de 3 commandanten in de slag om Arnhemquote:
Dat wist 'ie vast nog nietquote:Op zondag 12 maart 2006 13:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Roy Urquhart was 1 van de 3 commandanten in de slag om Arnhem
http://en.wikipedia.org/wiki/Roy_Urquhart
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit serieus? Zo ja, wat een enorm domme en debiele uitspraak. Van een moderator nog wel.
damn,. klinkt alsof ie door één of andere extremistische katholieke sekteleider is geronseltquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef Billy_Mack het volgende:
wie houdt je tegen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef pberends het volgende:
Komt er nog een lemmingtopic; Broertje wil kannibaal worden?
Broertje wil Kannibaal wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef pberends het volgende:
Komt er nog een lemmingtopic; Broertje wil kannibaal worden?
foto's?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Billy_Mack het volgende:
priesterspak is inderdaad al bezorgt, hij wil hem naar school dragen, maar dat mag niet van mijn ouders. Hij heeft hem nu alleen binnenshuis aanHij draait de hele dag door het Miserere Mei Deus van Allegri, en verzint daar zijn eigen teksten op
Over een paar maanden beginnen de selectieronden van het Arienskonvikt, dus ik ben erg benieuwd
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
quote:
Dan moet ie wel zijn vriendin de deur uit doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Zou dit een tijdelijke bevlieging zijn, of ben ik de broer van een kandidaat-paus?![]()
Stukje hierboven vroeg ik of ie zn vriendin nog had. Antwoord was "nope",quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan moet ie wel zijn vriendin de deur uit doen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
kliniek is vol.. zodra er weer één ontsnapt mag ik pas
Of:quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Eindelijk weer een NL paus over een tijdje !
Broertje wil zusje worden.quote:
Iets als "Mijn hele familie bestaat uit ketters!" was kansrijker geweest lijkt mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Of:
Broertje wil Kathedraal worden
Broertje wil Kaviaar worden
Broertje wil Garnaal worden
Broertje wil Hospitaal worden
anyway... is dit nu echt of wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |